nadat rob en ik even geknuffeld hebben haal ik mij zelf uit de knuffel en pak een glas water en ga naast matthy zitten. ik hoor mijn telefoon trillen en zie dat ik gebeld word door een anoniem nummer. ik loop even naar de gang en dan neem ik op. l=liv a=anoniem
l: hallo met liv van de graaf met wie spreek ik?
a: hallo liv de graaf!
hoor ik iemand zeggen met een lachende stem.
l: huh! wat? pap?
a: ja hoi lieverd! ik heb een nieuw telefoon nummer dus ik belde je even. hoe gaat het?
l: het gaat wel goed pap. ik had pas alleen bloedverlies door bepaalde omstandig heden dus loop op krukken maar verder oke.
a: oh wat naar. maar goed waar ik voor belde is ik heb een verassing.!!
l: vertel!! roep ik vol enthousiasme door de telefoon.
a: ik heb een week vakantie gekregen van mijn werk dus ben deze week thuis!
l: omg echt!! wat leuk pap. we kunnen naar de bioscoop samen we kunnen uit eten we kunnen een fietstocht maken. en ik ratel maar door met ideeën.
a: liv even rustig haha. ik was van plan om naar jullie te komen dan kan ik rob ook even zien! ik zou ook nog steeds bij zijn huis komen kijken dat heb ik nog steeds niet gedaan.
l: oke vind ik ook goed pap. tot straks "i love you"
a: tot straks lieve liv. i love you to!
wie belde je vraagt matthy mij wanneer ik met de grootste glimlach terug kom lopen. mijn vader belde! belde papa uit zichzelf lacht rob sarcastiche. ja hij komt vandaag hier hij is een week terug in Nederland en heeft vakantie!! wat leuk voor je zegt matthy terwijl ik zie dat hij geniet hoe blij ik ben. omg echt zegt rob die nog steeds verbaasd kijkt. ja sukkel ik zeg het niet voor niks. dan kan ik mijn schoonvader ontmoeten lacht jamie. jaa eindelijk glimlach ik. even later loop ik naar de kamer van matthy en pak kleren die ik aan doe. vandaag doe ik een blauwe skinny jeans aan met gaten en een zwart hemdje met kant. ik loop de badkamer in en doe een laagje make up op en loop naar beneden.
ik loop vanuit de hal naar de keuken en zie mijn vader zitten. PAP!! ik probeer zo snel mogelijk naar mijn vader toe te lopen maar val uiteindelijk in zijn armen omdat ik ineens bek af ben. haha rustig liv je bloeddruk is denk ik een beetje laag zegt mijn vader terwijl hij mij omhelst. ik zit bij mijn vader op schoot en rob begint te praten. nou pap dit is dus het huis waar ik woon met 3 andere jongens. hoi ik ben raoul zegt raoul terwijl hij de hand van mijn vader schut. ik ben milo. en ik ben koen. hoi ik ben matthy en schut de hand van mijn vader. dus jij bent die jongen waar robbie en liv het altijd over hebben zegt mijn vader terwijl hij knipoogt naar mij. Pap!!! Roep ik snel en iedereen begint te lachen en ik sta met mijn tomaten hoofd in de keuken. Zou ik je een rondleiding geven pap? Vraagt robbie. Ja is goed en ze lopen weg. Dus je hebt het over mij met je vader grinnikt matthy. Ughh nee laat maar haha zeg ik terug. Maar waar heb je het over dan met je vader? Vraagt matthy. Over niks haha ik wil het er niet over hebben lach ik met schaamte. Oh en waarom niet word je verlegen liv? En matthy rent naar me toe ik probeer weg te kopen maarja op krukken rennen gaat niet makkelijk. Haha hebbes roept matthy en begint me te kietelen. MATTHYY STOPP lach ik. Ik stop pas als je zegt waarover je het hebt met je vader zegt hij en gaat door met kietelen. Okee okee ik had het erover dat ik je lief vind roep ik snel. En hij stopt met kietelen en kijkt me aan. Al snel voel ik zijn warme lippen tegen de meine. Ik onderbreek de zoen omdat ik mensen hoor ik ga snel recht zitten en zie mijn vader aankomen lopen. Wat zijn jullie aan het doen? Lacht me vader. Pap je bent me an het plagen stop nou eens lach ik hem uit.
Even later zit ik op de bank maar ik voel me niet zo lekker. Ik ga even naar bed ik voel me niet zo lekker. Oh oké slaapse hoor ik robbie roepen. Ik loop naar mijn kamer en laat me vallen op bed al snel val ik in een diepe slaap.Hoi hoi weer een nieuw deel sorry dat hij niet zo lang is als normaal misschien komt er vanavond nog een deel. Xx mij ♡
JE LEEST
bestaat een normaal Leven?
Randomhoi hoi ik ben liv ik ben 18 jaar oud. ik ben het zusje van Robbie. ik heb een vriend genaamd Milan we zijn nu een jaar samen. in dit verhaal vertel ik wat er allemaal gebeurt is na mijn 18de verjaardag veel plezier met lezen. ( soms is het wel hee...