~В днешно време~
-Ние бяхме казали и на теб,но тогава все още беше много повлията на изнасилването.-когато ми каза това спомените започнаха да влизат в съзнанието ми. Веднага се сетих за болницата която беше Мат и по дяволите защо чак сега се сещам за това? Много ясно,че знаех когато той влезе в болницата.
-Мади...какво стана?-попита ме тате след като си спомних всичко което беше станало.
-Тате...помниш ли когато Мат катастрофира? Тогава бяхме в болницата,а аз пропаднах. Единственото което помнех до преди малко беше,че бяхме в болницата и чакахме да ми кажат какво е станало.
-Това беше заради хапчетата които пиеше тогава. Не се притеснявай за това.
-А защо тогава не видях Мат?
-Боже повече никога няма да пиеш от тези хапчета. От къде изникнаха тези въпроси?
-Просто ми отговори,моля те!-казах му отчаяно.
-Заради баба ти! Сега ми кажи за какво бяха тези въпроси?
-В събота,Мат ми показа белега си и ми разказа историята си. След това просто наистина се чувствах готова и му разкажа за това. Малко се поснарахме за това,че не съм казала в полицията,но и това мина. Чувствах се толкова отпусната и свободна когато му го казах. Вътрешно знаех,че мога да му имам доверие.
-Боже мой!-той стана от дивана и започна да скача като ненормален.
Аз въздъхнах,а мама дойде и когато видя тате да скача бях сигурна,че той ще ѝ каже.
-Какво става?-попита мама и се усмихна на тате.
-Тя...тя е казала на Мат за Тайлър!-каза все още с усмивка до ушите,а аз се хванах за главата.
-Какво?
-Да!
-Боже мой!-мама дойде до мен и ме прегърна силно. Сега ще започне да ми казва колко е горна с мен,че споделям за това на някой.
-Мамо...моля те недей!
-Добре,добре! Съжалявам. Но се радвам много за това,че си сподила на някой за това.
-Благодаря ти мамо! В кой ресторант ще ходим?
-В този който ходим почти винаги. Така,че си облечи някоя рокля.-казам ми мама,а аз кимнах.
-Обичаме те!-извикаха и двамата докото се качвах по стълбите.
-Аз също ви обичам!-извиках и започнах да се смея.
ESTÁS LEYENDO
My brother's best friend
RomanceName:Най-добрият приятел на брат ми Те не се бяха виждали от 9 години,а какво ли ще стане когато се видят отново,но вече по-големи и по-разумни? Мадисън е на 18 години с перфектно семейство и перфектни приятели. Има близнак с които се обичат и си им...