Chapter Three

22 2 0
                                    

"Ακουσε με δεν έχω όρεξη να ασχοληθώ μαζί σου και να σε ξεναγό. Το δέχτηκα μόνο και μόνο για να με συμπαθούν οι καθηγητές και επειδή είχα απορία να δω τι μανάρι θα ερχόταν στο σχολείο. Αλλά αντί για αυτό ήρθες εσύ το σπασικλάκι. Έχεις κοιταχτεί ποτέ στον καθρέφτη να δεις πως είσαι; "είπε με πολύ κακία. Αυτός έσκιψε το κεφάλι του, χωρίς να πει κουβέντα. Δεν ήταν άτομο που αντιμιλάει και υπερασπίζεται τον εαυτό του. Εκεί που σκέφτηκε ότι γλύτωσε από τα προηγούμενα παιδιά του παλιού του σχολείου, τελικά έκανε λάθος. Κατάλαβε ότι θα περάσει τα ίδια πάλι και η καρδιά του χτυπούσε δυνατά. Από μέσα του προσευχόταν τουλάχιστον να μην είναι τόσο χειρότερα όσο πριν.

Το βλέμμα του έμεινε να κοιτάει το πάτωμα χωρίς μιλιά. "Έλα εσύ" φώναξε και έκανε με το δάχτυλο της για να έρθει η κοπέλα που τους παρακολουθούσε τόση ώρα. "Αντί να κάθεσαι να κοιτάς σαν ηλίθια, πάρτον και ξενάγησε τον. Όσο για σένα.." είπε και τον κοίταξε με σηκωμένο το φρύδι της."Αν ρωτήσουν οι καθηγητές θα πεις ότι σου έκανα την ξεναγήσει και ότι είμαι το καλύτερο κορίτσι που έχεις γνωρίσει ποτέ και ότι αξίζω πολλά και αν δεν το κάνεις.. "απείλησε.

" θα το πληρώσεις πολύ άσχημα και θα Φας το ξύλο της ζωής σου" είπε και εξαφανίστηκε από κοντά τους όσο ποιο γρήγορα γινόταν, για να μην γίνει ρεζίλι.

Το κουδούνι δεν άργησε να χτυπήσει και είχαν μάθημα με τον υπεύθυνο τους. Τους είχε ενημερώσει για μία εργασία όπου θα έπρεπε να δουλέψουν σε ζευγάρια. Η αίθουσα γέμισε και η Kimberly πήρε θέση στο θρανίο της. Περίμεναν τον καθηγητή μέχρι που έκανε την εμφάνισή του και έκατσε στην καρέκλα του και με διάφορα θέματα που κρατούσε στα χέρια του. "Λοιπόν παιδιά, για να ήμαστε δίκαιοι θα κάνουμε κλήρωση. Γιαυτο γράψτε μου σε ένα χαρτάκι τα ονόματα σας και θα τα βάλετε σε αυτό το κουτί που έχω μπροστά μου. Θα τα ανακάτεψω και κάθε φορά που θα βγάζω 2 ονόματα θα είναι η ομάδα. Κατανοητό;" ρώτησε τα παιδιά και όλη έγνεψαν θετικά. Γράψανε τα ονόματα τους και τα βάλανε στο κουτί.

" Έτσι και δεν πετύχουμε μαζί εγώ την εργασία δεν θα την κάνω. " παραπονέθηκε για την διαδικασία που διάλεξε ο υπεύθυνος τους για την εργασία.
" Μην ανησυχείς Kimberly θα πετύχουμε μαζί. Πάντα ήμαστε τυχερές και αν όχι θα το συζητήσουμε με τον καθηγητή μην αγχώνεσαι μας συμπαθεί πολύ δεν πιστεύω να μας χαλάσει το χατήρι."

"Έχεις δίκιο" την καθησύχασε. Δεν ήθελε με τίποτα να κάνει την εργασία με άλλο παιδί εκτός από την φιλενάδα της. Αφού δεν συμπαθούσε κανέναν στην τάξη. Τους θεωρούσε όλους άχρηστους και ανίκανους στο να κάνουν κάτι σωστά. Ένιωθε ότι ήταν καλύτερη και τα ήξερε όλα, πως ήταν ομορφότερη και τα άξιζε όλα αυτή.
"Λοιπόν, πρώτα θα δούμε τα ζευγάρια και μετά θα σας διαλέξω εγώ το θέμα της εργασίας σας. Ξεκινάμε." είπε και έβγαλε ένα χαρτάκι για αρχή.

" Η Mia θα είναι ζευγάρι..." είπε και κοίταξε το δεύτερο χαρτάκι.
"Με την Anna" είπε και ενθουσιασμοί ακούστηκαν από τα κορίτσια οι οποίες ήταν κολλητές και χάρηκαν που ήταν μαζί. Ήταν σίγουροι ότι θα τα πάνε άψογα ώστε να πάρουν καλό βαθμό. "Συνεχίζουμε.." είπε και έβγαλε το επόμενο. "Η Alice.." είπε και οι Kimberly παρακάλαγε να ακούσει το όνομα της. Αλλά δυστυχώς για αυτήν δεν το είπε.
"Είναι ο Jack" είπε και η Alice τον κοίταξε προκλητικά. Όταν είδε με ποιόν θα είναι ζευγάρι για την εργασία τους, άλλαξε γνώμη αμέσως για να μιλήσουν στον καθηγητή. Δεν την χαλούσε καθόλου ο Jack αφού ήταν ένα από τα μανάρια του σχολείου, με τους γυμνασμένους κοιλιακούς.
"Γαμώτο." ψέλλισε η Kimberly. "Η Kimberly.." Ακουσε τον δάσκαλο και η καρδιά της χτύπαγε τόσο που θα έβγαινε έξω από το σώμα της.

ANGELWhere stories live. Discover now