"Εξαφανίσου τώρα, δεν θέλω να μας δει κανένας καθηγητής και έχω άλλα προβλήματα μετά ."έκανε νόημα με το χέρι της στο παιδί δίπλα της, με τον οποίο ήταν πριν λίγο μέσα στις τουαλέτες του σχολείου. Το παιδί δεν άργησε να φύγει, αφού είδε έναν καθηγητή να πλησιάζει. Έστρωσε την ροζ φούστα της, που της έκανε της καμπύλες ποιο έντονες. Κοίταξε τον καθηγητή της και κατάλαβε ότι ήθελε να της μιλήσει, αφού τον έβλεπε οσο την πλησίαζε να χαμογελάει.
"Kimberly, εδώ είσαι. Σε έψαχνα σε όλο το σχολείο. Έχω μια σημαντική δουλειά για σένα." αυτή έκανε την ενθουσιασμένη. Έκανε όλες τις χάρες των καθηγητών μόνο και μόνο για να την συμπαθούν και να της βάζουν καλούς βαθμούς. Αλλά δεν ήταν όποια και όποια η οικογένεια Williams. Είναι η ποιο πλούσια οικογένεια στην Αγγλία, αφού ο πατέρας της έχει τα ποιο γνωστά εστιατόρια 5 αστέρων, αφού είναι ο καλύτερος σεφ σε όλη την Αγγλία.
"Ναι φυσικά, οτι θέλετε" ένα ψεύτικο χαμόγελο εμφανίστηκε στα χείλη της. "Λοιπόν, έχουμε έναν καινούριο μαθητή ο οποίος θα έρθει την επόμενη ώρα και θέλω να τον ξεναγήσεις στο σχολείο μας." μόλις το άκουσε η Kimberly ένα πονηρό βλέμμα εμφανίστηκε στο πρόσωπο της." Φυσικά με τα χαράς να βοηθήσω το καινούριο μαθητή του σχολείου." ενθουσιάστηκε τελικά αφού είχε ένα καινούργιο θύμα για να του την πέσει και να απολαύσει το άγνωστο φρούτο. Γιατί μόνο αυτό έκανε. Όλα τα αγόρια τρέχουν από πίσω της, ενώ αυτη τους εκμεταλλεύεται για δικό της συμφέρον , κάνοντας της όλα τα χατήρια και με αυτήν να δοκιμάζει κάθε γοητευτικο, όμορφο αγόρι του σχολείου. Τα κορίτσια δεν την συμπαθούσαν ποτέ αν και η Kimberly είχε μεγάλη απέχθεια προς τα κορίτσια, δείχνοντας ότι είναι καλύτερη, ενώ οι άλλες κακόγουστες και άσχημες.
Την μόνη κοπέλα που συμπαθούσε ήταν αυτή που την καλούσε συνέχεια αδερφή της, αλλά στην πραγματικότητα ήταν απλές φίλες. Φυσικά υπήρξε ακόμη και μεταξύ τους ζήλια, αλλά ήταν ίδιες, ξινές και ψωνάρες. Ακόμη και οι ποιο κουτσομπόλες που θα μπορούσε να υπάρξει, αφού κάθε φορά σχολίαζαν κορίτσια."Ευτυχώς για σένα θα είναι στο ίδιο τμήμα μαζί σου. Οπότε, δεν θα χρειαστεί να τον ψάχνεις. Το όνομά του είναι Derek. Ειναι ήσυχο παιδί απο οτι είδα την προηγούμενη φορά, όταν έκανε μεταγραφή. Γιαυτό προσπάθησε να είσαι καλη μαζί του και να του κάνουμε καλη εντύπωση στο σχολείο. " της είπε ευγενικά αφού ήξερε ότι είναι η ποιο καλή κοπέλα του σχολείου. Αλλα η Kimberly έπαιζε απλά ένα θέατρο μπροστά στους καθηγητές, ενώ από πίσω τους ήταν μια μοχθηρή τσούχτρα.
" Μμμμ φυσικα και θα του αφήσω καλη εντύπωση" σκέφτηκε όλο πονηριά. Ανυπομονούσε να δει αυτό το αγόρι. Μονο στην σκέψη του ονόματος του, έκανε σκέψεις ενός γεροδεμένου νεαρού, ψιλό με καταπράσινα μάτια.
Έφυγε ο καθηγητής και έτρεξε μα βρει την φιλενάδα της έξω απο το σχολείο. Η οποία φαίνεται ότι γλυφόταν με ένα αγόρι πίσω απο το σχολείο όπου δεν πήγενε κανείς. Τους πλησίασε στρυφογυρίζοντας τα μάτια της και ξερόβηξε.
"Δίνε του" είπε στο αγόρι αδιάφορη και σηκώθηκε έφυγε. "Αμάν, Kimberly μου χάλασες την στιγμή με το μωρό" γκρίνιαξε η Alice.
"Άστα τώρα αυτά έχω νέααα" είπε τραγουδιστά και γέλασε η Alice. Έβγαλε δύο τσιγάρα και το ένα το έδωσε στην Kimberly.
Έκανε μια βαθιά τζούρα και ένιωσε το καπνό στους πνεύμονες της. "Λοιπόν, για λέγε "περίμενε να ακούσει και κάθισε σε μια μικρή κερκίδα που υπήρχε." Θα έχουμε ένα καινούργιο φρουτάκι" είπε πονηρά και της έκλεισε το μάτι παιχνιδιάρικα. Ήταν έτοιμη να τον γνωρίσει και όποιος και να ήταν αυτός να τον έκανε δικό της. Όπως συνήθιζε πάντα. Κανένας δεν ξεφεύγει από αυτήν.
YOU ARE READING
ANGEL
Adventure"Τι έγινε αγοράκι, κατάπιες την γλώσσα σου;" τον πλησίασε αρκετά προκλητικά, με αυτόν να χτυπάει η καρδιά του πολύ γρήγορα και ξεροκατάπιε. Έτρεξε όσο ποιο γρήγορα μακριά της απο την ντροπή του. Αυτή γέλασε ειρωνικά κοιτάζοντας τον πως έφευγε και σο...