6.What will we have for breakfast?

213 8 0
                                    

Събудих се от някой който се хвърли на леглото ми. Веднага погледнах и видях,че този някой е Наш.

-Какво искаш и защо ме будиш толкова рано?

-1 часа е! Ставай веднага и отивай да закусваш. Трябва да отидем до магазина защото няма нищо.

-А тогава какво ще закусвам?

-Зърнена закуска без мляко! От колко време не сте идвали тук?-попита,а аз се засмях.

-От почти година. Няма за закусвам. Обличам се и идвам.-заявих,а той излезе от стаята.

Това съм аз с дрехите които ще съм днес

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Това съм аз с дрехите които ще съм днес. След като се оправих отидох в хола където бяха приятелите ми.

-Кои ще ходим?

-Ти,Моника и Наш.-аз кимнах и излязохме от нас.

Вчера цял ден ме си казах абсолютно нищо с Мат. Няколко пъти си засякох погледа с него и той веднага го отмества от моя.

-В какво си се замислила?

-Какво? А...нищо!-казах бързо,а Моника се зазмя.

-За снимката нали?

-Може би,малко!

-Каква снимка?-попита объркано Наш.

-Мади намери снимка на нея и Мат да се целуват като малки. Само ако видиш колко сладки са били.

-Моника спри! Да бяхме сладки и какво от това? Просто нека да не говорим за това.

След като купихме храна която ще ни стигне за 2 дена ние отново се прибрахме и видяхме момчетата които играе Фифа. Ние легнахме до тях,а аз цял ден не си казах нито думичка с Мат.

Не знаех какво да му кажа. Почувствах се гадно вчера,но нямам правото да се сърдя. Аз също не исках да говоря за това с Тайлър. Разбирам,че и на него му е тръгно.

My brother's best friendWhere stories live. Discover now