Chapter Four

18 2 0
                                    


" Με τον Derek" είπε και της ξέφυγε μια κραυγή ξαφνιασμού και σηκώθηκε πάνω. Ο δάσκαλος κατέβασε τα γυαλιά μυωπίας του και την κοίταξε απορημένος, με την ξαφνική της αντίδραση. "Υπάρχει κάποιο πρόβλημα Kimberly?" την ρώτησε και σαν να ντράπηκε είπε ένα ξερό όχι, καθόντας πίσω στην θέση της, μουρμουρίζοντας, καταριωντας την στιγμή που έβαλε αυτή την ανόητη εργασία. Μόλις ανακοίνωσε ο υπεύθυνος όλα τα ζευγάρια, ξεκίνησε να διαλέγει τα θέματα, όποια ήθελε αυτός για κάθε ομάδα.
"Λοιπόν, οι δικιά σας είναι για το κάπνισμα..." έδειξε το ζευγάρι με το δάχτυλο του και τα παιδιά το σημείωσαν στο τετράδιο τους.
"Εσείς για την υγεία να πείτε λίγα πράγματα." συνέχισε με κάτι άλλα παιδιά.

"και εσείς.." έκατσε σκεπτικός για λίγη ώρα κοιτώντας τον Derek που είχε ντραπή ολόκληρος με την στάση της Kimberly, και η Kimberly κοιτάζοντας τα νύχια της, αδιαφορώντας τελείως για το τι γινόταν στην τάξη." Για την δύναμη της αγάπης." είπε τελικά και οι τάξη γέλασε κοροϊδευτικά. "Τι γελάτε ανόητη;" τους κοίταξε η Kimberly με ένα δολοφονικό βλέμμα και σώπασαν όλοι.
"Λοιπόν παιδιά ησυχία. Την εργασία έχετε περιθώριο 2 βδομάδες για να το τελειώσετε. Δηλαδή λίγο πριν βγει το πρώτο τετράμηνο. Να ξέρετε ότι όποιος την κάνει θα πάρει πολύ καλό βαθμό από μένα. Είστε ελεύθεροι." είπε στο τέλος και όλοι εξαφανίστηκαν από την αίθουσα, εκτός από την Kimberly. Προσπαθώντας να πείσει τον καθηγητή, μήπως γίνεται να αλλάξει ζευγάρι και πάει με την φίλη της που είναι ποιο άνετα μαζί της. Μα δεν είχε κανένα νόημα να προσπαθεί. Από όσο είπε ο καθηγητής τους, προσπαθούσε να φέρει τους μαθητές ποιο κοντά ο ένας τον άλλον.



ΤΗΝ ΕΠΌΜΕΝΗ ΜΈΡΑ



"Αντε Alice, θα τα πούμε το βραδάκι τότε " είπε η Kimberly μόλις ξύπνησε. Ήταν Σάββατο και η φίλη της ήθελε να βγούν, για ένα ποτάκι μόνες τους για να διασκεδάσουν λίγο. Σηκώθηκε από το κρεβάτι και έτριψε τα μάτια της κουρασμένη. Κοίταξε το ρολόι και ήταν 11 το πρωί. Σηκώθηκε έπλυνε το πρόσωπο της, ντύθηκε και βάφτικε ελαφρός. Το makeup την μεγάλωνε λίγο και την έκανε ποιο σοβαρή κοπέλα και λαμπερή. Αλλά η φυσική της ομορφιά δεν περιγράφεται. Σαν άγγελος είναι. Αλλά στο χαρακτήρα δυστυχώς δεν είναι. Όλοι την θεωρούν τη σκύλα του σχολείου. Αλλά δεν ήταν έτσι η Kimberly.


"Καλημέρα μπαμπάκα" τον φίλησε στο μάγουλο και έκατσε στην καρέκλα, ξεκινώντας να τρώει το πεντανόστιμο πρωινό τους. Παρόλο που ο πατέρας της ήταν ο καλύτερος σεφ, είχαν δικούς τους μάγειρες, διότι ο πατέρας της δεν είχε και πολύ χρόνο με τα εστιατόρια.
Τώρα θα πείτε για την μητέρα της. Τι κάνει αυτή. Δυστυχώς η μητέρα της πέθανε, όταν η Kimberly ήταν 12 και κόντευε τα 13. Δεν είχε καθόλου υποστήριξη η μητέρα της απο την οικογένεια της και την θεωρούσαν ένα τίποτα. Συνέχεια την έβριζαν και δεν της έδιναν και πολύ σημασία. Μάλλον επειδή η μητέρα της Kimberly ήταν μια φτωχή και παντρεύτηκε έναν πλούσιο; Η ζήλια πάντως ήταν εμφανέστατη και αυτό με την συμπεριφορά τους, χαλούσε την ψυχολογία της μητέρας κάθε μέρα και ποιο πολύ. Μέχρι που δεν είχε όρεξη για τίποτα πια.

Την φώναζαν με διάφορα άσχημα επίθετα, επειδή θεωρούσαν ως κόρη τους, αφού έχει χρήματα από το σύζυγό της, πρέπει να τους δίνει και σε αυτούς. Αλλά εκείνη έδινε επειδή αγαπούσε την οικογένεια της. Αλλά μέχρι που η αχαριστία τους πήγε σύννεφο και ξεκίνησε η εκμετάλλευση. Μέχρι που η Cara, η μητέρα της Kimberly κατάλαβε την εκμετάλλευση τους. Από εκεί ξεκίνησαν τα άσχημα πράγματα. Της λέγανε άσχημες κουβέντες που δεν έπρεπε. Από την ημέρα που γεννήθηκε η Kimberly, μέχρι που έγινε 12 η μητέρα της άκουγε πάρα πολλά άσχημα λόγια από την οικογένεια της. Ήταν μόλις 49 η μητέρα της, η οποία πέθανε από στεναχώρια, εξαιτίας των παππούδων της Kimberly. Αλλά όσο πέρναγε ο καιρός ο παππούς της Kimberly είχε πεθάνει, και η ψυχολογία της Cara έπεσε χειρότερα. Αφού, η μητέρα της την κατηγορούσε επίσης για το θάνατο του. Επειδή σταμάτησε να δίνει χρήματα. Τα οποία τα πέταγαν τζάμπα και δεν τα χρησιμοποιούσαν εκεί που έπρεπε. Αλλά τι κατάλαβε; ένας επιπλέον χαμός που έχασε η γιαγιά της Kimberly την κόρη της... εξαιτίας της. Ενώ αυτή ήθελε να κάνει τα πάντα για αυτούς χωρίς να την  εκμετάλλευονται και να την κοροϊδεύουν μπροστά στα μούτρα της.

ANGELWhere stories live. Discover now