Станах от леглото и наистина ми се спеше страшно много. Извърших сутрешните си процедурата и слязох на долният етаж на голяма къща. Видях тате който говореше с едно малко момиченце.
-Добро утро,Хоран! С кое сладкишче говориш?-попитах тате,а той леко се засмя.
-Добро утро Хоран! Това е малката дъщеря на Зейн.-каза и ме целуна по челото.
-Чичо Зейн тук ли е?-попитах изненадано,а той кимна.
-В двора са!
Аз веднага кимнах и с бърза крачка се запътих натам. Не съм го виждала от много време и наистина ми липсва. Отидох в двора и като ме видя той разпери ръце за прегръдка.
-Чичо Зейн!-казах бързо и го прегърнах силно.
-Как си малка Хоран?-попита ме,а аз се отдалечих от прегръдката ни.
-Страхотно ти?
-И аз така.
-За колко време ще останеш?-попитах го и седнах на масата която е в двора на къщата ни.
-Ами всъщност...цялото семейство се местим тук. Разбрахме,че къщата до вас се продава и изведнъж решихме да се преместим. А не се знае. Ако баща ти и другите ме искат може да ме приемат отново в групата.
-Сигурна съм,че ще те приемат отново!
-Някой знае ли къде е Тоби?-попита непознат глас зад мен,а когато се обърнах щях да припадна.
Пред мен седеше русо къдраво момче което беше най-сладкото съществуво което съм виждала. Беше с бяла тениска през която се виждаше добре очертаната му преса.
-Защо търсиш Тоби?-попитах без да се осъзнавам,че го оглеждам целия.
-Той е най-добрият ми приятел и дори не знае,че вече ще живеем тук. А ти от къде познаваш Тоби?-попита ме,а аз се зачудих какво да му кажа. То е очевидно бе момиче!
-Той ми е близнак! Сигурно още спи,ще те заведа при него.-казах,а той кимна.
-Ще дойдем след малко тате!-каза той на Чичо Зейн и отново влязохме в къщата.
-Значи ти прочутия Мат който не съм виждала от 10 години!
-А ти си прочутата Мади Хоран!
-Мхм...е нека събудим брат ми.
Когато казах това връхеляхме в стаята му,а аз веднага се хвърлих върху него.
ESTÁS LEYENDO
My brother's best friend
RomanceName:Най-добрият приятел на брат ми Те не се бяха виждали от 9 години,а какво ли ще стане когато се видят отново,но вече по-големи и по-разумни? Мадисън е на 18 години с перфектно семейство и перфектни приятели. Има близнак с които се обичат и си им...