bölüm 32

2 1 0
                                    

Arkadaşlar köye gidiyorum bu yüzden yeni bölüm uzun süre gelmeyecek o yüzden 3 bölüm yayınlıyorum hoşçakalın

Gökyüzünün altındaki yıldızlar o siyahı aydınlatmak için vardı. Gökyüzünün altında ki ay karanlığa ışık vermeye vardı. Gökyüzünde ki bulutlar ışıkların önünü kapatıp bir daha yanmamalarını isteyecek kadar bencildir. Ama onların kaptığı şey ışık değil.

Siyah gökyüzünün beyaz umutlarıydı.

Dakika,saat ,saniye ,dakika her şey zamandı. Acı çekmem zamandı... umutlarımın yok olması için bulutların gelmesi siyahtı. Ve üstümde ki bedenin -gözünün beyazlarıda dağil gözleri simsiyahtı. O benim gökyüzümdü ama hala umutları vardı...

Ben acı içinde kıvranırken, onun bana bakan simsiyah gözlerinin içinde ki beyaz ışıltılar umudum olurken, hareket etmek için çırpınması henim için asıl umuttu.

Altında acı içinde bağırıyor ve her bir yerimin sanki ateşe atmışlar yada üstüme kızgın yağ dökmüşler gibi yanmasının geçmesini bekliyorken canım acırken ve acıdan kahrolurlen üstümde ki bedenle aynı acıyı yaşadığımızı biliyordum.

Kısa bir zaman geçmişti bana göre uzun ama kısa bir zaman kurdumun güçlendiğini hissedebiliyorum.

Ve hareket ediyorum yaşıyorum üstümdeki bedenin siyahtan yeşile geçen gözlerinin beni korkuyla suzdugunu biliyorum.

Yemyeşil gözleriyle -ki gözünün tamamını katladı için bu biraz korkunç bir görüntüydü.

Kan ter içinde kalmış olan vücudumu suzuyordu ve içten içe şuan ellerim cayır cayır yanıyordu. Çiçeklerimizin renginin değişeceğini bilmiyordum mor çiçeklerin ve yeni feromonlarim olan portakal kokumla zor da olsa doğrulmayı başarmıştım.

Hemen gidip aynada gözlerime bakmam gerekiyordu. Gözlerimin rengini öğrenmem ve neye dönüştüğümü bilmem gerekiyordu.

Aynaya baktım gözlerim mavi ve mor arasında gidip geliyordu ama  omega olduğumda gözümün ara sıra maviye kaymasından omega kurdumun gözlerinin mavi olduğunu biliyordum zaten  ki gözümün mor renge döneceğini anlamak zor değildi.

Hızlıca telefonumu çıkardım ve altımdaki anı acıyla inledim kızgınlığa girmiştim acele etmeliydim.

Hızlıca Google dede arama motoruna girdim ve mor renkli göz hangi renge denk geliyor adlı bir arama yaptırdım ve evet tam istediğim türe dönüşmeyi başarmıştım.

Sigmalar. ..

İki tane deltanin birleşiminden metan geliyordu ve deltalardan güçlü bir türdü yani yoonginin babasını kolaylıkla öldürebilirdim. 

Ancak şimdi bunları düşünmek yerine işimi halletsem iyi olacaktı.

Koşar adımlarla lavabonun kapısını açtığımda yoonginin karşımda dikilmesinide beklemiyordum tabi kii..

"Y-yoongi?"demiştim ağzım ve gözlerim aynı oranda açılırken...

"Sürpriz beğendin mi?" Şimdi çok kötü sıçmıştım işte...

Çünkü o benim ruh eşimdi ve bana yapma dediği bişey yapmıştım ve...sigma olsada ne olursa olsun ona karşı koyamazdım.

Ve asıl soru yoongi nasıl ayağa kalkmıştı?

........................NASIL?.................................

B.S=BÖLÜM SONU

Neyse sonra görüşürüz arkadaşlar

                           

İmpossible LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin