「FİNAL」

5.9K 442 108
                                    

Lütfen bölümü okuduktan sonra medyadaki şarkıya göz gezdirmeyi ihmal etmeyin.

İyi okumalar.

Göz yaşları içinde günlüğü kapattı kız. Saat 03.12 olmuştu. Balkona çıktı ve temiz havayı ciğerlerine çekti. Gökyüzüne baktı. Belki de bu son bakışıydı..

İçeriye girip gözyaşlarını sildi. Bugün güzel bir gündü. Her zamanki gibi Lisa yine mutluydu. Gülümseyip eline bir ip aldı ve onu sıkıca yukarıya bağladı.

Hayatını mahfeden insanlardan uzak bir yere gidiyordu. Jennie'den de uzak bir yere gidiyordu. Çünkü o hayatını mahfeden insanların başındaydı.

Son kez telefonunu çıkardı ve Jennie'nin fotoğrafına baktı. Güzel güldüğü bir fotoğraftı bu. Onun mutlu gözüktüğünü görünce istemsizce o da gülümsedi. Daha sonra telefonu hızla kapatıp yatağının üzerine bıraktı.

Derin bir iç çekip sandalyeyi aldı ve ipin altına hizaladı. Günlüğü hala daha masasının üzerindeydi. Bunca zamandır sakladığı günlüğü artık bundan sonra isteyen herkes okuyabilirdi. Umrunda bile olmayacaktı.

Sandalyeye çıktı ve titreyen eliyle ipi tuttu. İstemsizce gözleri dolan kız her ne kadar kötü hissetse de bu duygusunu bastırmak adına gülümsedi.

İpi yavaşça boynu ile buluşturduğunda eli ile yukarıdaki düğümü kendisine doğru çekti. İyice sıktı. Bir kerede bitsin istiyordu.

Son kez düşündü. Bundan öncesini ve bundan sonrasını.. doğru olanı düşündü. Kesinlikle doğru olan buydu. Sevdiği kız da bunu istiyordu. Eğer gerçekten onu seviyorsa bunu yapmalıydı. Jennie'ye onu gerçekten sevdiğini kanıtlayacaktı.

Akan gözyaşlarına engel olmadı ve zorla da olsa tekrar gülümsedi. Üzgün değildi ki.. alt tarafı sevdiği kızın istediği şeyi yapıyordu. Üzgün falan değildi.

Ayağının altındaki sandalyeyi yavaşça ittirdiğinde boğazına bir bıçak misali güç uygulayan ip Lisa'nın nefesini kesiyordu. Boğazındaki ipi iki eliyle tuttu. Ölmek acı veriyordu. Canını yakıyordu. Bilincini yavaş yavaş kaybetmeye başlamıştı. Sadece ne yapacağını bilmez bir şekilde çırpınmaya devam etti.

Ta ki nefesi tamamen kesilip bedeni hareketsiz kalana dek..

-SON-


Homophobia || JenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin