bölüm 8

15 3 0
                                    

Jungkook peşimde dolaşıp duruyordu kaç defa ona evine gitmesini söylemiştim ama dinlemiyordu. Giderse kendime zarar vericeğimi düşünüyordu. Ama bilmiyordu ki her salise o korkunç zehirin damarımda olduğunu,binbir zehirle  damarımda dolaştını...

"Jungkook sana gitmen gerektiğini söyledim...!" Diyerek sertçe bağırdığımda korkmuştu şuan sinirli olduğum için gitmesi gerekiyordu. Ona zarar verebilirdim....bunu istemezdim değilmi?

"Hyung bak Jimin bugün ağlıyordu ve seninle çarpıştığını gördüm ama....ona ne söyledin?" Dediğinde düşünmek istemediğim şeyler zihnimde canlandı..

Sürtüyorsun

Gözleri dolmuştu anında sakinleşmişdim.

Ama bu onu kırdığım anlamına geliyordu değil mi. Daha fazla ağladığını görürse dayanamazdım ki....hızlıca ordan kaçtım evet kaçtım çünkü kaçmam gerekiyordu. Kendimi lavaboya atıp herkesi çıkartmıştım ve dediklerimi düşünüp kendime küfürler savurmuştum. Ama en azından biraz daha soğudu benden....

"Hyung!hyung?!"dediğinde kendime gelmiştim. "Burda kal hyung ne oldu ne dedin hadi söyle bana....?"

"Bunu dersem eğer jungkook....bırak bu jiminle benim aramda kalsa daha iyi olur."

"Emin misin?" Eğer biraz daha üstelerse canını yakıcam

"Eminim jungkook! Artık eve git!"

"Off....tamam"

Diyerek biraz hayal kırıklığıyla kapıya gitmişti. Ama biliyordu böyle zamanlarda beni yanlız bırakmalıydı sinirsel sorunlarım vardı ve doktorun verdiği ilaç bir işe yaramazdı.

Jungkook çıktığında kapıyı hızlıca suratına kapattım...

Ve yatağıma geçtim her ne olursa olsun jiminden özür dilemeliydim ama bunu nasıl yapardım ki... Ben daha önce kimseden özür dilememiştim ki? Tamam jungkook'u bence yanlış zamanda evden göndermiştim...

Telefonumu çıkardım- ki hemen karşıda olan eve gitmeye çok üşeniyordum- jungkook'u aradım ve telefonun 3. Çalıştan sonra açılmasını ve yanında da jungkook'un alaycı sesini...

"Ne o hyung az önce kapıyı yüzüme çarpıp beni evden atıyordun?"

Tamam haklıydı konu değiştirmeliyim hemen...

"Jungkook senden bişey isteyeceğim Jiminin telefon numarası sende varmı?"

"Oooo olmaz olur mu hyung? " Diyerek kıkırdadığında ben yüzümü buruşturmuştum

"Davetiye mi göndereyim? Atsana numarayı...!"

"Havada bir koku varmış aaa bak aşk ko-"

"Jungkook!"

Dediğimde yerinden zıpladığına adım gibi emindim....

"Tamam Alfa bir daha bana bağırma!"

Dediğinde tabiki "akıllı ol alırım aklını "olarak karşılık vermiştim ve onun gözlerini devirdiğine yemin dahi edebilirdim... Bende sırıtıyordum tabii. Sonrasında numarayı alıp kaydetmiş ve Jimine mesaj yazmıştım ...

Bilinmeyen numara
Merhaba park jimin!
Bugün yaşanılanları gördüm.
Onun adına senden özür dilerim?

Jimin
1) adımı nerden biliyorsunuz ?
2)numaramı nerden buldunuz?
3)neden onun adına özür diliyorsun?
4)Yoongi'yi nerden tanıyorsun ve benim o çoçuk olduğumu nasıl bildin?

İmpossible LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin