Kamptan geleli 1gün olmuştu ve ben çok yorgundum yaşadıklarım şaka gibiydi. Bugün cumartesi olduğu için evde kalmaya karar verdim. Yatakta uzanmış kitap okuyodum. Ve birden kapı çaldı. Gelen kesin Sinemdi. Sinem'in anne ve babası Şile'deki yazlıklarına gideceklerdi Sinem gitmek istemeyince bizde kalmaya karar verdi pazartesine kadar bizde kalacaktı ve bu da bol dedikodu bol eğlence bol aksiyon
demekti."Aa Sinem kızım hoşgeldin"
"Hoşbulduk Semra Teyze kıvırcık nerde"
"Üste kızım kitap okuyo" Annemin sesi sitem doluydu.
"Tamam ben bi bakiyim"
ve Sinem'in odaya gelişini seslerden anlayabiliyodum. Ve kapı açıldı Sinem koşarak yatağa atladı.
"Ben geldim " Sinem resmen üzerime çuvallandı.
"Hoşgeldin şebek üzerimden kalakarsan sana sarılacam"
Sinem üzerimden kalktı."Ee napıyon dur tahmin ediyim kitap okuyon dimi" aferin kızıma boş oturacağıma kitap okurum daha iyi.
"Tabikide ee senden naber"
"Ne olsun işte" ve birden kapı çaldı bugün gelen gelene annemin sesini duydum.
"Aras oğlum hoşgeldin Leyza odasına ben bişe söylemedim sen söylersin diye"
"Tamam teyzecim ben anlatırım bakalım kıvırcığım napıyo"
Ve odanın kapısı açıldı."Kıvırcıkkk" yataktan atlayarak Arasın üstüne atladım.
"Aras ne işin var senin burda"
"Dur deli kuzenim boğmassan anlatıcam"
Ve Aras 'tan uzaklaştım Sinemi unutmuştum.
"Hoşgeldin Aras"
"Hoşbulduk Sinem"
Sinemde Arası benim kadar severdi Arası sevmeyen ölsün yani, bizden 1 yaş büyük ama çok iyi anlaşırız zaten İstanbuldaki tek kuzenim diğerleri Amerika,Almanya ve Fransada yaşıyorlar.
"Ee anlat bakalım hangi rüzgar attı seni buraya kaç gün burdasın" Aras gülerek devam etti.
"Öncelikle sakin ol kuzen ben artık burda yaşicam"
Nee! burda mı yaşicak.
"Aras şaka yapma "
"Şaka değil canın annemler Amerikadaki holdingin başına geçmek zorunda kaldılar ben de eğitimimi burda tamamlamak istedim sonra teyzem annemle konuştu ve artık burda seninle aynı evde yaşicam hem artık aynı okuldayız "
Duyduğum haberle şok oldum hep bi abim olsun istedim ama olmadı zaten hep Arası abim yerine koydum onunda kardeşi yok tek çocuk oda beni kardeşi yerine koyar. Şimdi ise Aras bizimle kalacak çok güzel haberdi ve bende yatakta zıplamaya başladım.
"Yaşasın Aras bizde kalacak. Aras bizde kalacak "
Aras yanıma gelerek,
"Dur deli kuzenim benim dur bi yerini kıracaksın " ve hep birlikte gülmeye başladık annemin sesiyle gülüşümüz yarıda kesildi.
"Çocuklar kahvaltıya hadi elleriniz yıkayıp gelin"
Bizde sırayla banyoları kullanıp aşşağıya indik. Sofrada bi kuş sütü eksikti annem,"Çocuklar siz yiyin benim işim çıktı akşama kadar gelmem keyfinize bakın telefonlarınızı açık tutun bu arada "
Annem bana dönerek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asla Pes Etme...
Teen FictionHayatın akışına uyum sağlamaya çalışırsınız ya da hayatın gerçeklerine. İnsanlarda hayat kadar acımasız ve bencilse. Geriye bir tek yol kalır o da Savaşmak. Tabi yanınızda yakışıklı ve aynı zamanda da ulaşılmaz bir çocuk varsa. İşte o zaman herşey d...