Ağzım hala beş karış açılmış,onlara bakıyordum."Hey! siz burada ne yaptığınızı sanıyorsunuz?".Bora'nın sinirli bakışları kafamı önüme eğmeme sebep olmuştu.
"Yine mi sen.Ne arıyorsun burda?".Bora'nın sözleri beni güldürmüştü.Gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım.
"Canım sıkıldı da burada okul varmış bi geçerken göz atıyım dedim."Ters ters bakıyordu.
"Müdür burada yok."Dedi yaka kartında Akın yazan çocuk.Saçları kıvırcıktı.Gözleri ormanın en huzur verici renklerini almıştı sanki.
"Peki acaba nerede?"Olabildiğimce nazik konuşmaya çalışmıştım."Ebenin..." tam bipli kelimeyi söyleyecekken Bora koluna yumruk atmıştı.Bu Barbaros ne kadar kaba bir çocuktu.Gözlerimi kocaman açmış dediği şeylerin şokundaydım.
Üçü birden kıkırdadı.Neden hep rezil oluyordum ben? Akın bana dönüp devam etti "1 saat sonra burada olur."
Tamam diyip hemen odanın kapısını kapatmıştım.1.si bunlar orada ne yapıyordu.2.si aynı okuldaydık.Aman tanrım aynı okul mu?AYNI.Okulun bahçesine çıktım ve bir banka oturdum.Aradan 1 saat geçmişti .Tekrar yukarıya çıktım uzun bir kolidorun solundaydı.Kapıyı tıklatıp içeriye girdim.Şükürler olsun ki o üçlü yoktu.(Bora,Akın,Barbaros).
"Merhaba ben Derin Aksu.Okulda yeniyim.Kayıt yaptırmak için gelmiştim."Ne hızlı konuşmuştum öyle.
"Biliyorum Derin'cim.Babanla konuştuk.Ben bu okulun müdürüyüm.Adım Ulaş Ersoy."
"Tanıştığımıza memnun oldum".Dedim sevecen bir şekilde.Birkaç evrak işi ve imzadan sonra kayıt işlemlerini yapmıştım.Merhaba yeni okulum.Ahh lanet olsun Ayter koleji!
~
Kendime birkaç kıyafet bakmam gerekiyordu.Eve giderken bunları düşünüyordum.Saat daha 5'ti.Tamda dışarıya çıkıp birşeyler almak için uygun saatlerdi.Üzerime birşeyler giyip yola çıkmıştım.Babama da haber vermeyi ihmal etmedim.Evet işte en sevdiğim mağazaya adımlarımı attım.Kıyafetlere göz gezdirirken birkaç bişey beğenmiştim.Saat daha 6'ydı.Biraz daha kıyafetlere baksam iyi olacaktı.Gözlerime reyonda gördüğüm mor oldukca dekolteli bir elbise takılmıştı.
Üzerime oturan ve bedenimi belli eden şeyler giymeyi sevmiyordum ama denemekten de zarar gelmezdi herhalde.Hemen bedenimi bulup elbiseyi denemek için reyona girdim.Elbiseyi giydiğimde gözlerimi iki üç defa kırpıştırarak bu benmiyim diye bir daha baktım.Kendimi tanıyamıyordum.Üzerime tamamen oturmuş,kalçalarımı gösteriyordu.Göğüs dekolteside oldukca derindi.Aşağı doğru yırtmacı vardı.Balık elbiseleri çok sevsemde giymeye birtürlü cesaret edememiştim.
Kendi güzelliğime bakarken aniden kapım açıldı.Kahretsin! Kapımı kilitlemeyi unutmuştum.Gözlerim yerinden fırlayacakmışcasına açılmıştı.Bu Bora'ydı.
BORA MI?...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOĞUK
RandomBen Derin'dim.Huysuz,mutsuz olan.Babasını hiç görmemiş annesinden nefret eden Derin.Cesaretli ama bir o kadar da kırılgan.Hayatı boyunca yaşadığı tek bir mutlu günü olmayan Derin.Gözlerimi açtığımda mavinin her tonunu almış Bora'nın gözlerine bakıp...