Ben sana pastayım

332 12 13
                                    


Aybike kebapçının poşet içine koyduğu ıslak mendili yırtarcasına açtı ve Berk'in yüzüne eğilip her tarafına bulaşan soya sosunu temizlemeye çalıştı. Evet dedi en son burada kalmıştık. Arkada Kaju Erman'ın birkaç adamı Aybike'yi durduracakken Erman "Kimse kıza dokunmayacak. O burdaki kıymetli kişi, dokunanın belası olurum." dedi. Aybike kendisine geçilen bu anlamsız imtiyazı anlayamıyordu. Berk "Sana kendimle ilgili her şeyi anlatacağım." dediğinde Aybike Berk'in yüzündeki kırgın ifadeyi gördü ve "Ağlarsan senin ağzına sıçarım. Ben seninle ilgili her şeyi biliyorum ve seni seviyorum." dedi. Berk buruk bir gülümsemeyle ondan bakışlarını kaçırdı. Gözleri dolmuştu. Ağlamamaya çalışıyordu. Aybike kaybedecek fazla vaktinin olmadığı biliyordu o yüzden teselli vermeyi kesti ve "Bizi burdan çıkaracağım bir planım olmadan buraya girecek kadar aptal değilim." dedikten sonra geri çekildi. Aybike Kaju Erman'ın yanına çekilirken Ayda Özkaya tabakta kalan soya sosunu tekrar Berk'in yüzüne doğru döktü. Sonrasında ise güldü.

"Ben bu ucubenin yüzünü net görmekten hoşlanmıyorum. Kese kağıdı getirin bir yerden kapatın şunun suratını." 

Aybike gayri ihtiyari bir şekilde "Lan orospu daha yeni temizledik çocuğu amacın ne?" diye bağırdı. Ayda Özkaya, Aybike'yi duymamış gibi yaptı ve kulaklıklarını taktı. Oğulcan "Aybike Ayda hanım benim helalim ayıp oluyor böyle konuşman." dedi. Aybike duyduklarına inanamıyordu. Başını ellerinin arasına aldı ve sakin kalmaya çalıştı. Berk "Sakın şu an bize ilk ilişkiye girdiğin kişi üvey annem deme." dedi. Oğulcan gözlerini kaçırdı. Gerçekten de öyleydi. Berk başına Köfteci Yusuf poşeti geçirilecekken Kaju Erman'a dönüp "Beni şimdi öldürmezsen en adi orospu çocuğusun. Öldür lan beni." diye bağırdı ve tüm ağırlığını arkaya vererek şiddetle düştü. Aybike hayretle çığlık attı. Ayda Özkaya şimdi keyifle Britney Spears Work Bitch dinliyordu. Kaju Erman'ın adamları Berk'in bayıldığını söyleyince Aybike Berk'in yanına gitmek istedi ama Kaju Erman ona engel oldu.

"Ben artık dayanamıyorum."

"Af buyurun neye? Ve bundan bana ne?" 

Kaju Erman Aybike'ye sarıldı. Aybike adamı kendisinden itmeye çalışıyordu. Yardım etsin diye Oğulcan'a baktığında ise Oğulcan gözlerini kaçırdı. Aybike tiksintiyle adamdan kurtulmaya çalışırken "Babam yaşındasın lan piç. Çek ellerini, çek diyorum!" diye haykırdı. Kaju Erman bu duyduklarından sonra daha coşkun bir şekilde Aybike'ye sarıldı ve "Baban yaşında değilim yavrum, ben senin babanım zaten. Canım kızım." dedi. Aybike duydukları karşısında şokella olmuştu. Yenilebilir şokellaydı şu an. Oğulcan'a baktı. Oğulcan "Kaju Erman'ın yıllardır aradığı kızı senmişsin. Seni getirebilmek için Ayda ile anlaşma yapmış baban. Ayda paraları almak için seni saklamış babandan." dedi. Aybike zamanın durduğunu hissetti. Beyni bulanmıştı. Berk'in kanayan kafası için pansuman yapıyorlardı, Ayda Özkaya Ece Seçkin-Yastık dinliyordu, Oğulcan Aybike'ye bakmamaya çalışıyordu. Habire kendisini okşayıp kızım kızım diye sayıklayan Kaju Erman sonunda onu kendisinden uzaklaştı.

"Seni evimize götürsünler kızım. Yarın akşam aile yemeğimize senin de katılmanı istiyorum."

***

Asiye "Kısmetse olur Semih bey, biz kuzenimizi ve arkadaşımızın annesini kurtarmak için size geldik. Tamam ya ben konuşurum adamla." dedi. Doruk kuşkuyla "Asiye bu adam senin telefon numaranı nerden biliyordu?" dediğinde Ömer "Doruk bin kere aradık adamı ya. Ordan biliyor olması muhtemel." dedi. Doruk dinmemiş kuşkusuyla gülümsemeye çalıştı. Kadir "Şu kapıyı çalıp içeri girin artık. O arada da ben bir kere daha Melisa'yı arayayım." dedi. Asiye kapıyı çaldı. Kapı açıldığında hizmetçi karşılamıştı onları. Doruk, hizmetçi itip içeri langur lungur girerken Asiye kadın bağırıp güvenliği çağırmasın diye "O biraz dalyarak kusuruna bakmayın. Semih bey şu işimizi halletsin ilk işim ayrılmak olacak kendisinden. Bağırmayın lütfen." dedi. Kadın şaşkındı. Biraz sonra Kadir "Melisa ne demek paketle beraber ilk uçağa bindim? Nevşehir mi? Bokunu çıkarsaydın Melisa, Meksika sınırına gitseydin. Lan Melisa, elinde erotik eşyayla anadolu kırsalına mı gittin?" diye kükredi.

"Ben güvenliği çağırsam iyi olacak sanırım. Semih bey sonrasında bana kızabilir, özür dilerim."

Asiye bu kadar toksik erkekle beraber kuzenlerini aradığı için bahtını sikmek istedi. Kadın elinde telefon güvenliği aramadan kapıdan çıkan Asiye'yi "Ayırdır yav nereye gidiyorsun?" diye durduran ses K.O. Semih'ten başkası değildi. Asiye "Semih bey, kuzenlerim Semih bey, onları siz kurtarabilirmişsiniz doğru mu bu? Yapabilir misiniz gerçekten?" dediğinde Semih güldü. Kafasını "Hayır." dercesine salladı ve "Hayır küçüğüm ben sadece kısa paça giyen bir dallamayım. Kahramanınız olamam ama Kaju Erman ve Fıstık Erman ile ilgili bildiğim tek şey yıllar önce Kısmetse Olur Mehtap ile kayıp bir çocuk üzerinden konuştuklarıydı. Kaju Erman uzun zamandır kızını arıyor. Onu bulsaydınız bir şansınız olabilirdi. Her istediğinizi yapardı." dedi.

"Bulsaydınız derken, şimdi istesek bulamaz mıyız?"

"Yarın akşam duyduğuma göre aile yemeğinde yanında olacakmış. Yani maalesef sanmıyorum."

Asiye sıkıntıyla başını sallayıp kapıdan dışarı çıktı. Doruk Semih'e "Asiye de benim kız arkadaşım." dercesine dışarı çıkıp Asiye'nin beline sarıldı. Asiye Doruk'u itti. Ömer "Her şey için teşekkürler, ekmek arası kavurma için de Allah razı olsun içim kazınmıştı. İnsan eti değil değil mi bu? Hani mafyatik tipler öyle yapar ya öldürdüklerini yer, derisini yüzer falan. Ne bileyim tadı güzelmiş insansa biz de keserdik." dediğinde Semih Ömer'in kafasından itti ve kapıyı yüzlerine kapattı. Kadir "Harika bok gibiyiz, gerçekten harika. Üstelik Melisa da Nevşehir'de ve nasıl gelecek bilmiyorum." dedi.

"Benim bir planım var."

"Benim bir planım var."

Ömer ve Doruk aynı anda konuştukları için birbirlerine baktı ve Doruk "Pepsi kola kilit ben konuşuyorum enayi. Madem tek yol bu kızın bulunmasıydı, biz de kızı kaçırıp tekrardan bulmuş gibi yaparız. Nasıl fikir?" dedi. Asiye "Seni benimle partner yazan kaderin ben anasına boydan gireyim." diye mırıldanırken Ömer "Ben de... Ben de aynı şeyi diyecektim. Bu kızı kaçırırsak bir şansımız olur. Başka türlü Resul Özkaya telefonlarımızı açmıyor. Aybike ve Berk de ortalıklarda gözükmüyor. Bu adam bizi ele geçirmeden bizim onu ele geçirmemiz gerek." dedi. Kadir de "Yapalım ulan, ben inanıyorum bize." deyip arabaya doğru ilerledi. Ömer ve Doruk da peşinden gidiyordu. Asiye "En son böyle Tolga'yı kaçırıp bantla bağlamıştınız. Yine böyle bir şey yapacaksanız ben yokum abi." dedi. Ömer "Kız doğru söylüyor kaçırsak nereye götüreceğiz, nasıl saklayacağız bunlar da var." dedi. Doruk "Berk'in plazasına gideriz. Gelen giden yok zaten geçen rahat rahat doktor gelmişti. Kaçırıp oraya götürelim sakinleştiriciyle uyuturuz sürekli." dediğinde Asiye kaşlarını çattı.

"Lan Doruk, götün sıkışınca beynini kullanmaya karar mı verdin sen?"

"Sen beni sev diye daha zeki biriymiş gibi davranıyorum beğendin mi Asiyem?"

"Beğendim aşkım. Gidelim bakalım Kaju Erman'ın kızını kaçırmaya."

Başıma milyon iş geldi yazamadım şimdi yazdım okuyun amk. Keşke iş bulsam da işim vardı da gelemedi desem keşşşşşşşke.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 11, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kartal ve Pendik Gittik Gittik GeldikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin