צהריים, השמש קופחת על פניי ורק ראשי מלא במחשבות, מקרבת את בדל הסיגריה לפי ושואפת.
לעזאזל הגעתי לתקופה הנוראית שחששתי ממנה.שבוע עבר מאז שרפאל הלך, שבוע עבר מאז ששחר הלכה.
הנוכחות שלה חסרה לי, ההורים שלי כהרגלם לא בבית, ואני השתוקקתי לעוד משמרות בעבודה רק כדי להסיח את דעתי, מדאגות על שחר והחששות על העבר.
החשש שיחזור להווה.הבטתי בגוף מתיישב על ידי, צליל.
״את לא בסדר לאחרונה, יוב״. היא החלה לומר, מדליקה לה סיגריה, וריח המתוק שלה חדר לתוך אפי.
הבחנה חדה.״לחץ משפחתי, הכל בסדר.״ מלמלתי, לא משקרת אך גם לא דוברת אמת במלוא, צליל יודעת מה היה בעבר.
אבל זה כמו קופסה שלא נפתחת בחיים.״אולי תלכי לב-״ היא החלה לומר לאחר ששאפה מן הסיגריה.
״צלילו חלאס, הכל בסדר.״ הרמתי את קולי כדי להבהיר לה שאני בסדר ואני לא צריכה ללכת לבית.
אני יודעת אבל לאן אני כן צריכה ללכת.———
גבריאל היה צריך ללכת לכמה סידורים ולעבור אצל חברים והוא ביקש שאצטרף אליו כי הוא לא רוצה לעשות זאת לבד.
השבוע ביליתי הרבה במועדוני לילה מזורגגים, להתכחש, להכחיש כל לחץ בראש ודאגה, והאלכוהול היה הפתרון.
אך פתרון זמני.
גם סקס.אחזתי בבקבוק קולה שקניתי בקיוסק, התקדמתי יחד עם גבריאל אל עבר חבריו שהתיישבו באחד מבתי הקפה.
״יובל, תעשי טובה ושמרי על הפה שלך היום.״
גבריאל קרא לפני שהתקדמנו, גיחכתי, יוצא לי מדי פעם ישירות כזאת שכנראה פוגעת באנשים, וכרגע זה בחבריו.
אני ישירה וכנה, אלה תכונות שמזיקות ומועילות כאחד.״גבי אחי״ אחד מהגברים שהיה שם קם בחדות שראה אותנו, את גבריאל וחיבק אותו חיבוק גברי.
בשאר השולחן התיישבו שאר חבריו, מספר בחורות שלא כל כך עניינו אותי, וארבעה גברים מסוקסקים.״תכירו זאת יובל, חברה טובה״ הוא הציג אותי, הוצאתי את הקשית מפי, סורקת את כולם בזמן שעיניהם סורקות אותי גם.
לא הייתי טרף קל אך גברים בעיניי היו טרף קל חד משמעית.״אהלן יובל״ כולם אמרו פחות או יותר ביחד, התיישבתי יחד עם גבריאל, שגבריאל מצדדי הימיני והגבר שמשך אותי.
הגבר שלא הביט בי כלל, אהבתי אתגרים.
ואני יודעת שגם הוא טרף קל. הרגשתי צורך להוכיח לעצמי.הורדתי את משקפי השמש מראשי, מזמינה לי קפה שחור.
עיניו נפתחו, גיחכתי מעט, ומפנה את עיניי לסרוק אותו.
״קפה שחור?״
שאל בהפתעה וקולו היה נמוך וכל מילה בקולו הרגישה מסוכנת, כל מילה בקפידה.״כן, מתה על המרירות״ הסברתי, מצחיק קצת שהחברה החלה לשייך מה לגברים ומה לנשים.
השיער שלו מתולתל גלי והיה נראה כל כך בריא, לעזאזל היותי מתולתלת, הפך אותי למומחית.
הלסת שלו מהפרופיל הייתה נראית משורטטת בקטע משוגע, שפתיו היו עבות כפי שאהבתי והזקן שלו היה קצוץ.
YOU ARE READING
נָטוּ מַגָּע
Romanceכן, בלהיפרד היינו הכי גרועים. אבל הסקס, הקרבה אליה להיות בתוכה - אלוהים. מכיל תוכן מיני.