15.Um ... no! Why?

215 10 0
                                    

-Най-после дойдойте! Кажете ми,че сте гаджета моля ви.-постещтна ни фотографа ми,а аз се спогледах с Мат.

-Ъм...не! Защо?-казахме в един глас,а той започна да се оглежда.

-Първоначално....исках да направим малко нормални снимки,но шефа дойде преди малко и...трябва да ви снимам как се целувате и малко по...по такива снимки.-обясни,а ние с Мат се спогледахме.

-Аз...не знам дали е добра идея!

-О я стига! Видях статията ви. Моля ви...тези снимки ми трябват!

-Аз съм съгласен. Това ще е най-добрият начин да ядосам Тоби така,че аз съм за.

-Плащаш ми двойно!-посочих го,а той кимна и ни подаде дрехите ни.

-Влизайте и се оправяте.

-Аз ще отида в някоя от другите съблекални.-казах за да не съм в една с Мат,но Джонсън ме спря.

-Всичко е заето! Както ти казах снимките ни трябват за днес. Днес има още 30 момичета които се снимат. Така,че влизайте в твоята и двамата.-заяви,а аз се премирих и двамата влязохме.

Извадих дрехите които трябва да облека и щях да припадна.

-Мат...това е бански!-казах и му го показах,а той се засмя.

-Така ли? Не виждам!-каза иронично,а аз извъртях очи.

-Обръщам се,а ти се обличай. След това ти ще се обърнеш.,-той кимна и аз се завъртях към стената.

-Готов съм!-заяви и след това аз се обърнах.

-И аз съм готова!-казах,а той се обърна към мен.

Той ме огледа от глава до пети,а аз го погледнах злобно и се засмях.

-Мат... лицето ми е тук!-казах като облякох халата който ми бяха дали.

-Ам...знам!-каза и излязохме от съблекалнята.

-Отиваме към плажа! Качвайте се в колата и отиваме за да ви снимаме.

****

-Кога ще излезнат снимките?-попита ни майката на Мат,а аз го погледнах леко изплашено.

-Ами не знам.

-Мади,какви са били снимките?-попита мама докото влизаше в хола.

-Нормални снимки,защо?-попитах я,а тя остави телефона си на масата.

-Защото...защото Джонсън ми звънна и ми каза,че съжалява за това как ви е снимал,но са му трябвали някакви важни снимки.-аз се подпрях на масата и въздъхнах силно.

My brother's best friendTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang