Küçük Hırsızlar

24 2 0
                                    

Birlikte el ele gezerken bir jandarma arabası gördüm. Beni aradıkları çok belliydi. Sürekli anoslar yapılıyordu bu da beni endişelendiriyordu. Benim endişeli olduğumu fark eden Mert konuşmaya başladı.

Mert: m
Ben: b

M: ne oldu?
B: çok korkuyorum ben.
M: neden?
B: beni bulursalar ne yaparım ben?
M: seni bulmalarına izin vermiycem, sen benim arkadaşımsın seni çaresiz bırakmam.
B: çok tatlısın Mert ama beni bulursalar hiç bir şey yapamayız hem karanlık oldu senin eve gitmen gerek ben kendime kalıcak yer aramalıyım.
M: seni burada tek başına bırakamam.
Mert e sarıldım. Ona merak etme dedim. Benden daha endişeliydi.
Mert in telefonu çaldı babası arıyordu. Mert bana baktı sonra telefonu açtı.

Mert in babası=
Nerdesin sen? Seni arayıp duruyorum açmıyorsun. Çabuk buraya gel! Sana çok kızgınım. Saatin kaç olduğundan haberin var mı senin? Yaramaz çocuk.

Mert=
Baba çok özür dilerim. Ben bugün Cem lerde kalabilirmiyim? Lütfen baba sana söz veriyorum bir daha geç kalmıycam.

Mert in babası=
Ah bi de Cem lerde kalacam diyosun. Olmaz öyle şey hem Cem in ailesi izin verdi mi ki hemen atlıyosun işe.

Mert=
İzin verdi baba. Sende izin ver. Ne olur baba lütfen. Hem annemin bana sözü vardı sınavdan 85 üstü alırsan bir arkadaşında kalmana izin vericem dedi.

Mert in babası=
Peki hadi bu seferlik olsun ama birdaha geç kalmak yok ona göre. Beni sinirlendiyion zaten.

Mert babasına yalan söylemişti sırf benim için. Küçük bir kulübe bulduk ve içine girdik. Eski tozlu örtüyü üstümüze çekip uyuduk. Hayatımda ilk kez erkek arkadaşımla aynı yerde yatıyordum. Bu benim için çok garip duyguydu. Tabi Mert için nasıl bir şey onu bilemem eski sevgilisiyle sarmaş dolaş yatmadılarsa... Ne diyorum ben galiba Mert i kıskanıyorum. O benim sevgilim kimse ona sevgilim diyemez. Hem ilk beni öpen o demekki aşık bana. Bende ona aşığım ama sadece aramızda bir sır.

Uyandığımızda birbirimize sarılıyorduk. Hemen kalkıp üstümüzü çıptık. Utanıyordum ona sarılmıştım ben. Açıkcası o sadece bana gülümsedi. Birlikte yürürken jandarma bizi gördü. Hemen kaçmaya başladık( arkadaşlar başta yazdığım yazıya geldik). Telaşlıydık, kalbimiz yerinden çıkıcak gibiydi, hangisi daha kötü bilmiyorum.

A-) beni anneme ve babama teslim edip Antalya ya gitmek mi?
B-) hırsızlık yaptığımız için hapse gitmek mi?


Tek bir şey diyebilirim korkuyorum .

her şey düzelicek 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin