Mutfaktan mis gibi kek kokusu geliyordu.
Annemin yanına geldim"Ooo Semra sultan döktürmüşsün yine hayırdır ne kutluyoruz".
"Saçmalama kızım bildiğimiz kek işte abartma hem bu kek bizim için değil" acaba benim bilmediğim başka biri mi vardı evde?
"Annee kimin için bu kekler o zaman"
Annem bana tuhaf bi bakış attıktan sonra,
"Ahh! benim akılsız kızım tabiki de karşı komşumuz için yeni taşınıyorlarya ama senin nereden haberin olacak varsa yoksa o aşk romanları kızım az sosyalleş hadi hazırlan Elvan teyzenlerle birlikte hoşgeldine gideceğiz"
Eyvah! Şimdi yanmıştım hemen bir bahane bulmam lazım telefonumdan gelen sesle, masanın üstündeki telefonumu aldım arayan benim en yakın arkadaşım Sinemdi namı değer "esmer güzelim".
"Alo kıvırcık."
"Efendim esmerim."
"Hemen aşşağıya in sizin çardaktayım çabuk gel sana acil haberim var."
Bazen bu kızın bu kadar hızlı konuşması tuhafıma gidiyodu motor yani motor.
"Tamam da niye inicem ne oldu yoksa bir şey mi oldu sana bak doğru söyle."
"Ya yok kızım hemen in çabuk."
Cevap vermeme gerek yoktu telefondan gelen dıt dıt dıt sesleri herşeyi anlatıyordu anneme durumu anlatıp hemen hırkamı alıp aşşağıya indim Sinem beni bekliyordu yerim ya şu güzelliğe bak.
"Ne oldu kızım hemen gerekli açıklama yap yoksa seni gebertirim hemen."
"Bak sakin ol tamam mı."
Kesin bir şey olmuştu yoksa bu kız bu kadar hayatta heyecanlanmazdı.
"Tamam hadi anlat bakalım"
"Emir varya bizim Emir."
"Hani benim ki olan Emir insan olan."
"Yok Leyza uzaylı olan Emir evet senin ki insan olan Emir"
Resmen tıslayarak konuşmuştu ve insan kelimesinede vurgu yapmıştı.
"Eee tamam ne olmuş ona."
"Şey Emir bizim okula kayıt yaptırmış hemde yan sınıfa Ekin'le aynı sınıfa."
İşte şimdı s*çmıştım emir yaaa nasıl olur da bizim okula gelebilir Sinem'in sesiyle düşünmeyi bırakıp ona odaklandım.
" Yok artık sen nerden biliyosun belki yanılıyosundur belki sana şaka yapmıştır."
"Hayır bitanem Emir'le konuştum benden ders programını istedi bende verdim sonra sordum ne yapacaksın diye sizin okula kayıt yaptırdım dedi bende direk gelip sana haber verdim."
"Niye gelmiş ki acaba. "
"Bilmiyorum Leyza ama kesin bir şey var bu işte çünkü Emir seni unutmak için okuldan ayrıldı sonra birden okula geri döndü hemde seni seven biri varken."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asla Pes Etme...
Teen FictionHayatın akışına uyum sağlamaya çalışırsınız ya da hayatın gerçeklerine. İnsanlarda hayat kadar acımasız ve bencilse. Geriye bir tek yol kalır o da Savaşmak. Tabi yanınızda yakışıklı ve aynı zamanda da ulaşılmaz bir çocuk varsa. İşte o zaman herşey d...