selamlaarr oy ve yorumlarınızı unutmayın Düş Kapanına da göz atmayı unutmayın 2 bölüm attım şu an akşam bir bölüm daha atmayı planlıyoruum eğer bu bölüm de istediğim gibi giderse buna da akşam bir bölüm daha gelecekkk <333
.
.Boranın ağzından
Yağmur gelmişti kayalıklarda oturuyordum o da benim yanıma oturmuştu. İkimiz de hiçbir şey söylemedik 15 dakika boyunca öylece durup denizi izledik.
"Şimdi söyleyeceklerimi 'ailevi sorunlarım var kızım anlasana' diye algılama sadece beni tanıman için anlatacağım."
"Tamam."
"Annem hakkında söyleyeceğim bir şey yok ben 6 yaşındayken gitti.Babam da kim bilinmiyor üvey babam var onu biliyorum sadece onunla büyüdüm yani.Bir de abim var o üvey babamdan yani onun öz oğlu oluyor benim de üvey abim oluyor yani." biraz duraksayıp devam ettim.
"Üvey abim ve babası benim eskiden yaptığım şeyler yapardılar ama onlarınki fazla anormaldi-"
"Seninkiler az mı anormaldi?"
"Onu demiyorum Yağmur dinler misin lütfen?" bir şey demesini bekledim fakat bir şey söylemedi ve ben devam ettim.
"Sürekli yaptıklarını kınardım ama elimden bir şey gelmezdi çok küçüktüm çünkü her gün eve kadınlar gelirdi odamdan çıkmazdım ben yemek de vermezlerdi sabah onlar uyuyor olduklarında bir şeyler atıştırırdım. Zaman geçtikçe,ben büyüdükçe yaptıklarını bana da yaptırdılar yapmadığımda itiraz ettiğimde sonuçları berbat olurdu yaptığımda ise mutlu olurdum çünkü beni seviyor gibi davranırlardı ben de zamanla buna alıştım." suyumdan bir yudum alıp duraksadım yağmur başını omzuma yaslamıştı ben de devam ettim.
"Şey benim bir kız kardeşim vardı 4 yaşındayken öldü onu çok severdim her şeyden korumaya çalışırdım onu. Geçen sene 2 haftalığına ortadan kaybolduğumu hatırlıyor musun? Biliyor musun?"
"Evet, Ege seni motor yarışına davet etmişti ama gelmemiştin herkes korktuğunu o yüzden gelmediğini söylemişti ondan sonra senden hiç haber alamadık zaten."
"İki hafta olmamamın sebebi yine bir kızla yattığımız gece rüyamda Elif'i görmüştüm yaptıklarımdan dolayı konuşmuyordu benimle sevmiyordu artık beni yüzüme dahi bakmıyordu o ağlıyordu ama yanına gitmeme izin vermiyordu." göz yaşlarım istemsizce yanaklarımdan süzülürken yağmur göz yaşlarımı sildi ve devam ettim.
"O günden sonra bir daha asla hiçbir kızla yatmayacağıma oynamayacağıma söz verdim Elif'e ve kendime 2 hafta boyunca hemen hemen her gece rüyamdaydı hep konuşuyorduk onunla onu daha çok görebilmek için hep uyuyordum zaten Ankara'ya yerleştim sonra hayatım çok güzeldi eskiden eser kalmamıştı sonra...sonra sen geldin iyi ki de geldin." yağmurun iki elinden tutup gözlerine bakarak konuşmaya devam ettim.
"Bak lütfen eskiyi unutalım zor biliyorum ama emin ol benim için daha zor seni gerçekten seviyorum ve mutlu olalım istiyorum yağmur kabul ediyor musun?"
Yağmur bacaklarını belime dolayıp kollarını da boynuma atıp sarıldı bir süre öylece kaldık. Ardından yüzümü avucuna alıp dudaklarıma hafif bir öpücük kondurdu.
"Hadi gidelim." dedi ve gittik
.
.
.
ağğ bu kitap +18 den drama döndü ya bir sonraki bölümde +18den devam ederiz umarım beğenmişsinizdir oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen bunlar benim için çok önemli😭💗
Düş Kapanına da göz atmayı unutmayın ona bölüm yazmayı çoook seviyorum bu gece ikisine de bölüm yazmayı planlıyorum 😩
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Y|texting 🌧(+18)
RomanceBen Y Ve sen Beni isteyeceksin Hem de çok Ama senin kızlara yaptığını Ben de sana yapacağım