Merhaba.
Sanırım artık birkaç cümle söylemenin vakti geldi. Öncelikle sizlere ve o güzel düşüncelerinize çok teşekkür ederim. Duygularınıza dokunabildiğimi bilmek inanın ki beni çok mutlu ediyor. Bu fici yazmaya ilk başladığım zamanlar bu kadar ilgi göreceğini, bu kadar insanı ağlatabileceğimi asla düşünmemiştim. Fakat bugün görüyorum ki başarabilmişim.
İnanın her yorumunuzu teker teker okuyorum. Fakat hepsine geri dönüş sağlayabilmem mümkün değil. Bu yüzden toplu bir şekilde tüm Homophobia okuyucularına teşekkür etmek istedim. Bu kısa ama anlamlı yolculukta Lisa'ya ve Jennie'ye eşlik ettiğiniz için teşekkür ederim.
Biliyorsunuz ki Lisa çok zor dönemler geçiren, ailesi ve sevdiği kız tarafından aldığı büyük darbeler sonucunda hayatına son veren bir karakterdi. Umarım ki sizler sorununuz ne olursa olsun karşısında dimdik durup üstesinden gelmeyi ve zincirlerinizden kurtulmayı başarabilirsiniz. Unutmayın ki bu hikayeyi moralinizi bozmak için yazmadım. Hayatta eminim ki karşınıza milyonlarca engel çıkacak. Bunlardan biri aileniz olabilir, sevdiğiniz bir insan olabilir, belki de hiç tahmin bile edemeyeceğiniz kişiler olabilir. Fakat ne olursa olsun vazgeçmeyin. Mücadelenizden vazgeçmeyin, gülümsemekten vazgeçmeyin, hayattan zevk almaktan vazgeçmeyin, en önemlisi ise kendinizden vazgeçmeyin. Lisa hayatına son vererek kendi açısından kurtuluşu tercih etti. Umarım ki sizlerin kurtuluş olarak adlandırdığı kavram Lisa'nınkinden farklı olur.
Bu bölümü aralarından seçtiğim birkaç tane güzel yorumla sonlandırmak istiyorum. Tahmin edebileceğiniz gibi hepsini alamazdım o yüzden aralarından seçmek durumunda kaldım. Yine de yapılan diğer yorumları da okuduğumu belirtmek isterim. Son olarak tekrardan kitabın bu kadar yükselmesine sebep olan siz değerli okuyucularıma teşekkür ediyorum.
•••
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Homophobia || Jenlisa
Short StorySakura ağaçlarının altında hayal ediyorum seni. Yapraklar dökülmüş, rüzgar yavaşça eserken adeta bedenlerimizi okşuyor. Yüzün çok güzel. O kadar mutlusun ki sana bakarken gülümsemeden edemiyorum. Elimi tutup beni ormanın derinliklerine götürüyorsun...