Part(7) 🌼♡

441 72 6
                                    

ကျမတကိုယ်လုံး နာကျင်ကိုက်ခဲပီး ကျမ၏မျက်လုံးများကိုဖွင့်ကာ မှေးကြည့်လိုက်တော့ ကျမရောက်နေသည်မှာဆေးရုံပင်...............

" အာ့........ "

" မမလေး နိုးလာပီလား...... "

" အင်း..... "

" ခနနေ Ms. လာပါလိမ့်မယ် "

" အင်း.... "

ထို့နောက် အတော်အတန်ကြာ ရောက်ရှိလာသော မိန်းမတဉီး.......

" သက်သာလား...... "

" အင်း..... "

" ငါသိလိုက်ရပီထင်တယ်နော် နင်ဒီလောက်အသားနာခံနေတာ ဟိုကောင်မလေးကိုချစ်လို့ပဲ ဆိုတာ "

" ........ "

" နင်ရဲ့ပါးစပ်ကနေကိုယ်တိုင်မပြောလဲရတယ်လေ ငါက နင်ကိုယ်တိုင်ပြောလာအောင် ဘယ်လိုလုပ်မလဲဆိုတာ နင်ကြည့်နေပေါ့ "

" ........ "

----------------------------------------------

" အမေရေ သက်သာလား....."

ဟုတ်ပါသည် အမေကနေမကောင်းတာအခုဆိုသုံးရက်ရှိပီ........
ဟိုတနေ့က ဆရာဝန်နဲ့ပြကြည့်တော့ အမေ့ရဲ့ခေါင်းထဲကသွေးအကြိတ်က တဖြည်းဖြည်းကြီးလာပီတဲ့လေ.......

" အင်း.... ရပါတယ် သမီးရဲ့
အမေဘာမှမဖစ်ပါဘူး......"

" ဟုတ်.... အမေ့အတွက် ဆန်ပြုတ်ပူပူလေး..... စားလိုက်နော်..... သမီးခွံ့ကျွေးမယ် "

" အင်း....
ဒါနဲ့ သမီးလေး lisa လည်းအိမ်ကိုမလာတာ တော်တော်ကြာနေပီနော် "

အမေက နေမကောင်းဖစ်နေတာတောင်Lisa ကိုတော့ သူနေ့တိုင်းတွေးမိတယ်လေ......

" သူက ကျောင်းတက်နေတာဆိုတော့ ဘယ်အားမလဲ အမေရဲ့ "

" အင်း ဟုတ်မှာပါ စာတေလုပ်ဖို့လည်း အချိန်ယူရဉီးမယ်လေ "

" ဟုတ်တယ် သူအားရင်လာမှာပေါ့ "

ကျမလည်း အမေစိတ်သက်သာရာရအောင် ဖြောင်းဖျပြောလိုက်ခြင်းဖစ်သည်.........
တကယ်တော့ ကျမနှင့်မျက်နှာချင်းဆိုင်တွေ့ပီး ကျမဘက်က" ချစ်တယ် " လို့ပြောခဲ့တာတောင် ဘာမှမတုံ့ပြန်တဲ့ ကောင်မလေးက နောက်ဆိုကျမတို့အိမ်ကိုလာဖို့မပြောနဲ့ ကျမနဲ့တောင်မတွေ့ချင်လို့အဆက်သွယ်ဖြတ်ထားတာကို အမေ့ကိုမသိစေချင်လို.....

❛ 𝗬𝗢𝗨 𝗡𝗘𝗩𝗘𝗥 𝗞𝗡𝗢𝗪 ❜//𝗖𝗵𝗮𝗲𝗹𝗶𝘀𝗮『𝑪𝒐𝒎𝒑𝒍𝒆𝒕𝒆𝒅』Where stories live. Discover now