Sevgilim Olsana

36 2 0
                                    

KEREM'İN AĞZINDAN
Tesadüfe inanır mısınız? Ya da hiç ummadığınız bir anda birini görünce yaşadığınız o şaşkınlık.
Ben şuan gerçekten bu yüzü görmeyi beklemiyordum. Eve geldiğime de annemler bir şeyler söylemişti ama bu kızın bahsettikleri kibar, anlayışlı, çalışkan bir kız olduğunu söylediklerinde ben daha değişik birini bekliyordum. Doğru söylemek gerekirse çalışkan bir öğrenci dediklerinde gözlüklü bir kız bekliyordum bakımsız bir kız falan ama bu kız tam aksine hem güzel hem de ayar bir kızdı.

"Yok artık" ikimiz de aynı anda bir birimizi görünce bu tepkiyi vermiştik.
Kim okulda kavga ettiği, onu oracıkta boğmak isterken evinde odasının tam içinde ve onunla yüz yüze karşılaşmayı bekler ki.

Karşımda ki kız (adını bilmiyorum) kendi kendine konuşmaya başlamıştı.

"Allah'ım şaka bu dimi şaka çünkü imkansız yani hayır imkansızın da bir imkansızlığı var yani "

Anlamsız bir şekilde onu izledim. Hayır bende şok olmuştum ama bu kadar tepki biraz fazlaydı doğrusu.
Kız gözlerini kapattı ve devam etti,

"Şimdi gözlerimi açıcam ve karşımda ki o olmayacak" dedi ve biraz sonra çekingen bir şekilde gözlerini açtı ama yüzünde hiçte memnun olmuş bir ifade yoktu.

"Tamam bak bende seni beklemiyordum ama bu tepki biraz fazla"

Kız anlamsızca bakıyordu. Bir ara acaba nefes alıyor mu diye düşünmeden edemedim. Biraz sonra ona oturmasını işaret ettim o da oturdu.

"Kusura bakma ben biraz şaşırdım da"

"Biraz ?"

"Tamam belki çok fazla bir tepki vermiş olabilirim ama bilmediğin şeyler var "

"Ne gibi ?"

"Nasıl söylenir bilemiyorum"

Söyleyeceği şeyi merak etmiyor değildim. Acaba ne kadar saçma bir şey söyleyecekti. Gerçi böyle tatlı kızların hepsi mi saçmalar ama saçmalamakta bu kıza ayrı bir yakışır diye düşünmeden edemedim.

"O zaman şöyle yapalım ilk olarak tanışalım böylece sende biraz sakinleşmiş olursun"

Elimi uzatarak,

"Ben Kerem"

Biraz çekingen bir tavırla elini uzattı,

"Ben de Leyza"

LEYZA'NIN AĞZINDAN

Ya hayır anlamıyorum neden hep beni bulur bu şansızlık bilmiyorum gerçekten bilmiyorum. Acaba biri bana büyü falan mı yapmıştı. Gerçekten bu kadarı fazla yani bende ki de kalp dayanmıyor böyle şeylere. O an onun yüzünü görünce sanki dünya dönmeyi bırakmış, akrep ve yelkovan durmuş, nefes almayı unutmuştum. Onun da benden farkı yoktu aslında. Beni koltuğa oturttu sonra da o oturdu adını öğrendim. Kerem...
Güzel isimdi doğrusu.

"Evet seni dinliyorum anlat bakalım ne imiş benim bilmediğim şeyler"

Nasıl anlatacaktım ki. Ben seni eski sevgilime sevgilim olarak tanıttım diye nasıl söylerdim ki. Sanki normal bir şeymiş gibi.
Sakin olmaya çalıştım yavaş yavaş nefes aldım. Ne diyebilir ki yani.
Düşündüğüm şeye bak ya tabi ki 'ben senin yalandan sevgilin olurum  diyecek hali yok ki ' kim kabul ederdi ki böyle bir şeyi ya. En iyisi böyle düm düz söylemek. Biraz ona yaklaşıp gözlerinin içine bakıp (bu arada çok güzel gözleri var bildiğimiz yosun yeşili),

Asla Pes Etme...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin