18

18.7K 261 68
                                    

AKLIMA O KADAR GARİP BİR SON GELDİ Kİİİ ANLATAMAM ÇOK GÜZEL OLUCAKKK
20. bölüm final olacak.

oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınnn<333
Sınır: 20 vote

keyifli okumalar<333
.
.
.
"Hah,tahmin etmiştim. Hiç değişmemişsin başın sıkışınca engelle,sahile kaç." iğrenç sesiyle konuşuyordu.

"Iımmm bir kısmı doğru bir kısmı yanlış. Sen de hiç değişmemişsin,hâlâ aynı yüzsüzlük."

"En azından orospu değilim,senin gibi."

Kahkaha atıp devam ettim,"Karşındakini dinlemeyi öğrenseydin cevabını alırdın."

"Dayanamadım aşık oldum triplerini çekemem kusura bakma. Ya da bak çok da sikimde."

"Dayanamadım aşık oldum tripleri mi... Bu,10. sınıfta sana zorbalık yapan çocuğa aşık olduğunda söylediğin cümle değil miydi..."

"Biliyor musun... Seninle daha fazla uğraşmayacağım ne bok yersen ye ama bu intikam almayacağım anlamına gelmez sadece bekle Yağmur."

"Bekliyor olacağım."

Küfürler savurarak yanımdan ayrılmıştı.Ne kadar onu umursamasam da içimde bir yerlerde çok üzülmüştüm.İyi biri olmasa da yaptığım bana da yanlış geliyordu ama kendimce sebeplerim vardı...

Eve dönerken Bora ve benim için pizza aldım film izlerken yemek için.

Anahtarla kapıyı açtım ve bora koltukta stresli bir şekilde oturuyordu beni gördüğünde hemen ayağa kalkıp sarılmıştı saçlarımı okşayıp kokluyordu.
"Bir daha bana söylemeden bir yere gitme lütfen." Sesi çok ağlamaklı gelmişti,bu kadar duygusal biri olduğunu bilmiyordum.
"Hıhım."

"Hadii dramatikliği bırakalım. Pizza aldım film izleriz diye,izleyelim mi?"
Zor da olsa sarılmayı bırakmıştı ve yanıtladı, "Oluuur ama Titanik izleyelim olur mu?"

"Boraaaa onu en az 10 kere izlediğini biliyorum farklı bir şeyler izleyelim."

"Ama ama ama..."dudaklarını büzerek tatlılık yapmaya çalışıyordu tabii ben kanar mıyım hiç...

"İyi tamam ama bir dahakine ben seçeceğim."

Mutluluktan resmen çığlık atmıştı neden bu kadar çok seviyordu anlamıyordum.

Yaklaşık bir saattir izliyorduk ve Bora şimdiden ağlamaya başlamıştı.
"Hadi amaa yapma şu an ağlamalık bir şey yok neye ağlıyorsun?" sitem ederek konuşmuştum.

"Hiiiç aklıma sonu geldi ondan."o kadar çok ağlıyordu ki ne dediğini zor anlamıştım.

"Filmin ortasında sonunu düşünmek... Nasıl birine aşık oldum ben?"

"Mükemmel birine."

"Hıhı aynen aynen." Daha fazla bir şey demeden filmi izlemeye devam ettik.

"Allah'ın belası Rose ya ORAYA İKİNİZ SIĞABİLİRDİNİZ tabii yemiş yemiş sıçmamış ah Jake buzlu pizzam benim."

Şaşkınlıkla Bora'ya bakıyordum ve söylediği cümleleri anlamaya çalışıyordum buzlu pizzam..?

"Yemiş yemiş sıçmamış mı? Kızın kilosu gayette yerinde ama yine de sığabilirlerdi suçu Rose'a atmak çok saçma."

"Hıhı hıhı aynen aynen sen ne anlarsın zaten insan bir göz yaşı bile mi dökmez vicdansız ya."

"Vicdansız değilim 2. kere izlediğim için etkisini kaybetti. Neyse yeter bu kadar hadi ben gideyim sen de uyu ağlama daha fazla."

"N-ne gidiyor musun ayıp bee ben burda ağlayayım sen evine git insan der ki ahh canım sevgilim seni bırakıp gitmeye gönlüm el vermiyor bu gece sende kalayım. Ama yoook vicdansız kalpsizsin diyorum ya..."

"Ne dramatiksin ya hem burada kal demen yeterliydi."

"Harbi mi lan? Kalsana o zaman güzelim."

"Ok."

"Kalpsizsin diyorum yaaaa."

"Sus."

"Sustursana."

Dudağına öpücük kondurup pizzaları topladım. Ardından yatağa geçtik.

"Tatile mi gitsek ya 1-2 günlüğüne olsa da olur." Bora'nın sorusuna şaşırarak cevap verdim.

"Hııımmm nereye peki?"

"İzmir olur Ankara falan ne bileyim kafana göre sen ve ben olalım yeter."

"İzmir olsun orası daha güzel ve deniz var."

"Çok hızlı ikna oldun yaa vazgeçtim."
Dirseğimle karnına vurduğumda gülmeye başlamıştı.

"Gül gül daha çok gülersin sen."

"Sen olduğun sürece evet."

"Aferin romantik ol böyle."

"Sen de romantik ol meselaaaa öp beni."

"Ben niye öpüyormuşum sen öp."

"Gerçekten bunun tartışmasını yaptığımıza inanamıyorum." diyerek üzerime çıktı ve öpüşmeye başladık. Daha fazla ileriye gittiğinde konuştum, "Umm... Bora."

"Hıhım?"

"Ben reglim..."

"Of be kızım şimdi mi söylenir bu?"

"Napayım durdurasım gelmedi."

"Güzelim biz şimdi tatile gidersek nasıl denize gireceksin sen?"

"Son iki günüm kaldı 2-3 gün sonra gideriz zateen."

"Evet mantıklıymış işi de orda hallederiz."

"İş mi... Ah bora aaah."

Bora'nın göğsüne kafamı koydum ve gelecek ile ilgili hayaller kurup uyuyakaldık.
.
.
.

Olaysız bir son😩🥳

umarım beğenmişsinizdir oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın seviliyorsunuz<333

Düş Kapanına da göz atmayı unutmayıın sınırı çok hızlı geçiyor ama çok seviyorum ona bölüm yazmayı🥺

Sınır: 20 vote

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 02, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Y|texting 🌧(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin