Bölüm 1

363 16 27
                                    

10 yıl önce
(Boruto 2 yaşındayken/Boruto'nun anlatımıyla)

Ben Uzumaki Boruto, babam Konoha'daki en güçlü iki ninjadan biri olan Naruto Uzumaki ve annem de Hinata Hyuga.

Bugün küçük karseşim doğacak. Çok heyecanlıyım. Onun için olabiliceğim en iyi abi olacağım.

(Patlama ve çığlık sesleri gelir)

N-Ne oldu az önce?! Orası annemin odasıydı!

Gittiğimde annem ve babam.. Ölmüştü! Babamın kafası yoktu ve annem bir taşın altında ezilmişti.

Boruto- Nasıl? Bu.. Bu imkansız babam en güçlüsüydü. Nasıl olur?! (çok fazla ağlar)

O sırada bazı jonin ninjalar geldi. Olay yerini incelemeye başladılar. Neden bu oldu? Kim yaptı? Onları bulacağım!.. İntikamımı alacağım!! Sizi bulamamam için dua edin pislikler!

Günümüz

Bugün akademinin son günü.. Bugüne kadar ne kadar araştırırsam araştırayım hiçbir ipucu bulamadım. Ah kapı çalıyor büyük ihtimalle Sasuke-san'dır. Kapıyı açtım ve Sasuke-san içeri girdi.

Boruto- Hoş geldiniz Sasuke-san.

Sasuke- Hoş bulduk Boruto. Nasılsın, kendine iyi bakıyorsun değil mi?

Boruto- Evet Sasuke-san kendime dikkat ediyorum.

Sasuke- Aylık bakım ücretini getirmiştim. Seni evlat edinemediğim için çok üzgünüm.. O zamanlar çok karışık geçmişti ve bir anda Hokage olunca..

Boruto- Anlıyorum Sasuke-san. Size kaç defa kendinizi suçlamamanız gerektiğini söyleyeceğim.

Aylık ücretimi alınca Sasuke-san gitti. Ben de ücretimi çekmeceye koyduktan sonra akademiye gittim.

Kapıdayken Mitsuki beni karşıladı.

Mitsuki- Merhaba Boruto. Nasılsın?

Boruto- Ben iyiyim Mitsuki, ya sen?

Mitsuki- Ben de iyiyim. Bugünün akademideki son günümüz olduğunu düşününce biraz üzüldüm.

Boruto- Evet. Burası pek çok anıya sahip.. Neyse hadi sahaya gidelim.

(Test sahası)

Shino- Evet çocuklar ilk önce hız testiyle başlayacağız. Sarada sen başla.

Sarada 7,3 saniyede bütün parkuru bitirmişti gerçekten hızlı birisi.

Shino- Gayet hızlı. Mitsuki sıra sende.

Mitsuki 7,5 saniyede bitirmişti.

.
.
.

Shino- Son olarak sıra sende Boruto. Başlayabilirsin.

Duvarları atlayarak geçtikten sonra sürünme parkuruna gekdim ardından koşu parkuruna geldim ve son hız koştum.

Shino- İnanılmaz... 5 saniyede tamamladın. (kısık sesle) Naruto'nun oğlundan beklendiği gibi. Evet çocuklar sırada henge no jutsu testi var. Benim şeklime gireceksiniz.

Herkes başarıyla tamamladıktan sonra Shino sensei ninjitsularımızdan birini göstermemizi istedi.

Sarada- Katon: Goukakyuu no Jutsu!

.
.

Mitsuki- Fuuton: Toppa.
.
.
Ne yapmalıyım? Rasengan? Jinraisen? Hato? Reppusho ? Sanırım Rasengan yapacağım.

Shino- Boruto kime diyorum? Hadi ninjitsunu göster.

Boruto- Özür dilerim sensei. Rasengan!

Rasenganı bir ağaca fırlattım ve ağacı parçaladı.

BoruSaraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin