-Gece'nin aklında aydınlık, Işık'ın aklında karanlık vardı...-
4 hafta...Tam 4 hafta yani 1 ay olmuştu Gece ile konuşmayalı,yüzünü görmeyeli...Ne mesajlaştık ne de seanslara geldi.Whatshapp ta çevrimiçi olmuyordu 1 aydır.Ben mi yazmalıydım?Aramalı mıyım,evine mi gitmeliydim?Ne diyecektim.'Gece ben de seni seviyorum ama olmamalı'mı diyecektim.Nedenini sorarsa sebebini söyleyecek miydim?Kendime bile itraf edemediğim hislerimi ve yaşadığım her şeyi anlatacak mıydım?Beni yine aynı şekilde sever miydi?Emin olmanın tek bir yolu var...
Hızlıca üstüme bir şeyler geçirdim.Anahtarımı ve telefonumu da elime alıp evden çıktım.
Yolun karşısına geçtim ve Gece'nin evinin kapısını çaldım.Yaklaşık 15 dakika bekledim ve açan olmadı.Hemen Gece'yi aradım.Çalıyor...Açtı!!
"Alo."Sesi boğuk çıkıyordu.Yinede anında konuştum.
"Gece,neredesin?"dedim.
"Sahildeyim...Bir şey mi oldu Işık?"
"Müsait misin?"dedim heyecanla.
"Evet."
"Tamam oradan bir yere ayrılma sakın."dedim ve telefonu kulağımdan çektim.
"Iş-"Telefonu yüzüne kapattım ve eve koştum.Hemen odama girdim.
(Saç)Hızla arabaya binip sahile gitmeye başladım.
15 dakika sonra Gece'yi bir bankta oturup denize bakarken buldum.Yanına oturdum.
"Hoşlanıyorum."dedim belli belirsiz çıkan sesimle.
"Ne?"dedi yanlış anlamış olma ihtimaline karşı.
"Senden hoşlanıyorum."dedim bir kez daha.
***
Selammm🖤🖤🖤
Dün Nisan Yağmuru'nun yeni bölümünü yayınladım.
Karanlıktaki Aydınlık'ın bu bölümü güzeldi ve bol fotoğraflı oldu.Böyle yapmayı sevdiğim için o kadar kıyafet olayı oldu.Umarım beğenmişsinizdir.Bayramınız mübarek olsun.. Sağlıklı günler dilerim.En kısa sürede Ay ve Gece'ye de bölüm gelecek.
Görüşmek üzere.Okuyan herkese teşekkür ederim.