*Pohled Jeremi*
Chytl mě za vlasy a pořádně mi za ně zatáhl.
,,seš jen můj , věř mi že odtud se za prvé nedostaneš a za druhé když se poddáš možná se ti to na konec bude i líbit!''
Byl jsem přivázaný ke strope za ruce a v podstate jsem tam visel. Naštěstí jsem stál nohama na zemi. Když mě začal líbat na krku, křečovitě jsem se do pravozu obvázaného kolem me ruky zapřel. Jeho rty mi sjižděly po mém krku až k hrudi. Zaťal jsem zuby abych na sobe nedal znát me vzrušení. Steny se mi chtěly dostat z úst ale pečlivě jsem je zadržoval. Nebyl jsem si jistý jestli je to vzrušení nebo strach. Zavřel jsem oči. Bál jsem se co přijde. Jednou rukou mi rozepkl a zavázal košili v zadu na zádech aby nepřekážela a druhou mě pořád držel za vlasy. Dokud mi ji nerozepl úplně a nezavázal mi ji líbal mě dál . Byl jsem proti němu bezmocný . Poté mi začal líbat hruď a obejmul mě jednou paží kolem mých holých zad. Jazykem začal pohybovat kolem mých bradavek a pak si s nimy začal hrát jazykem a zubama. Pořád jsem se snažil vzdechy zadržet aby nepoznal ze me to vzrušuje . Byl jsem v provazech zavěšený celou svou váhou bál jsem se že si zápěstí zlomím. Zaťal jsem zuby ještě silněji a cítil jsem jak se mi zrychluje tep a dech. Srdce mi tlouklo tak že jsme měl pocit že mi vyskočí hrudnikem ven. Když uznal že obě bradavky jsou radne opatrene. Nechal mě být .
*pohled Kriss*
Byl jsem plný zlosti když jsem se na něj jen podíval . Miloval jsem ho ale i tak si zaslouží trest. Chytl jsem ho pevně za vlasy a pak jsem zatáhl za provas jestli drží pevne. Držel !
,,seš jen můj , věř mi že odtud se za prve nedostaneš a za druhé když se poddáš možná se ti to na konec bude i líbit !'' pohrdavě jsem se na něj podíval. A chtěl jsem skusit jeho výdrž a tak jsem mu vjenoval několik polibkuů na krk a na hruď . Cítil jsem jak to vzrušení skrývá . Dal jsem mu jich ještě pár směrem k hrudi a má ruka v jeho vlasech byla jenom pojistka kdyby se o něco pokusil ale nebyl schopen ničeho ani útěku . Navíc jsem byl asi o 20 cm vyšší než on a svalovou hmotu na mém těle jsem s nim rači neporovnaval. Videl jsem jak zavírá oči . Jednou rukou jsem mu začal rozepinat košili a stále jsem ho líbal a držel za vlasy. Pak jsem mu zavazal košili za zády a zacal jsem ho líbat ještě vášnivjeji. Byla to hra,, bič nebo cukr'' a tak jsem si jeho nevědomost a strach náramně užíval .
Objal jsem ho jednou rukou kolem zad. Pomalu jsem mu začal líbat hruď a čekal jsem jak zareaguje. Videl jsem jak drží křečovitě ústa . V duchu jsem se zasmál .
Začal jsem si hrát s jeho bradavkama. Jazykem jsem kolem nich kroužil a když jsem viděl jak reaguje skousl jsem ji ale měl dost dobrou výdrž a nevydal skoro žádný vzdych. Sice nevzdychal ale jeho srdce ho prozradilo, bilo jako o závod .Když jsem si s nimi chvili hrál prestalo mě to bavit protoze bevzdychal a tak jsem vstal. Videl jsem jeho úlevu na tváři.
ČTEŠ
cukr nebo bič
Roman d'amourPřečtěte si Yaoi příběh Krisse a Jeremiho. Jak se může z objeti stát pán? A vyhraje láska nebo nenávist? a jak to celé dopadne.....? čtěte!