״הרגשת האושר מטשטשת, הרגשת האהבה מעוורת
הרגשת אופוריה קסומה שמרגישה לעיתים כמו חלום
אך לפתע מרגיש שמעירים אותי ומציגים לי את הבעיות שבהכל.״תמיד תהיתי לעצמי מהי אהבה וגבר נאה מהעבר קרא אליי ואמר:״שתרגישי, תביני.״
שתי המילים הללו גרמו לי להבין.
כל כך הרבה.הגעתי לנקודה מטורפת בחיי, אומנם מצאתי אהבה;רפאל.
אך אני עדיין לא השלמתי עם עצמי, אני עדיין אותה יובל עם תסביכים מפה ועד לאלוהים, עם שריטות דפוקות מהעבר ובעיות אמון קשות.
אני צריכה את התהליך העצמי בשבילי וייחודי לי אך אני אצטרך לעזוב, לעזוב את האהבה האוהבת אותי, לעזוב אותו.אני כזאת, אני קשה, אני מסובכת, אני שרוטה, ואולי קצת פגומה.
מחשיש אותי קצת להיכנס לזה לגמרי, חשבתי שהכל עוד מאחוריי, כנראה שטעיתי, והבנתי זאת בנקודה הנוכחית כרגע.אנוכי יושבת בספסל מחוץ לעבודה, עם סיגריה דלוקה ביד ופחית ספרייט שאפילו לא הספקתי לפתוח, מעורערת בלי סוף.
רפאל עוסק בכל עניינים שלו, של חבריו.
כתוצאה מכך, הוא מבלה את רוב היום בעבודה שלו שאותה אני מכירה ובלילות בתוך העניינים שלהם, מה שגורם לי לחוסר שקט.
כל מיני אירועים שהוא הולך לנכוח בהם מסיבות מסויימות שאינני יודעת אך מה שאני כן יודעת, שזה כנראה מספיק חשוב כדי להאכיל אותי סרטים בראש ולשלוח לי הודעות שגורמות לי לפרפרים בבטן.״יוּב״ הודעה ממנו נשלחה וגרמה לי לבהלה קטנה ולבסוף לתחושה נעימה בלב.
״כן, רפ.״ שלחתי בחזרה, משתוקקת לנוכחות שלו על ידי כרגע.
״את בבית?״
לאחר ההודעה הזאת, התחלתי להקליד לו הודעה משעשעת וצינית אך הוא התקשר אליי, הורס לי את התוכנית כמו בכל פעם.
״אתה מתקשר כדי לוודא שאני לא משקרת לך?״ שאלתי אותו והיה שקט במפתיע ולא מוזיקה ורעש של אנשים.
הוא ציחקק מעט ונאנח.״רציתי לשמוע את הקול שלך.״
הוא מילמל בקול עייף וגברי שאהבתי לשמוע בלי סוף.״אל תשקר. איפה אתה?״
שאלתי ובחלק הראשון של משפטי הוא התנשם בכבדות מה שמעיד שזה לא מצא חן בעיניו.
אבל הרגשתי שהוא רצה משהו אחר. ואולי אני טועה. אולי.״יובל״ הוא נאנח ועוצר לכמה דקות.
״אני שאלתי אותך קודם, אשמח שתעני לי.״
הוא קרא ברכות שהתמכרתי אליה, הוא ידע איך להתנהג איתי וזה שיגע אותי. כי אף אחד לפני כן לא ידע.״מחוץ לעבודה, מעשנת סיגריה.״
פירטתי בכוונה תחילה והרגשתי צורך בכך, אבל תיסכל אותי.
כל המצב הזה.״אוקי, מתי את מסיימת?״
הוא שאל וקולו העייף לא חלף לרגע ורק רציתי שנשכב לישון עד הבוקר וגם אז לא נקום.
YOU ARE READING
נָטוּ מַגָּע
Romanceכן, בלהיפרד היינו הכי גרועים. אבל הסקס, הקרבה אליה להיות בתוכה - אלוהים. מכיל תוכן מיני.