Uçuş dersi

256 17 0
                                    

Rose sabah kalktığında çok büyük bir hızla hazırlandı. Lily kalktığında Rose'u başucunda kıyafetlerini giymiş olarak onu incelediğini görünce korkudan yataktan düştü. Rose kahkahalar içinde terde yuvarlanırken. Lily "Ne yapmaya çalışıyordun?!" diye bağırdı. Lily'nin bu bağrışı üzerine yatakhanedeki tüm kızlar uyandı. Bazıları "Şşt!" derken bazıları ise bir şey olmadığını görüp uykularına geri dönüyorlardı. Lily, Rose'u azarlamak için en uygun yerin koridorlar olduğunu düşündü.

Beraber koridora çıktılar. Tam Lily ağzını açmıştı ki Peeves geldi. Elinde solu bir sürahi vardı. İkisi de suyu onların üzerine dökeceğini zanneti ama hayır. Peeves suyu yere döktü ve hızla oradan uzaklaştı. Tam Lily ve Rose oradan uzaklaşacaklardı ki McGonagall geldi. "Şu an yatakhanelerinizde ya da ortak salonlarınızda olmanız gerekiyor. Rose, bu senin ilk uçuş dersin. Bir daha olursa uçuş dersinde ceza alırsın. Şimdi yatakhanelerinize geri dönün. Teneffüste odama gelin." dedikten sonra hışımla merdivenleri çıktı.

                             *  *  *  *  *

  Rose, eski bir Silsüpür 7  kaparak uçuş dersine girdi. Madam Hooch uçuşun temellerini anlatırken Lily'de Sihir Tarihi dersinde onları pencereden izliyordu. "Yukarı!" diye bağırıp da süpürgesini kaldırabilen ilk kişi Rose'du. Lily onun uçtuğunu görünce bir an gurulandı nedense. Rose sınıfın en iyi uçucusuydu. Belki gelecek sene takıma bile girebilirdi. Lily de içten içe takıma girmek istiyordu. Noel tatilinden sonra seçmelere katılacaktı. Birkaç gün önce Sirius ona bir Nimbus 2010 göndermişti. Babası da ertesi gün eğer takıma girerse ona daha iyi bir süpürge alacağını, hatta belki bir Ateşoku 2 alabileceğini söylemişti.

Rose, uçuş dersinde bayağı eğleniyordu. Madam Hooch onun performansından çok memnundu. Rose da takıma girmeyi planlıyordu. Aklından bunları geçirirken gökyüzünde kapkara bir leke gördü...

-Yazar Notu: Bi sonraki bölüm çok güzel olcak ama okuyucular ve votelar artarsa daha çabuk gelir. Söz :)-

Harry Potter ve İkinci SavaşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin