Hoofdstuk 5

969 49 0
                                    

Ik had mijn ouders maar niet verteld dat we weg waren gestuurd vanuit de bioscoop, ze zouden woest op me worden en dan zou ik ook nog een straf krijgen terwijl het niet eens mijn schuld was, ik had tenslotte helemaal niks gedaan. De volgende ochtend meldde we ons toch het eerste uur op school bij onze mentor, waar Sanne totaal uit haar dak ging omdat ze het niet eerlijk vond dat wij waren weggestuurd en de gene die, die nare opmerkingen maakte niet, alsof dat normaal gevonden werd. Maar dat had ze dan ineens weer niet gehoord volgens haar, ze hoorde nooit iets, als onze geschiedenisleraar zich er niet mee bemoeit had was er waarschijnlijk al een dikke ruzie in het restaurant uitgebroken, en tot overmaat van ramp moest ik thuis een brief laten tekenen en morgen weer inleveren omdat we dus weggestuurd waren, fijn daar ging mijn weekend, want wat dat betreft waren mijn ouders best wel streng. Mijn ouders waren inderdaad behoorlijk boos geworden toen ik ze die brief onder hun neus schoof, waarbij ik van alles over me heen kreeg, dat ik me best moest doen, en niet brutaal moest zijn want zo zou ik niks bereiken, maar het feit dat het niet mijn schuld was wilde ze niet horen, met als gevolg dat mijn ouders vanavond uit eten gingen en dan nog wat gingen drinken, mijn broertje bij een vriend zou slapen en ik voor straf alleen thuis moest blijven. Sanne had me nog wel gevraagd of ik mee ging stappen maar dat kreeg ik echt niet voor elkaar bij m’n ouders en het stiekem doen durfde ik niet. Ze bood nog wel aan om dan bij me langs te komen maar dat aanbod had ik afgeslagen omdat ik haar weekend niet ook wilde verpesten, en Floris had me al beloofd dat hij me wel gezelschap kwam houden in de hoop niet betrapt te worden want dan had ik een nog veel groter probleem. ‘We zijn weg’ groette m’n moeder me vanuit de gang terwijl ik op de bank hing naar de tv te staren. ‘Ja doei’ zwaaide ik een soort van, omdat ik het nog steeds niet eerlijk vond. Toen ik zeker wist dat ze weg waren stuurde ik Floris een berichtje ‘De kust is veilig X’ als teken dat hij kon komen. Waarna hij liet weten dat hij eraan kwam, spannend vond ik het wel om met hem alleen thuis te zijn, maar ik had hem behalve woensdag even tussendoor bij Sanne thuis niet meer gezien sinds vorig weekend, natuurlijk hadden we wel contact gehouden maar dat is anders vond ik. ‘Hee’ stond hij al na een kwartier voor de deur die ik voor hem opende. ‘Zo stout meisje’ grijnsde hij terwijl hij binnen kwam. ‘Ik heb helemaal niks gedaan’ verweerde ik mezelf. ‘kutkinderen’ zuchtte ik hard terwijl ik in de keuken wat te drinken ging pakken. ‘Ik hoorde het van Sanne’ knikte hij begrijpend toen ik de kamer weer in kwam waar hij al  op de bank was gaan zitten en op de bank klopte om bij hem te komen zitten. ‘Heb je die dvd nog meegenomen’ vroeg ik hem eerst zodat ik die dan aankon zetten voordat ik zou gaan zitten. ‘Ja daar’ wees hij naast de tv waarna ik de dvd aanzetten en tegen hem aankroop op de bank. ‘Waarom mogen je ouders niet weten dat je een vriendje hebt’ vroeg hij me ineens. ‘Omdat ik te jong ben’ imiteerde ik me moeder ‘ze was zelf zestien toen ze zwanger was van mij’ frustreerde het mij. ‘En je vader’ vroeg hij nieuwsgierig. ‘Die is me vader niet, niet me echte in elk geval’ schudde ik mijn hoofd. ‘Oh’ was het enige dat hij uitbracht. ‘Ze had een relatie met een oudere man die getrouwd bleek te zijn, ze had hem in de stad gezien met een vrouw en een kind of zo, toen confronteerde ze hem ermee en koos hij voor zijn vrouw, en toen bleek me moeder zwanger van mij te zijn’ vertelde ik hem wat ik ervan wist. ‘Dus hij weet niet eens van jou bestaan af’ vroeg hij geïnteresseerd. ‘Volgens mij niet nee, me moeder praat er nooit over’ haalde ik mijn schouders op, het kon me ook helemaal niet zoveel schelen. ‘Eef’ trok hij even later mijn aandacht waardoor ik hem aankeek en hij zijn lippen op de mijne plantte, een kus die al snel een passievolle zoen werd en hij zijn handen verplaatste naar mijn borsten. ‘Heb je het weleens gedaan’ vroeg hij me terwijl hij over me heen hing terwijl ik half op de bank lag. ‘Ja, in Maastricht’ knikte ik. ‘Ze doen het in Maastricht vast niet anders dan hier’ lachte hij om mijn antwoord. ‘Zullen we naar boven gaan’ stelde ik hem voor, het leek me een beter idee dan het hier op de bank te gaan doen. We ploffen boven al snel op mijn bed neer nadat hij zijn eigen overhemd al heeft uitgetrokken, hij is zo sexy, ook al heeft hij niet helemaal een sicks-pack. Daarna trekt hij mijn shirt over mijn hoofd en haakt mijn bh los waarna onze broeken volgen en ik geheel naakt op mijn bed lig terwijl hij aan het voeteneinde staat. ‘Wil je echt’ haalt hij een condoom tevoorschijn terwijl hij weer bij me komt liggen. ‘Ja’ verzeker ik hem waarna hij zijn vingers bij me naar binnen brengt om me op te winden waarna hij het condoom omdoet en in me komt, het is zo geweldig. ‘Ik wil helemaal niet dat je weg moet’ duw ik hem terug op bed. ‘Ik liever ook niet’ verzekert hij me terwijl hij me kust. ‘Ik hou van je Eef’ streelt hij een pluk haar uit mijn gezicht vandaan. ‘Ik hou ook van jou’ glimlach ik verlegen waarna mijn telefoon trilt ‘We zijn onderweg x’ een berichtje van mijn moeder alsof ze weet dat ik iets gedaan heb dat niet mag en ze me de kans geeft om niet betrapt te worden. ‘Me ouders komen eraan’ vertel ik Floris dat hij wel echt weg moet. ‘Ik spreek je’ trekt hij zijn kleren weer aan waarna hij afscheid van me neemt en de trap af rent om naar huis te gaan terwijl ik lekker in mijn bed blijf liggen, nog even nagenieten van deze perfecte avond.

Fleva ^^

Vaders (Fleva Flikken Maastricht verhaal)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu