Tamam biraz korkmamış değilim.Ama zaten onun gibi sapıklarla işim olmazdı.
"Heey trnasfer sakın bana bunları tanıyorum deme""Tanımıyorum tabiki."
Sadece beni yarı çıplak halde gördü ve sözle taciz etti o kadar. Ada inanmamış gözlerle bana bakarken Bora yanımdan sinsi gülümsemesiyle geçip arkamdaki sıraya oturdu. Hararetle 3ü birşeyler konuşuyorlardı. Ders bitene kadar Ada'yla birbirimizi tanıdık. Gayet sevecen bir kızdı.Sevmiştim Ada'yı.Sınıftaki herkez zil çalınca başıma toplandı. Her bir ağız soru soruyordu. Hangisine cevap vereceğimi şaşırmıştım.
'Nerelisin'.
'Nerden geldin'
'Adın ne'
Benim yaptığım hepsine sırasıyla mal gibi bakmak oldu.Sorularını cevapladıktan sonra neredeyse sınıfın yarısıyla tanıştım.Bu iyi bir ilerlemeydi."Transfer bize bir gösteri yapmak istermisin"bu ses tanıdıktı sanki. Boraydı bu. Ada'ya dönüp 'ne demek istedi' dercesine baktım.
Yanıma yaklaşıp kulağıma fısıldadı;
"Sakın dediklerini yapma"Arkamı döndüğümde iğrenç bakışlı, Bora Akın ve Barbaros bana bakıyordu.Bora'nın bakışları yakıp geçiyordu sanki ortalığı. Eğer yapmazsan ölürsün dercesine bakıyordu.Vücumdaki bütün tüyler bir anda ürpermişti.Tamam cesur bir kızdım ama bakışında bir şey vardı sanki.Korkutucu.
Kafasıyla işaret edip Akın ve Barbaros'u yanından uzaklaştırdı.Yanına oturmam için kafasıyla yanını işaret etti.
"Otur transfer."
Birşey diyemeden oturmuştım.Ada'ya baktığımda kafasını iki yana salladı.
"Bora yapma lütfen o daha yeni."Ada yalvarırcasına Bora'nın yüzüne bakıyordu bense ne olduğunu bile anlamıyordum.
"Sana söz hakkı vermişmiydim Ada'cım.Akın birilerinin susması gerekiyor.Ada'yı susturur musun"
Arkadaşıma kötü birşey yapacak diye ödüm kopuyordu.Okuldu sonuçta burası yapmazdı değil mi? Akın,sırada arkası dönük oturan Ada'ya doğru adımlarını attı.Tam sıranın ucunda durup Ada'yı dudaklarından öptü.
Gözlerimi öyle bir açmıştımki Bora alaycı bir şekilde tısladı.
"Sana yapmamı istermisin?"
Bütün sınıf bizi izliyordu.Ellerinde bir mısırları eksikti. Ada şaşırmış, bir o kadar da kızarmış şekilde Akın'a bakıyordu.Masum gibi görünen sapık Akınsa sadece gülüyordu.Bora'ya döndüğümde hala şok içindeydim.Daha demin o bana 'sana yapmamı istermisin' mi demişti.Elinde duran maket bıçağını alıp koluna bir çizik attı.Kolundan kan damlaları sırasıyla damlıyordu.Ağzımı elimle kapatmış yaşadığım şeyleri sindirmeye çalışıyordum.Elimi usulca çekip köprücük kemiğime kolundaki kanı damlattı.Sonra boynuma yaklaşıp köprücük kemiğimdeki kanı yaladı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOĞUK
AcakBen Derin'dim.Huysuz,mutsuz olan.Babasını hiç görmemiş annesinden nefret eden Derin.Cesaretli ama bir o kadar da kırılgan.Hayatı boyunca yaşadığı tek bir mutlu günü olmayan Derin.Gözlerimi açtığımda mavinin her tonunu almış Bora'nın gözlerine bakıp...