het liedje bovenin heb ik geluisterd terwijl ik dit verhaal schreef. ik luister altijd zielige muziek in de avond daar word ik rustig van haha.
pov robbie
het is nu 23:47 en ik zeg welterusten tegen de jongens en loop naar boven. ik loop de kamer van liv binnen en zie haar slapen. ik ga naast haar zitten ik voel de tranen al weer branden. waarom moet ze dit allemaal meemaken?! waarom stopt dit niet?! en er rolt een traan over mijn wang ik veeg hem snel weg en ik druk een kus op het voorhoofd van liv en loop mijn eigen kamer in. jamie ligt ookal te slapen. ik trek mijn kleding uit en kruip in bed ik val snel in een diepe slaap.
pov matthy
ik was kort na rob ook naar bed gegaan en viel snel in slaap. ik werd weer een tussendoor wakker en keek even op mijn wekker 4:28 lekkere tijd matt! het lukt niet om verder te slapen dus ik loop even naar beneden. ik loop de trap af en zoek in het donker het lichtknopje van de keuken. ik heb hem gevonden en zet het ligt aan ondertussen pak ik een glas water. ik loop even door de woonkamer en kijk even naar buiten waar ik een lichtje zie branden die ik nooit eerder heb gezien. ik kijk nog eens goed en zie dat het een telefoon is. wie zit er nou nog om half 5 buiten in onze tuin? vraag ik mezelf af. ik grist snel een vest van de kapstok en doe de schuifdeur los. ik loop de tuin in en pak mijn telefoon erbij en zet de zaklamp aan. degene die in het gras zit schrikt zich kapot. ik kijk nog eens goed en zie dat het een meisje is! liv? matthy? zegt ze verward. wat doe je hier nog zo laat? ik kon niet meer slapen en jij vraagt ze en vermijd oogcontact. ik kon ook niet slapen en ik ga naast haar zitten. het blijft een poosje stil. liv? vraag ik om de stilte te onderbreken. ja? wil je tegen me zeggen waarom je jezelf opsloot in de badkamer en niet tegen me wilde zeggen dat je neigingen had? ik zie dat ze even verstijfd van de vraag maar pakt haar moed bij elkaar en begint te praten.
pov liv
ik schrik een beetje van de vraag van matthy , maar ik verzamel mijn moed bij elkaar en begin te praten. "ik kreeg de beelden weer terug matthy en het wou niet meer en ik wilde je niet kwetsen dus dacht ik dat het het beste was dat ik mezelf opsloot en maar op 1 ding focuste de pijn..." ik voel een kleine last van mijn schouder afkomen maar er ligt nog veel op. ik wacht af op het antwoord van matthy. je zou mij nooit kwetsen als je het eerlijk had vertelt liv , maar het maakt niet uit ik snap dat ik een beetje te snel voor de ging verteld matthy mij. "nee nee je ging niet te snel want ik wou het ook maar het hield me tegen" wilde jij het ook? vraagt matthy. ja heel graag matthy. ik wilde het al vanaf de dag dat ik je weer zag matthy luister ik ik vind je leuk heel erg leuk. dat was het gene wat ik van plan was om te zeggen maar ik kreeg geen woord door me keel. liv? hallo? en ik word uit mijn gedachtes gehaald door matthy. ik kijk hem aan en hij mij. ik verdrink in zijn blauwe ogen totdat.....
pov matthy
ik haal liv even uit haar gedachtes en ze kijkt me recht in mijn ogen aan. haar mooie heldere blauwe ogen kijken mij recht aan. ik weet niet wat ik moet doen , maar laat mijn hoofd naar voren zakken en plaats mijn lippen op haar zachte lippen. het voelt als iets wat ik nog nooit heb gevoeld. het voelt alsof er niks is. alles draait om me heen. liv onderbreekt de zoen en we kijken elkaar weer aan. liv beloof me dat je voor altijd eerlijk bent tegen mij en rob. dat je alles verteld wat je dwars zit? ik zie haar ogen vol stromen met tranen. ik beloof het zegt terwijl er een traan over haar wang rolt. ik veeg de traan weg en strek mijn armen uit als teken dat ze bij me mag zitten. ze kruipt tegen me aan en we kijken naar de sterren. ik voel geen beweging meer en ik kijk even naar liv. ze slaapt wat is ze toch mooi!! ik til haar op en leg haar in mijn bed en ga zelf ook liggen ze kruipt gelijk weer in mijn armen. binnen enkele seconden liggen we allebei te slapen als rozen.
pov rob
de volgende ochtend word ik vredig wakker met jamie in mijn armen. ze word ook wakker. goedemorgen schat en ze geeft me een kus op mijn hoofd. goedemorgen zeg ik terug en ik spring het bed uit en kleed me aan. we lopen samen naar beneden en ontbijten even. ik ga even kijken bij liv zeg ik. oke is goed schat zegt jamie en ze geeft me nog een knuffel. ik loop naar de kamer van liv maar ik zie niemand liggen. huh wtf waar is liv? ik check de hele bovenverdieping inclusief de badkamers maar vind haar niet. ik sprint naar beneden en ren de tuin in. ik kijk om me heen , achter het schuurtje , in de bosjes en bij de oprit maar geen liv. ik ren naar binnen toe en zie raoul en koen zitten met jamie aan het keuken eiland. hebben jullie liv gezien? ze is niet boven en buiten ook niet! zeg ik terwijl ik een beetje in paniek raak. ik heb haar gisteren nog in bed gezien zegt jamie. vanochtend heb ik ook niemand gehoord zei raoul. heb je ook al beneden gekeken rob? misschien zit ze in een van de badkamers zegt koen. ik sprint het gangetje in naar de badkamer geen liv. ik besluit aan matthy te vragen waar ze is. ik doe de deur los en zie matthy liggen met een meisje. ik kijk nog eens goed en zie dat het liv is. die hebben het gelukkig goed gemaakt zeg ik in mezelf en neem snel een foto en loop weer weg.
ik heb haar gevonden roep ik terwijl ik terug loop! waar is ze? vraagt jamie ik laat de foto zien die ik gemaakt heb.
ahww die hebben het goedgemaakt zo te zien zegt jamie. ik vind ze echt bij elkaar passen zegt raoul. ik hoop voor matthy dat ze wat krijgen matthy vertelde me dat hij haar leuk vind verteld koen. ik krijg een glimlach op mijn gezicht. hoezo ben jij ineens zo vrolijk vraagt jamie mij. nou als ik zie dat het na een dag alweer beter gaat met liv word ik er blij van na alles wat ze heeft. snap ik heel goed lieverd zegt jamie en ze omhelst me. en van jou word ik ook gelukkig ze ik er snel achterna.
pov liv
ik word wakker in matthy zijn armen. de avond hiervoor was geweldig. goedemorgen hoor ik matthy zeggen met zijn ochtend stem. ik smelt ervan. goedemorgen matthy. we liggen nog even in bed totdat matthy zich gaat aankleden. ik had even niet door dat mijn mouw omhoog zat en ik zie matthy kijken naar mijn beschadigde arm. hij loopt naar de badkamer en komt terug met een potje cream. hij duwt mijn mouw omhoog en wrijft het zalfje over mijn sneeën. bedankt matthy en ik krijg een kus op mijn wang gedrukt. we lopen samen naar beneden. rob en jamie zitten aan het keuken eiland te praten. ik zie rob naar mij kijken en hij spreid zijn armen open. ik weet niet hoe snel ik op mijn krukken naar rob moet lopen. ik knuffel hem stevig en ik voel mijn tranen al weer branden. ondanks dat ik eerst niet blij was dat robbie zo boos was ben ik nu dankbaar dat ik zon broer heb. hij zegt: beloof je het? ik weet gelijk waar hij het over heeft en ik zeg: ja ik beloof het. en ik geef hem nog een dikke knuffel. ik zie jamie knip ogen naar mij. wat moest ik zonder haar erbij.
hoi hoi jullie denken vast welke gek publiceert nou weer een nieuw deel om 2:50? nou ik dus ik kan echt niet slapen en had teveel ideeën voor een nieuw deel dus hopelijk vinden jullie het leuk. blijf zeker stemmen xx mij <33 ( 1450 woorden tijd: 02:52 ) slaap lekker voor de gene die nog wakker zijn <3😘😘
JE LEEST
bestaat een normaal Leven?
Randomhoi hoi ik ben liv ik ben 18 jaar oud. ik ben het zusje van Robbie. ik heb een vriend genaamd Milan we zijn nu een jaar samen. in dit verhaal vertel ik wat er allemaal gebeurt is na mijn 18de verjaardag veel plezier met lezen. ( soms is het wel hee...