Yaşasın Mutlu Son

31 2 0
                                    

Mert ile koşturup dururken yere düştüm. Mert yanıma geldi ve jandarma bizi yakalayıp polise teslim etti. Polis bizimle 40 saat konuştu hiç bitmiycek sandım. Sonra annemi ve babamı çağırdı. Mert in anne ve babasınıda tabii. Aileme herşeyi anlattım tabi sadece Mert ile ilgili durumları( sevgili olmalar,beni öpmesi felan) anlatmadım. Çok üzgündüm artık Mert i birdaha göremiycektim. Birbirimize sarıldık birazda ağladık. Annem elini omzuna koyarak konuştu. "İstanbul un bu kadar önemli olduğunu bilmiyordum. Aslında telfi almak için gidecektik ve orada yaşıycaktık ama sen daha önemlisin kızım. Babanda kabul ederse burada kalabiliriz." Heyecan içinde babama baktım. Babam kulağıma eğilerek konuştu. "Seni seviyorum kızım ve unutmaki babalar kızları için her şeyi yapar. Ahh madem burayı çok seviyorsun.kalalımmmmmm......

Çıldırıcak kadar sevindim ve Mert e sarıldım. Nerdeyse bir hafta sonra Mert bizim okula taşındı. Burak peşimde dolandı ama sadece arkadaş olarak affetim( ona kızgınım). Hem benim Mertim var. Herşey yolundaydı.

Bir sevgilim var
Hala İstanbul dayım
Arkadaşlarım yanımda
Yaşıycak bir yerim var.....

Ne diyebilirim ki

Ben size demedim mi herşey düzelicek diye.


SON......❤❤❤❤❤

her şey düzelicek 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin