"Burası depoya benziyor."
Berk "Teşekkür ederiz hiç aklımıza gelmediydi. Dünya üzerindeki en iyi varsayım amına koyayım." dedi. Doruk bozulmuştu. O da bu olaylara dahil olmak istiyordu ama sadece duruyordu. Yine de hiçbir şey demeden kafasını salladı. Asiye "Polise gidelim." dedi. Kadir "Polis olmaz. Proloteryanın bize dayattığı savunma mekanizmalarını kullanacak veyahut ondan medet umacak duyarsızlığı çoktan geçtik." dedi. Herkes ona döndü. Ömer "Evet mi hayır mı?" dedi. Aybike "Polise gidersek annemle babam öğrenir. Babamın bu sefer inme inecek yeri kalmadı. Sürpriz bir gelişme yaşanabilir aman aman." dedi. Herkes kafasıyla onayladı. Doruk tam bir şey diyecekken Berk "Bu depoları çok iyi bilen birini biliyorum. Biraz tehlikeli biri ama işimiz düştü." dedi. Aybike gözlerini kocaman açmış bir şekilde bu şerefsiz evladına baktı ve "Kim o?" dedi. Berk sesli düşünüp pot kırdığını fark edip toparlamaya çalıştı.
"Canım benim tabiki de internete soracağız. Sahibinden.com'dan kiralık depolara bakalım çevresindekilere de bakmış oluruz."
"Gerizekalı İstanbul'da olduklarını bile bilmiyoruz."
Ömer'in sinirli çıkışına Asiye "Kenan Doğulu çalıyordu. En azından Türkiye'deler bence." diye cevapladı. Bunun üzerine Doruk "Akıllı sevgilim benim." dercesine Asiye'ye baktı. Kadir "Bizi babanın düşmanlarına götür Berk. En azından annenin kaçırılmasının bir sebebi vardır." dedi. Berk "Aslında biri var ama ona gittiğinizi öğrenirse babam, ona karşı savaş açtığımı düşünür." dediğinde Aybike "Bu sefer de Kariyer.net dersen yumruğu çakarım suratına." dedi. Berk kafasını hayır anlamında salladı ve "Mecidiyeköy Yasin, bu alemin gördüğü en kirli adamlardan biridir. Mecidiyeköy Viyadük'te yaşıyor. Çok zengin diyorlar ama bile isteye sokakta kalıyormuş." dedi. Kadir Ömer'e dönüp "Bir kanım ısındı ya gidip görelim diyorum ben." dedi. Doruk "Öyle hemen gidip göremezsiniz. Genelde gerçekten başınızın belaya girdiğinden emin olduğu zaman ortaya çıkar." söyleyince Berk Doruk'u dalga geçer gibi itti ve "Mecidiyeköy Yasin'in en büyük zaafını bilmeyenlerin uydurduğu bir yalandır bu. Ben Resul Özkaya'nın oğluyum oğlum. Bu şehirde istediğimde yapamayacağım hiçbir şey yok." dedi.
"Ananı kaçırmışlar birader senden habersiz, boşa hava basma da..."
Berk sinirle Kadir'in üstüne yürürken Emel kümese girdi ve "Oğulcan abim nerede biliyorum. Beni takip edin." dedi sonrasında kümesten çıktı. Aybike ve Berk her şeye inanacak kıvamda olduğundan dışarı çıktı. Diğerleri de peşinden gelirken Doruk "Kodumun çocuğuna bile inanıyorlar. Bir beni konuşturmadılar." dedi. Herkes dışarı çıktı. Emel cebinden bir kağıt çıkardı ve Aybike'ye verecekken geri çekti.
"Sizin evdeki televizyon artık bizim. Git getir. Ben artık evimden izlemek istiyorum."
Aybike "Tamam kağıdı ver Oğulcan'ı kurtarınca kümese taşırız." dedi. Emel küstahça güldü ve karşılarındaki adamlar buraya doğru ilerlerken "Mehmet abi daha değil." dedi. Adamlar durdu. Ömer "Bu çocuğu çizgi film izlemeye diye nereye gönderdin Asiye?" dedi. Asiye cevap veremedi. Berk "Ver lan şu kağıdı. Televizyonuna sokturma şimdi." deyip Emel'in elinden kağıdı çekti. Berk eline kağıdı alır almaz bacağında bir acı hissetti. Elini bacağına koyduğunda elinin ısındığını farketti. Vurulmuştu. Emel "Bir daha beni hafife alırsanız susturucu ile vurmam ve içerdekilere bunu nasıl açıklayacağınızı düşünürsünüz." dedi. Kadir "Emel, abicim ne yapıyorsun?" derken Ömer "Amına koyayım bu çocuğu ne kadar boşladık da mafya lideri oldu?" dedi.
"Mafya lideri değilim ama beni küçümsemeye devam ederseniz olabilirim de."
Berk "Vuruldum burda vuruldum ölüyorum. İmdat yardım edin sokucam şeytan yüzlü kardeşinize. Canım acıyor lan burda!" dedi. Doruk ve Asiye yere yığılan Berk'i tutarken Aybike Berk'in elindeki kağıdı aldı. Berk Aybike ona baksın diye daha ahlayıp vahlarken Aybike "Ay bir sus be sıyırmış kurşun tam vurulsan böyle ses çıkaramazsın babamdan biliyorum." dedi. Aybike kağıdı açtı.
"Mecidiyeköy Yasin 3 aydır Survivor'da yarışıyor ve şampiyon olması bekleniyor yani gelmesine daha çok var. Ayrıca aradığınız şey onda değil bende 0572 455 13 42."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kartal ve Pendik Gittik Gittik Geldik
HumorArkadaşlar hikaye biraz şey 18 yaşından küçükler okumasın canım sıkılmasın yetişkin mizahı yaptım. İyi günler.