three

253 48 14
                                    

weyfgu

ewuvgiwuirgi

HUWAAAAAAAAAAAAGVFIEOG

ERUIRWVGSRA

HAUGEF78F7Y84FG437IWGTRJ

whyyyy ಥ_ಥ

ceh, tersilap hantar.

gapap lah, walaupun jodoh kita sekejap je hyunsuk oppa, saya tetap akan bersamamu.

liracantaik.com- oh takpe...😄

balaslah sayang

balaslah saye ni

alah biar tak dinotice asalkan dapat text panjang2

uncukgemes offline

ALAAAAAAAAAAA TAK SPORTING LA ABANG NIH. EEIH AT LEAST CAKAPLAH OKEY KE APA-sabar lira, crush anda yitu.

erm alang2 dia offline ni apekata aku spam dia hehe ╰( ̄ω ̄o)

liracantaik.com- h-hyunsuk oppa, saya seketul peminat oppa disini

liracantaik.com- nape oppa hensem sangat nih?

liracantaik.com- oppa dah makan?

biarpun kesilapan menghantar link, bak kate omelayu rezeki jangan ditolak iyo dok? biarlah aku ni gedik ke apa, dia tak suka aku ke ADE AKU KESAH KE HM?

YANG AKU KESAH AKU SUKA DIA

eh aku ni kenapa?

" SONG LIRA! MANA MAKANAN AKU?!"

gelabah aku bangun dari katil dan menyorokkan fon di tempat selamat. ah ni mesti dua ketul tu dah balik.

hesh dahla aku lupa nak masak. tapi aku bukan dapat makan pun nanti hm.

BAM!!!

pintu bilik aku dihempas kuat dan aku terkejut. ternampak muka omma dan adik tiriku yang duduk sebumbung denganku.

" o-omma....?"

" omma? kau tak layak panggil mak aku omma kalau tak berkhidmat dalam rumah ni! sekarang mana makanan kitaorang? aku lapar?!"

sejurus itu rambut aku ditarik oleh adik tiriku, song yuqi. " s-sakit lah!"

aku menepis tangannya kuat dan kebelakang menjauhi mereka.

" o-omma, minta maaf, lira terlupa-"

PANG!!!!

masa terhenti seketika selepas terasa tamparan kuat hinggap di pipiku. perlahan lahan aku menoleh ke arah omma yang bengis, dan yuqi yang tersenyum puas.

" kau dengar anak aku cakap apa tadi? kau tak layak panggil aku omma kau kalau tak reti nak masak untuk kami."

aku terdiam sementara, cuba menahan air mata yang gatal nak meluncur keluar.

" kalau tak disebabkan ayah kau, dah lama aku tinggalkan kau dekat rumah anak yatim. kau langsung tak membantu, sama macam mak kau-"

terus aku lari keluar dari rumah tu dan akhirnya air mata aku jatuh juga.

ish tak guna kau lira, takkan kau tak kuat? hari2 kau kena perli, pukul, jadi kuli.. takkan kau tak biasa?

" h-hiks..."

aku berjalan tanpa arah, dan akhirnya terhenti di suatu taman yang sunyi. tempat yang baik untuk aku menangis seorang.

tula, people say dont very happy happy, kelak akan cry (⁠╥⁠﹏⁠╥⁠)

.










.




















.












.


















.


















.
















.












.

.
























.


.


uncukgemes- hm k

uncukgemes- kau dah makan?

link + choi hyunsukWhere stories live. Discover now