Moje drogie czytelniczki na wstępie chciałabym przeprosić za moją tak długą nieobecność. Przez ten długi czas miałam tyle pracy, że brakowało czasu by usiąść i cokolwiek napisać. Mam nadzieję, że wybaczycie mi to i zostaniecie mimo wszystko.
Druga najważniejsza i najistotniejsza informacja to taka, że Cenny dług.. Nasza powieść zostanie wydana! Tak, zostanie wydana i będzie stać na waszych półkach! Dlaczego pisze ,, nasza "? Bo jest nasza! Wy również dołożyłyście cegiełkę do tego, że pisałam o losach Nathana i Lili. Każdy z was przyczynił się do tego, że ta książka będzie stała na półkach w sklepie, że będzie dostępna na stronach internetowych i każdy będzie mógł trzymać ją w rękach. Dla mnie jest to wciąż szok dlatego też jest to dla mnie wielkie przeżycie.
Jestem ogromnie wdzięczna za każdą gwiazdkę, komentarz i to, że po prostu jesteście tu ze mną. Wiem, że niekiedy można było się pośmiać przy nowych rozdziałach, czasami uronić łzę i się bardzo mocno zdenerwować.. i to było fajne bo ja również tak miałam pisząc to dla was! Nie spodziewałam się takiego obrotu sprawy nawet jeśli niektóre z was życzyły mi tego i pisały o jej wydaniu. Dla mnie to sen, o którym nawet nie śniłam! A jednak.. :) Dziękuję jeszcze raz!
Kolejna informacja to taka, że zostanie wydany pierwszy tom. W takim przypadku muszę cofnąć publikacje rozdziałów, lecz zostaną trzy pierwsze oczywiście! Drugi tom zostaje, lecz oczywiście zawieszam go i dokończę w momencie kiedy skończę pracę nad pierwszym tomem. Trochę szkoda.. ale nic się nie dzieję bez przyczyny. Przez to wszystko mam ochotę bardziej popracować nad drugim tomem, w którym będzie się działo i wy to dokładnie wiecie :) Żałuje tylko, że nie poznacie tych tajemnic tak szybko jak planowałam.
I tak na koniec.. Mam nadzieję, że zostaniecie tu ze mną. W moim opisie jest link do instagrama, którego specjalnie założyłam by dodawać jakieś nowsze informacje. Jeśli macie jakieś pytania z chęcią odpowiem. Oczywiście postaram się być z wami na bieżąco.
Ps: Przepraszam jeśli napisałam to chaotycznie, ale jestem bardzo podekscytowana. Dajcie znać jeśli chcecie to mogę włączyć pytania na insta, z chęcią podpowiadam.
Ps2: Rozdziały zostaną usunięte 16 Lipca! Także jeśli jest ktoś tu nowy to do tego dnia możecie dokończyć powieść, lub poczekać na papierową wersje, bo zapewniam, że ta druga wersja będzie już odpicowana!
Pozdrawiam!
CZYTASZ
Cenny Dług TOM I PREMIERA 16.03.22 ZOSTANIE WYDANY TOM II W TRAKCIE
RomanceOPIS USUNIĘTY ZE WZGLĘDU NA PLANY WYDAWNICZE PIERWSZEGO TOMU OPIS DRUGIEGO TOMU - Naprawdę myślałaś, że tym razem uda Ci się uciec? - pyta tak lekko jakby wiedział, że dojdzie do naszego spotkania. Jakby wiedział, że i tak mnie odnajdzie nie patrz...