Ölüm Yiyenler

228 17 3
                                    

Lily de aynı karartıyı görmüştü. Ruh emici olduğunu düşündü ama karartı giderek aşağı inmeye başladı. Aynı bir ölüm yiyen gibi. Aşağıdakiler şaşkın şaşkın bakıyordu. Lily hiçbir şey düşünemiyordu. Sihir Tarihi'nden "Rose! Rose! ROSEE! Ölüm yiyenler!" diye çığlık atarak çıktı. Koridorlardan bağırarak geçti. Ortak salondan yatakhaneye geçip Nimbus 2010'unu kaptı. Hızla aşağı indi. ikinci katın bir penceresinden hiç tereddütsüz, arkasına bile bakmadan atladı. Yere çok yaklaştığı bir anda süpürgeyi altına alıp yükselmeye başladı. Rose'u gözünü kapayıp açıncaya kadar süpürgesinin arkasına bindirdi. Okulun içine girip Rose'u güvenliği bulduğu bir köşeye bıraktı ve dışarı çıkmamasını tembihledi. Tekrar dışarı çıktığında gökyüzü gıpgri olmuştu. Bir kızı daha süpürgesinin arkasına bindirip içeri sokabildi. Geri kalanlar ya kendileri girmiş ya da Madam Hooch tarafından içeri sokulmuştu. Tabi o başka biri daha vardır diye dışarı çıkmıştı. Dışarıda Babası ve Draco Malfoy düello yapıyordu. Babası sonunda pes edecek gibi görünüyordu. Malfoy'un elindeki asa Ollivanders'tan alınmışa benzemiyordu. Lily tam asayı incelemeye çalışırken yerde Scorpius'un ölü bedenini gördü...

-Yazar Notu: Ben de merak ediyorum. Bu arada bir kitap yazacağım: Adı muhtemelen Ron Weasley ve Tavuk Budu gibi bir şey olacak. Komik bir Harry Potter fanfiction'u. Okursanız sevinirim.-

DESTEKLERSENİZ YENİSİ ÇABUK GELİR (zaten olabildiğince çok zaman ayırmaya çalışıyorum)

Harry Potter ve İkinci SavaşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin