Pain
Siedziałaś sobie na łóżku i słuchałaś muzyki kiedy znów ten typ przyszedł. Nie była to już dla ciebie nowość ponieważ prawie codziennie u ciebie bywał. Lecz teraz podał ci jakąś walizkę.
-Co ty razem?
-Idziesz ze mną. Pakuj się.
Wtedy miałaś największego laga świata.
-Że co?
-Dobrze słyszałaś. Nie mam całej nocy wiec się pakuj.
-I tak u mnie siedzisz 24/7.
-Nie dyskutuj tylko się pakuj do cholery.
No i tak zrobiłaś bo już go nie chciałaś denerwować.
Kiedy wyszliście z domu on cię gdzieś prowadził i droga była dość długa. Kiedy już dotarliście byliście w jakiejś jaskini i słyszałaś głosy. Kiedy weszłaś do pokoju skąd je słyszałaś ujrzałaś kilka osób.-Dobra tak jak mówiłem to jest Rin i będzie z nami w organizacji.
-CO
Kiedy Pain wypowiedział jej imię chłopak z pomarańczowa maska był w nią wpatrzony jakby na nią czekał ale Rin go nawet nie znała.
-A No tak nie masz odmowy bo jesteś ninja rangi S i akurat potrzebowaliśmy po odejściu Orochimaru. Od teraz jesteś poszukiwana.
„Jeszcze mnie wrobił, SUPER" pomyślałaś.
Kisame
Kiedy on powiedział jej ze potrzebują jej w organizacji jako „przynętę" ona się po prostu zgodziła bo się zaczęła bać niebiesko włosego jak się dowiedziała ze należy do takiej niebezpiecznej organizacji. Nie było większej dyskusji lecz jej brat ją szukał wszędzie ale to ogarnął Itachi.
Obito
Ty sie po prostu randomowo obudziłas tam i nie mogłaś wyjść z pokoju przez jakieś 3 dni...
Hidan
Hayami leżała na kocu na polanie i zasnęła. Kiedy się obudziła była w jakimś nie wielkim pokoju z szarymi ścianami. Drzwi były otwarte wiec szybko przez nie wyszła. Była cała przerażona. Kiedy weszła do jakiegoś pokoju takiego jakby salonu zobaczyła grupkę osób i Hidana.
-Co ja tu robię?
-Jesteś nam potrzebna, jesteś medyczna Shinobi. Wiemy dużo o tobie jesteś jedna z najsilniejszych.
Nogi szaro włosej zaczęły się trząść i straciła przytomność. Nie zdarzyła upaść na ziemie bo złapał ją Jashinista i odprowadził ją tym razem do jej pokoju.
CZYTASZ
Akatsuki x Reader [+1 character]
RomanceIts untypical Akatsuki x Reader But its still good so read it <3