Sabahın ilk ışıklarıyla uyandım.Zaten hep kendim uyanmışımdır alarmıma baktım daha 7.00' ye yarım saat vardı. Zaten uyumam mümkünmü Emir'i görecektim bugün napacağımı bilmiyodum ya da ne yapmam gerektiğini sizce ne yapmalıyım? Onu görmezden mi gelmeliyim,görüp acı mı çekmeliyim? Hiç birşey bilmiyorum bildiğim tek şey hemen hazırlanmam.
Banyoya gidip eli yüzümü yıkadım saçlarımı yaptım o kadar uzun saçlarım yoktu ama çok uğraştırıcıydı. Odaya gidip üzerimi giyecektim mutfaktan gelen sesle annemin uyandığını anladım.Canım ya her sabah benim için bu kadar erken kalkıp bana kahvaltı hazırlıyo.
"Uff yaa nerde bu sweat sanki ayaklandı gezmeye gitti" annem odama girip
"Hayırdır kızım niye kendi kendine söyleniyosun" anneme
"Anne yaa sweatim nerde benim arıyorum yok" annem bana tiksintiyle bakarak
"Ahh kızım bu odanın hali ne böyle savaştan mı çıktın sen dolabına koydum"
yaa anne baştan desene dolabın kapağını açıp sweati aldım
"Tamam annecim saol " annem bana öpücük atarak odadan çıktı. Canım annem yaa üzerimi giydim çantamı hazırlarken telefonum çaldı arayan benim 15 senelik arkadaşım Karamım"Aloo Leyza hazırmısın? Kalktın mı? Nerdesin? "
yok Allahım seçe seçe gönderiyo yavaş yaa
"Yavaş kızım öncelikle hazırım,kalktım ve evdeyim tamammı sen nerdesin"
"Bizde hazırız 5 dk ya orda oluruz çık sende evden hadi öptüm bayy"
cevap vereciğim sırada Yasemin telefonu yüzüme kapattı soracam sana bunun hesabını.
Mutfağa girdiğimde annem elinde çayla
"Hadi kızım ye bişeyler" anneme
"Annecim geç kaldım öptüm seni bayy" annemin cevap vermesini beklemeden kapıyı kapattım annem hâla daha kendi kendine söyleniyodu ahh annem yaaa
Aşşağı indiğimde apartmanın önünde ki arabaya yöneldim bizi okula Yaseminin babası Murat amca götürüyo kendisinin oto galerisi var okulun önünde bıraktı bizi okula girmemizle bizimkiler bize doğru geldi bizimkiler dediğim Sinem,Melisa,Kuzey ve Egemen bunlar benim en yakınlarım.
Ben, Yasemin,Kuzey.
Melisa,Sinem ve Egemen aynı sınıfta.
Kuzey grubun sapığı ve en komiği
Egemen ise daha sakin o da benim gibi kitap kurdu ama Egemen daha ağır başlı ailelerimiz çok yakın
Melisa grubun atarlısı,çılgını en manyağı
Sinem ise her özellik bulunuyo
Yasemin grubun en süslüsü
Ben ise bukalemun gibi ortama göre neyse çok konuştum
"Ooo kıvırcık özlemişim yaa naber""İyidir Kuzey senden"
"İyidir ne olsun"
biz konuşurken Sinem okulun kapısına bakıyodu. Melisa bana kaş göz işaretleriyle bir şeyler anlatmaya çalışıyodu anlamıyodum orası ayrı"Vayy bak sen gelenlere Leyzaa"
"Ne oldu Egemen" kafasını okulun kapısına doğru salladı
"Leyzaa Emir geliyo yanında da arkadaşları var" arkamı döndüm ve
Emirle karşılaştım biraz kilo almış ve boyu uzamış
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asla Pes Etme...
Novela JuvenilHayatın akışına uyum sağlamaya çalışırsınız ya da hayatın gerçeklerine. İnsanlarda hayat kadar acımasız ve bencilse. Geriye bir tek yol kalır o da Savaşmak. Tabi yanınızda yakışıklı ve aynı zamanda da ulaşılmaz bir çocuk varsa. İşte o zaman herşey d...