" အော် နိုးပြီလား
သခင်မက အောက်ထပ်ကထမင်းစားခန်းထဲမှာစောင့်နေပါတယ်......
မမလေး ရေချိုးပြီးရင်ဆင်းလာခဲ့ပါတဲ့ "" အင်း "
ကျမရေမိုးချိုးပြီးအောက်ထပ်ကိုဆင်းသွားတော့ ထမင်းစားခန်းထဲမှာအသင့်စောင့်နေတဲ့သူမ...
ကျမလည်း သူမနဲ့မျက်နှာချင်းဆိုင်ခုံမှာ၀င်ထိုင်လိုက်တော့ ......" မနေ့ကအဆင်ပြေရဲ့လား"
" အင်း "
ထိုစကားတခွန်းတည်းသာပြောပြီး ကော်ဖီခွက်ကိုကိုင်ကာ computer တလုံးနဲ့အလုပ်ရှုပ်နေသောသူမ ........
ကျမလည်း သူမအရိပ်အချေကိုသာကြည့်ရင်း မနက်စာကိုကုန်အောင်စားကာ အခန်းထဲသို့ပြန်လာခဲ့သည် .......ထို့နောက်အခန်းထဲသို့၀င်လာသောသူမ .......
" နေရတာအဆင်ပြေလား "
" အင်း .... ငါ .. ငါအိမ်ပြန်ချင်တယ် "
" ဘာ "
ထို့နောက် မျက်မှောင်ကျုံ့ကာကျမကိုစိုက်ကြည့်လာသောသူမ
" ဘာကိတ်စအိမ်ပြန်ချင်နေရတာလဲ "
" ငါ ငါမှာ့ယောက်ကျားရောကလေးရောရှိတယ်လေ .. သူတို့ကိုလွမ်းတယ် ... အိမ်ပြန်ခွင့်ပြုပါနော် "
" မလိုချင်ဘူး ...
ဒီမှာပဲနေရမယ် "" အင့်... ဟင့်.... ငါ့ကိုပြန်ခွင့်ပြုပါနော် ... ငါတောင်းပြန်ပါတယ်.. အီးဟီး "
ဖြန်း .....
ကျမပါးပြင်ပေါ်သို့ကျရောက်လာသော သူမလက်တစုံ
" နောက်တခေါက်ပြန်မယ်ဆိုတဲ့အကြောင်းပြောကြည့် ...."
" ငါ ... ငါတောင်းပြန်ပါတယ်
ငါ့ကိုပြန်ခွင့်ပြုပါနော် "" အဲ့လောက်တောင်ပြန်ချင်နေတယ်ပေါ့လေ .... ဒီကလည်းပြန်လို့မရအောင်လုပ်ပြမယ်"
ထို့နောက် ကျမရှိရာကုတင်ပေါ်သို့အတင်းတက်လာကာ ကျမနှုတ်ခမ်းများကိုစုပ်နမ်းလာသောသူမ ......
ထို့နောက် ပွင့်ဟလာသောခံတွင်းထဲသို့လျှာကိုအတင်းထိုးသွင်းကာ တပြွတ်စ်ပြွတ်စ်မည်အောင်အကြမ်းပတမ်းစုပ်နမ်းလေသောသူမ .......
အနမ်းများက တဖြည်းဖြည်းကြမ်းတမ်းလာကာ နုညံ့ဖွေးစွတ်နေသော လည်တိုင်လှလှပေါ်သို့ သွားဖြင့်အတင်းဖိကိုက်ကာ ခရမ်းပုပ်ရောင်အမှတ်များပေးနေသောသူမ.....
YOU ARE READING
❛ 𝗬𝗢𝗨 𝗡𝗘𝗩𝗘𝗥 𝗞𝗡𝗢𝗪 ❜//𝗖𝗵𝗮𝗲𝗹𝗶𝘀𝗮『𝑪𝒐𝒎𝒑𝒍𝒆𝒕𝒆𝒅』
Random_နက်ရှိုင်းစွာချစ်ခဲ့ကြတဲ့ အချစ်တေရဲ့နောက်မှာ နာကျင်မှုတေပါလာလိမ့်မယ်လို့ ဘယ်သူသိမလဲ_ 𝗦𝘁𝗮𝗿𝘁𝗲𝗱 𝗱𝗮𝘁𝗲_ 𝗔𝘂𝗴 𝟮,𝟮𝟬𝟮𝟭 𝗘𝗻𝗱𝗲𝗱 𝗱𝗮𝘁𝗲_ 𝗡𝗼𝘃 𝟭𝟳,𝟮𝟬𝟮𝟭