9. dubbel gevoel

1.8K 29 19
                                    

 er komt in dit verhaal weer een stukje maar is opzich niet heel schokkend maar dan weten jullie dat 

pov matthy

ik ben bij mijn vriendin tess we zijn in een chic restaurant aan het eten. ik kijk even op mijn telefoon en zie dat ik 4 keer gebeld ben door rob en 5 keer door koen wat zal er zijn? hey schat ik ben zo terug ik word gebeld door de jongens zeg ik tegen tess. oke lieverd tot zo. ik loop naar buiten en ondertussen bedenk ik wat er zou zijn. ik ben blij dat ik even weg mag want de laatste tijd doet de familie van tess en zijzelf zo raar tegen me ik weet niet waarom.  ik sta buiten bij de auto en ik bel koen.

(k=koen m=matthy)

m: joo koen is zag dat je heel vaak gebeld had wat is er?

k: het is beter als je thuis komt rob is over de zeik. liv ligt in het ziekenhuis. de logeerkamer ligt vol bloed en de rest leg ik thuis wel uit.

m: huh wat? uhm oke ik kom eraan!

k: oke tot zo

ik loop terug naar de tafel en ondertussen bedenk ik wat zou er gebeurt zijn met liv? heeft ze een ongeluk gehad? had ze weer een droom? maar hoe kan het dit keer zo erg zijn iedereen was thuis? uh tess ik moet naar huis er is iets met liv! met die liv zusje van rob? zegt ze met een highclass stem. ja die liv is daar wat mee dan? de laatste tijd gaat het alleen maar om haar. waarschijnlijk stelt ze zich gewoon weer een keer aan net zoals de vorige keren. uhh ik heb stemmetjes in mijn hoofd nu ben ik zielig! ze is gewoon gek in haar hoofd en ze trekt jou erin mee matthy zegt tess verwaand. ohja denk je dat echt tess? DE ENIGE DIE ZICH AANSTELD HIER BEN JIJ MET JE VERWAANDE FAMILIE IEDEREEN IS ZO SCHEINHEILIG ALS MAAR KAN FLIKKER ALLEMAAL MAAR OP EN TESS HET IS OVER. het floept er in een keer allemaal uit en ik loop naar de uitgang. aan de ene kant voel ik me schuldig maar ook weer niet want ik denk dat ik een dubbel gevoel heb.......

tess is heel leuk , knap , aardig maar kan ook een grote bitch zijn niet normaal! en liv tja die is eigenlijk alles wat positief is ze doet geen vlieg kwaad. heb ik nu gevoelens voor twee mensen? na nu niet meer voor tess maar dat betekend dat ik gevoelens heb voor het zusje van een van mijn beste vrienden? ik weet het allemaal niet ik stap in de auto en rijd naar huis.

aangekomen bij casa del huts

ik doe de sleutel in het slot en draai de deur los ik loop naar de woonkamer en zie koen op de bank zitten. joo waar is de rest? in het ziekenhuis zegt koen.  maar vertel wat is er gebeurt? we weten niet precies wat maar er is iets gebeurd waardoor liv de deur opslot heeft gedaan en toen weer zon droom kreeg, maar wij kregen de deur pas los na 3 kwartier en toen is ze zo diep verzonken in haar gedachtes dat ze zichzelf weer pijn heeft gedaan en  een halve liter bloed verloren heeft, maar nu gaat het weer beter met haar ze ligt aan een infuus met bloed in het ziekenhuis verteld koen. wow wat heftig zeg hoe gaat het met rob?  die is helemaal over de zeik en is niet meer stil te houden , zullen wij ook naar het ziekenhuis toe gaan? vraagt koen uh ja is goed laten we gaan.

we pakken onze jassen en sleutels en rijden naar het ziekenhuis. aangekomen bij het ziekenhuis gaan we naar de balie en vragen we de kamer aan van liv van de graaf en lopen daarheen.  koen doet de deur los en ik zie liv liggen ik maak oogcontact met haar en ze draait gelijk weg. waarom? dat weet ik niet!

pov liv

ik hoor de deur los gaan en zie koen binnen lopen maar er volgt nog iemand. ik zie dat het matthy is. we hebben even oogcontact totdat ik weer besef waarom ik hier lig. omdat ik dacht dat matthy  iets voor mij voelde maar nee. tuurlijk voelt matthy niks voor je . wie wil nou een dikke hoer als vriendin. ik hoor de stemmen weer opkomen. mama mama het begint weer!!

pov robbie

we zitten even te praten met koen en matthy die net aan kwamen lopen totdat ik liv hoor zeggen. mama mama het begint weer. maar mijn moeder is er niet wat nu.  JONGENS HET BEGINT WEER LIV LIV STOP. ik word de kamer uitgezet samen met raoul. oke even rustig rob het komt goed blijf kalm hoor ik raoul zeggen. en ik word kalm en we lopen naar binnen en zie matthy bij liv zitten en over haar rug wrijven.

pov koen'

liv heeft weer stemmen we weten niet wat we moeten doen ik probeer maar wat ik ga naast haar zitten. liv liv luister het komt goed zet het uit je hoofd maar het werkt niet. ik zie matthy twijfelen maar toch komt hij naast liv zitten en zegt: hey liv luister even naar mij. open je ogen rustig en denk aan leuke dingen. bijvoorbeeld karaoke zingen dat vind je leuk toch? en je houd van paarden denk daar eens aan. en voorzichtig opent ze haar ogen en gaar rechtop zitten ze kijkt niemand aan.  ze kijkt naar het lege stukje op de muur en zegt niks. de stemmen zijn weer weg en rob komt binnen en omhelst haar snel. maar ze reageert op niemand.

pov robbie

de stemmen zijn over maar ze reageert nergens op en praat ook niet. liv? gaat het weer vraag ik bezorgd en ze schrikt even op. oh eh ja ik wil alleen even slapen. zegt ze en wij gaan in de wachtkamer zitten.


hoi hoi dit is weer een deel. ik had nog even een vraagje hebben jullie nog tips hoe ik mijn verhalen beter maak? zet ze even in de reacties als je iets weet ohja nog een ding , weten jullie nog leuke verhalen die compleet zijn ik heb heel veel verhalen gelezen maar er zijn er maar een paar die nog een beetje actief zijn en een groot deel word niet afgemaakt maar ik ben zo verslaafd geworden aan al het lezen van de boeken. dus weet je leuke boeken zet ze even in de reacties zodat ik die kan lezen als ik wacht op de andere delen van mijn lievelings boeken haha dankje voor het lezen en stemmen trouwens xx mij <33

bestaat een normaal Leven?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu