Trenden inen dörtlü çocuklara el bile sallamadan merdivenlere yöneldi. Hemen arkalarından McGonagall gitti. Merdivenleri çıkarken her zaman yaptığı gibi "Herkes ortak salonlarına!" diye eklemeyi de unutmadı. Sınıf başkanı olan Sally tüm Gryffindor'ları toplayıp Gryfdindor ortak salonlarına götürdü. Hemen sonra Mr. Penn gelip büyük ihtimalle tüm derslerin iptal olduğunu söyledi. Lily ve Rose şöminenin yanında bir koltuk kapmaya çalıştılar ama tüm koltuklar çoktan kapılmıştı. Lily'den muhtemelen iki dönem büyük olan kız şömineyi yaktı. Lily ve Rose, şöminenin hemen karşısında ders çalışan oğlanın yanına oturdular.
Rose ona adını sordu. Çocuk ona "Adım Brian." cevabını vererek çalışmaya döndü. Rose soru sormaya devam etti. "Ne çalışıyorsun?" ve "Kaçıncı sınıfsın?" gibi sorular sormaya başladı. Sonunda Brian çalışmaktan kafasını kaldırıp "Tılsım çalışıyorum. Birinci sınıfım ve Wingardium Leviosa'yı bir türlü beceremiyorum." dedi. Rose küçük bir kahkaha attı. Tam konuşmaya başlayacaktı ki Lily araya girdi. "Adın Albus Dumbledore'dan mı geliyor?" dedi. Brian evet der gibi başını sallayıp "Sen şu Harry Potter'ın kızı Lily'sin değil mi?" diye sordu. Sohbet bu şekilde akşama kadar sürdü. Herkes yatakhanelere giderken onlar hala konuşup, gülüşüyorlardı.
Brian bir süre sonra yatakheneye gitti. Rose ve Lily biraz daha şöminenin yanında oturmaya karar verdiler. Yaklaşık beş dakika sonra ebeveynleri geldi. Ginny, Lily ve Rose'a artık uyumaları gerektiğini, yarın Rose için ilk dersin uçuş olduğunu söyledi. Hermione ise Rose'un Brian'a Tılsım dersi konusunda içten içe yardım etmek istediğini biliyormuş gibi onun ilk senesinde Tılsım dersi için kullandığı tüyü hediye etti. İkili yatakhaneye doğru giderken onlar da yavaşça oradan uzaklaştılar
-Yazar Notu: Çok saçma bi bölüm oldu sanırım ama uzun oldu. Umarım hep bu uzunlukta ama daha az saçma olur-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter ve İkinci Savaş
FanficVoldemort'un ölmesine rağmen ölüm yiyenler yeniden birleşirler. Voldemort'un başladığı işi bitireceklerdi. Amaçları? Harry Potter'ı öldürmek. Bu sefer başlarında başka bir kişi vardır. Draco Malfoy... Ve üstüne üstlük mükemmel de bir silahları vardı...