-kavga-

52 8 5
                                    

Telefonun zırıltısıyla kendime gelmeye başlamıştım sanki üstümden tır geçmiş gibi hissediyordum sahi neden böyle hissediyorum ki ?telefonumu elime alıp ekran kilidini çevirdim oha babam ve annem yüzlerce kez beni aramıştı ve ben duymamıştım telefonu yanıma bırakıp üstümdeki motoru fark etmem uzun sürmemişti zorlana zorlana motoru üstümden ittirdim ve derin bi nefes aldım bacaklarım yara içinde morluklarla doluydu bilincim yerine geliyordu Baran benimle ugrasıcam derken dengesini kaybetmişti kahretsin! Ne zaman iyi bir şeye vesile olmuştum ki? Gözlerim Baranı aradı ilerde bir erkek silüeti dikkatimi çekti telefonun flaşını açıp sendeleyerek Baran ın yanına ilerledim.Tanrım!çok fazla hırpalanmış gözüküyordu saçlarını okşayarak iyi olacağına dair sözcükler mırıldandım daha sonra alel acele telefonumu elime alıp 112 yi tuşladım telefona çıkan kişiye yalvararak durumu anlattım sürekli acele olmaları gerektiğini söylüyordum.Telefon kapanınca Baranın durumunu kontrol ettim boyun bölgesinde küçük kesikler vardı ellerini tutarak saçını okşuyordum bacakları ve boyun bölgesi dışında zarar gören pek bi yeri yoktu.elime bir sıvı bulaştiğını hissedince korktum dikkatimi koluna verdim büyük bir kesik oluşmuş içinden kanları boşaltıyordu gömleğimin bir parçasını kopararak kanayan yere tuttum çok fazla kan kaybederse hayatı tehlikeye girebilirdi.ben kanı durdurmaya çalışırken ilerden ambulans sesi duyuldu sevinçle hüzün birbirine girdi duygularım tavan yaptı bir yandan ağlıyor bir yandan gülümsüyordum...

###1 saat sonra

Hastaneye geleli bir saati aşkın zaman olmuştu Baran doktor kontrolunden geçtikten sonra dinlenmesi için bir odaya yatırıldı doktorun söyledigine göre durumu çok kötü değilmiş bacağında küçük bir kırık varmış ve ihtiyacı olan tek şey biraz istirahat etmesiymiş vıdı vıdı vıdı...

Haberi alıp hastaneye üstünde pijamalarıyla (Ayıcıklı pijamalarıyla) gelen ve bir saattir zırlayıp kafa şişirmekten başka işe yaramayan annesine baktım oğlunu çok önemsiyor onun için bu haliyle buralarda perişan oldu ama bence abartıyordu yani sonuçta durumu iyiydi ve küçük bir kırıkla bu olayı atlatmıştı isminin Nalan olduğunu öğrendiğim kadının önünde diz çökerek

-"Nalan teyzeciğim sizcede biraz abartmıyor musunuz? Durumu iyi, sapa sağlam taburcu olucak insallah"

Kadın sümüğünü peçeteye boşaltarak sinirle konuşmaya başladı

-"Bana bak kızım aklın varsa konuşma oğluşum senin yüzünden orda yatıyo ve yine senin yüzünden bu hallere düştü kapa o çeneni gözüme gözükme"

Kadının bu şekilde bir ithamda bulunmasının şokunu üstümden atamamışken Selin denilen Baranın sevgilisi olduğunu öğrendiğim Aptal sarışın da hemen atıldı

-"çok haklısınız Nalan teyze bu kız gelir gelmez Baranın başına bela oldu"

Çok hoklosonoz nolon toyzoo

Bunların ikiside birbirinden uyuz! Ben mi dedim sana oğluşuna motor al diye 17 yaşındaki çocuğa motor vermek sonuçlarınada katlanmak zorundasın demektir.

Burnumdan soluyarak dışarıya soğru ilerledim hastanenin baygın havası gerilmeme sebep oluyordu dışarıya çıkıp telefonumu elime aldım hastaneleri sevmiyorum her hastaneye gelişimde aklıma o lanet olay geliyo...

Babamı aradığımda benim için çok endiselendiğini bu saate kadar nerde olduğumy falan sordu babama olayı düzgünce ifade etmiştim telaşlanarak 30 dk ya burda olacağını söylemişti ama hala ortalıkta görünmüyordu...annemse,annemi aradım ama herzamanki gibi ulaşamadım zaten durumum iyiydi telaşa gerek yoktu değil mi? Etrafa bakınırken babamın sesi geldi arkamdan "Azraaa kızım" babama koşarak sarıldım "Ah baba" bi süre sarılı kaldıktan sonra ayrıldık içeriye doğru ilerlerken babama olayları anlatıyordum Baran'ın bulunduğu odanın önüne gelince Baran'ın anne ve babasıyla konuşmaya başladı.İyi dileklerin ardından çıkışa doğru yöneldik babam arabaya binip benimde binmemi bekledi babama camdan "Bütün bunlara ben sebep oldum sanırım onun başında beklesem iyi olur"diyerek onu uğurladım babamda huzursuzca başıyla onayladı.tüm geceyi bu egoistin başında geçirmek üzere yukarıya çıkmaya koyuldum.......

ŞebeklerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin