Geldimmm✨✨

10 3 0
                                    

(Işık'ı bacağından vuran adamın adı Ekrem.)

Klinikte 5 dakikadır korkulu rüyam Ekrem'i bekliyorum.En sonunda kapı çaldı ve dikleşme gereği bile duymadım.Danışmadaki arkadaşım bu gün Ekrem'in gelmeyeceğini söyledi.
Bu gün annem ve babam geliyor.Annemin mesajından sonra Kuzey'i arayıp onları gelmemeleri için ikna etmesini söylemiştim ama Kuzey ne kadar uğraşsa da bunu başaramamıştı.Eşyalarımı topladım ve koridordaki asansöre binip aşağıya indim.(Malum tekerlekli sandalye ile merdiven inemiyorum.O yüzden  1 kat için asansör kullanıyorum.)
Gece,Ekrem'e güvenmediği için ne olur ne olmaz diye aşağıda bekliyordu.Aşağıya indiğimde Gece hemen arkama geçti ve tekerlekli sandalyemi ilerletmeye başladı.Arabanın önüne geldiğimizde bana yardım etti ve arabanın ön koltuğuna bindim.Gece'de tekerlekli sandalyemi bagaja koyarak yanıma geldi.Arabayı sürmeye başladı.Hiç konuşmadan eve geldik.Gece yine bana yardım etti  ve eve girdik.Annemler eve gelmişti çoktan.Kalbim deli gibi atıyordu.Eve girdiğimizi duyan annemin koşarak geldiğini terlik seslerinden anlamıştım.İşte şimdi bittik biz.Annem koridorun başında göründü.Benden önce tekerlekli sandalyemi gördü.
"Allahım!"dedi şok içinde.Annemin çığlığına gelen babam ve Kuzey de bana bakıyorlardı.Kuzey annemi sakinleştirmeye çalışıyordu ama nafile.Annem ayılıp bayılıyordu.Babam yanıma geldi ve sıkıca sarıldı bana.
"Hanım sakin ol.Güçlüdür benim kızım.Atlatır..."dedi babam.Kuzey de onu onaylarken annem biraz sakinleşmeye başlamıştı.Sandalyemi ilerlettim ve annemin yanına gittim.Sıkıca sarıldım ona gözlerimden akan yaşları umursamadan.Annem omurgamı koparacak gibi sıkı sarılıyordu bana ama sesimi çıkarmadım.Gece babama olayları anlatıyordu.Sevgili oluşumuzu,vurulmamı...Hepsini 15 dakika içinde anlatmayı başardı.Babam gülümsedi.Kuzey etrafta 'enişte' diyerek gezinmeye başladı.Annem doğru düzgün yemek yemediğimi bahane ederek mutfağa girdi.Tekrar bir bütün gibi hissetmeye başladım.Onlara sahip olduğum için çok şanslıyım...
***
Uzun bir aradan sonra merhabaaa.Boş vakit bulduğum ilk anda güzel bir bölüm yazmak istedim umarım beğenirsiniz💕
İyi geceler✨

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 21, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KARANLIKTAKİ AYDINLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin