GALİBEYET...

74 6 0
                                    

Burnuma gelen hastahane kokusuyla yüzümü buruşturdum. Oldum olası hastahane kokusundan hoşlanmam. Yavaşça gözlerimi araladım yatağımın kenarında Sinem oturmuş telefonuyla uğraşıyodu. Pencerenin önünde Melisa ve koltukta Yasemin vardı. Kendimi zorlayarak içimden sesimin çıkmasını diledim.

"Ssu"
sesim tuhaf çıkmıştı. Kendimi çok halsiz hissediyodum. Sinem hemen başını telefondan kaldırdı ve diğerleri yanıma geldi.

"Tamam ben getiririm"

Melisa odadan çıktı. Sinem serumlu elimi tuttu. Biraz acımıştı yani bunu anlamış olacak ki,

"Özür dilerim kıvırcık iyimisin?"

Sadece kafa sallamakla yetindim. Sesim çıkmıyodu bile. Melisa içeri girdi. Sineme bardağı uzattı. Sinem beni doğrulttu ve,

"Al kıvırcık"

Bardağa uzandım ama elimi acıtmıştım,

"Tamam ben içiririm"

Ve suyu içirmeye başladı. Aldığım bir kaç yudumda boğazım acımıştı. Bana ne oldu böyle ya sanki üzerimden tır geçti. Tamam dercesine başımı salladım. Sinemde bardağı yatağın kenarında duran küçük komidinin üzerine koydu.

"Diğerleri nerde?"

Yasemin kapıyı işaret etti.

"Dışardalar kalabalık olmasın diye gelmediler"

"Annem nerde?"

"Burda tatlım doktorla konuşuyor"

"Bana tam olarak ne oldu"

"Hep o Emir yüzünden ve o kız yüzünden olanları duyunca bir anda yere yığıldın Allah'tan Emir ordaydı tuttu seni."

İkiside aynı anda,

"Melisaaaa" diye bağırdılar.

"Nee yaa yalanmı onun yüzünden olmadı mı kusura bakmayın ben susamıyorum özür dilerim Kıvırcık"

"Haklısın özür dileme hepsi onun yüzünden en son hatırladığım Emir o kızla çıkıyomu şimdi?"

Melisa hariç diğerleri başlarını yere eğdi.
Tabiki de çıkıyolar.

"Bunları sonra konuşuruz"

"Haklı Sinem ben diğerlerine uyandığını söyliyim"

Ve karam odadan çıktı. Az sonra kapı açıldı herkes burdaydı. Aras, Okan, Buğra,Kuzey,Egemen, Berke, Yağız ve Emir. Sahi onun ne işi var burda. Yediği haltı merak etti sanırım. İlk konuşan Aras oldu yanıma geldi ve elimi tuttu. Kulağıma eğildi.

"Bi an çok korktum kardeşim çok korktum. Beni bırakma küçük kardeşim"

Ve bende ona sarıldım, tabikide serum olmayan elimle.

"Seni asla bırakmayacağım kardeşim asla"

O da bana sarıldı. Biraz öyle durduk. Sarılmamız Berkenin sesiyle bölündü.

"Geçmiş olsun Leyza"

Gülmeye çalıştım ama pek başarılı olduğum söylenemez.

"Çok korktum kıvırcığım"

Ah bu Yağız ya.

"Kanki çok korkttum ya"Kuzeyin yeri bambaşkadır bende.

"Merak etmeyin iyiyim burdan çıkarsam daha iyi olucağım"

Asla Pes Etme...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin