4 kapitola

868 53 8
                                    

**Pohled Jeremi **

Byl to zvláštní pocit. Když viděl jak zadržuji všechno v  sebe a snad ani nedycham přitisknul svá ústa k mým a začal mě vášnivjě líbat . Tělem se mi rozlila teplá vášeň . Pomalu začal sjíždět ledem níž a níž . Nechal mi ho v pupiku. Vzal si další a strcil si ho do pusy a pak ho předal do pusy mé . Převzal jsem si ho zradosti protože jsem byl rozpálený a myslel jsem si naivně že to zmírní to červenání. Potom si vzal do pusy ještě jeden. Držel ho mezi rty a zuby a od krku dolu mi s ním přejížděl. Zase jsem zatnul zuby ale tentokrát slasti aby mé steny nešly slyšet . Dojel až dolu k podbřišku.

**pohled Kriss**

Doslova mě mucil tim svým protestantským držením stenů. Mohl jsem se zbláznit a nic! Nadruhou stranu ho chapu jsem netvor! Naklonil jsem se nad nej a vášnivě jsem ho políbil na jeho smysluplné rty které by mu leckteré holky mohly závidět. Cítil jak mu tluče srdce a jak se začetvenal . Vzal jsem si do pusy led  a doslova jsem si tu jeho bezmoc užíval a zase se ve mě začalo probouzet zvíře. Stiskl jsem si ho mezi zuby a jel jsem s ním od krku až k podbřišku kde jsem mu ho v tom dolíku v břiše. Začal jsem si hrát . Vzal jsem kousek ledu do své pusy a v polibku jsem mu ho dal do jeho úst. Nestihnul jsem ho ani políbit a uz si ho vzal a cucal pousmál jsem se v duchu tak ty takhle jo,, hrdino'' no počkej. Skousl jsem další led a sjizdel jsem mu pomalu kolem bradavek az dolu. Citil jsem opět jak zaťal sve vzrušení a ja se u jeho podbříška naštval a rozhodbul jsem se přitvrdit.

**pohled Jeremi **

Pusou mi rozepl rozporek a svlékl kalhoty. Vratil se s ledem spatky ke krku a když roztal začal mě zase líbat . Cítil jak se mi srdce zrychluje a začervenal jsem se, on toho využil a zajel mi rukou do kalhot. Vysmeknul jsem se mu z polibku.
,, NE! Nech toho Krissi nech mě být , copak ti nestačí cos mi udělal před chvílí !'' zařval jsem na něj když jsem překonal strach.
Sundal mi roušku z očí . A podíval se mi do nich naštvaný a pohrdavym výrazem, skameněl jsem.
Pak mi dal další polivek. Rukou si začal prohrávat s mým penisem prohl jsem se v zadech a zastenal jsem.
,,Krissi.....''
Šibalsky se usmál a sundal mi spodni prádlo a začal si s mým penisem  doslova hrát . Kousnul jsem se silně do rtu aby nebyly slyšet mé steny. Pak jsem se na něj podíval .  Nacpal mi do pusy sve dva prsty abych sve steny nemohl zadrzet. Viděl jsem jak si s mým madobickem hraje.
,,....ne... '' řekl jsem mezi steny a začal jsem se vrtět .
,,neboj po pár orgasmech se ti to bude i líbit a já ti vyšukám duši z těla .''
A začal mi ho honit.

**pohled Kriss**

Snížil jsem se až k jeho rozkroku chytnul jsem ho za pas a pusou jsem mu rozepnul rozporek a rukama jsem mu jedním tahem sundal a odhodil jsem je pryč . Viděl jsem jak je červený jak jahoda. Vzal jsem led a přejel mu s ním po jeho tvářích . Zrychlil se mu tep. Já to nemohl vydržet a má dominantní část mě přemohla a strčil jsem mu ruku do boxerek a políbil jsem ho. Byl jsem zvědavý jak velký bude když ta bulka na jeho boxerkách nebyla zrovna malá. Vysmekl se mi z polibku jakmile ucítil mou ruku v boxerkách vykřikl.
,, NE! Nech toho Krissi nech mě být , copak ti nestačí cos mi udělal před chvílí !'' zařval na mě docela me to zaskočilo mě to, ale neodradilo. Ještě víc mě to vyburcovalo a naštvalo. Přece nějaký posrany uke mi tady nebude rozkazovat. Rychle jsem mu serval naštvaně roušku . Podival jsem se na nej jako vrah na svou oběť . Vydel jsem děs v jeho očích . Měl je rudé od breku. Znova jsem ho políbil. Jen co jsem se dotknul špičky jeho penisu prohl se v zádech . Zhluboka vydechl a zasténal mé jméno. Usmál jsem se na něj tím svým vyzývavým pohledem a začal jsem hladit a honit jeho penis. Chtěl jsem aby sténal aby vzychal mé jméno ale to paličatý uke se kouslo do rtu. Naštvaně jsem mu strčil prsty do pusy a spokojeně jsem se usmál když zasténal. Podival se na mě a znovu se pokusil o protest.,,.......ne.....'' znova se zavrtěl a málem se mi ruka vysmekla z jeho boxerek. ,,neboj po pár orgasmech se ti to bude i líbit a já ti vyšukám duši z těla .'' a začal jsem si užívat hru s jeho penisem.

Ps-Ahoj lido nejsem si jesta jestli se vám me pokračování libi...tak se rozhoduji jestli pokracovat nebo uz se vam to nelibi....prosim piste do komenu nazory a jestli mam vubec jeste pokracovat......

cukr nebo bičKde žijí příběhy. Začni objevovat