Part(11) 🌼♡

394 61 2
                                    


"အမေရေ... သမီးပြန်ရောက်ပီ... "

ထို့နောက် ဧည့်ခန်းထဲကကုလားထိုင်ပေါ်တွင် ငိုင်ငိုင်ကြီးထိုင်နေသည့် သူမအမေ......

" အမေ....မျက်နှာမကောင်းပါလား...
ဘာဖစ်လို့လဲဟင်....... "

ထို့နောက် သူမ၏ အမေက သူမလက်ကိုတင်းကျပ်စွာစုပ်ကိုင်စွာ.....

" သမီး စိတ်အေးအေးထားနော်... "

" အမေ.... ဘာဖစ်လို့လဲဟင်....
ဘာဖစ်လို့လဲ "

" အမေတို့အိမ်ပြောင်းရတော့မယ်တဲ့...
အခုပဲ အိမ်ရှင်အမက လာပြောတာ... "

" ဘာဖစ်လို့လဲအမေရဲ့..... စာချုပ်ကလည်း နောက်နှစ်လလောက်မှပြည့်မှာပါအမေရဲ့.... "

" အိမ်ရှင်အမပြောတာက အခုအမေတို့နေတဲ့အခန်းကို တခြားသူက စျေးနှစ်ဆပေးပြီးဌားလိုက်လို့တဲ့.......
မနက်ဖြန်ပြောင်းရမယ်တဲ့.... နောက်ပြီးဒီမှာ ကျန်တဲ့နှစ်လစာအတွက် ပိုက်ဆံလည်းပြန်အမ်းသွားတယ်... "

" အာ.... အဓိပါယ်မရှိတာ.... ပိုက်ဆံပြန်အမ်းတယ်ဆိုပင်မဲ့.....ခုချက်ချင်းကြီး အိမ်လိုက်ရှာဖို့က ဖြစ်မှမဖစ်နိုင်တာ ...
ကြိုပြီးပြောထားတာလည်းမဟုတ်ဘူးလေ......"

" သူကတော့ပြောတယ် ချက်ချင်းကြီးဆိုတော့ သူလည်းတောင်းပန်ပါတယ်တဲ့......နောက်ပီး ဟိုဘက်ကပိုက်ဆံကိုလည်းသူလက်ခံပြီးသွားပြီတဲ့..... အမေတို့ မနက်ဖြန်​ပြောင်းမှဖစ်မယ်တဲ့...."

" ဘယ်တတ်နိုင်မလဲအမေရယ် ပြောင်းဆိုတော့လည်းပြောင်းရမှာပေါ့...... "

" အင်းပါ သမီးရယ်... သမီး အိမ်ဘယ်မှာရှာမှာလဲ "

" ခနလေး သမီး Chanyeol ကိုမေးကြည့်လိုက်ဉီးမယ်.... သူကသိလောက်တယ် "

တီ.....တီ......တီ.....

" hello.....Chanyeol ya..... နင်မှာ ဌားဖို့အခန်းတစ်ခန်းလောက်ရှိသေးလား"

" ဟမ်..... ဘာဖစ်လို့လဲ.... နင်တို့အခန်းက စာချုပ်ပြည့်သွားပြီလား "

" မပြည့်သေးပါဘူး..... အိမ်ရှင်က ပြောင်းရမယ်ပြောလို့ "

" ဟမ်.... ဘယ်လိုဖစ်တာလဲ... ခနလေး ငါနင့်တို့ဆီ အခုလာခဲ့မယ် "

❛ 𝗬𝗢𝗨 𝗡𝗘𝗩𝗘𝗥 𝗞𝗡𝗢𝗪 ❜//𝗖𝗵𝗮𝗲𝗹𝗶𝘀𝗮『𝑪𝒐𝒎𝒑𝒍𝒆𝒕𝒆𝒅』Where stories live. Discover now