BÜYÜK KİTAP

351 6 1
                                    

Multimedia Melek

Biran önce burdan kaçmak istiyordum bunu nasıl yapabilirdimki şuanki durumumdan ne kaçabilir nede açıklıyabilirdim sessiz kalmaktan başka çarem yoktu

Kolumda hâla eli duruyordu az öncekine nazaran daha gevşekti. Birbirimize çok yakındık bi adım geriye çekilecekken yavaş adımlarla yürümeye başlamıştık . Herkes derste olduğu için dikkat çekmeden okuldan çıkabilmiştik. İlerde gördüğüm siyah jeepe binmiştik içeride rahatsız etmeyen hafif bi koku vardı . ön koltuğa oturana kadar kısa gibi görünen yolda bile tek kelime etmemiştik.

Arabaya oturmayamı gelmiştik anlamamıştım gözleri üzerimdeydi ama bakacak cesaretim yoktu bakışlarının derinliğinde boğulacakmış hissi veriyordu . içimde kalan son cesaret kırıntılarıyla yüzüne bakmıştım beni incelediği aşikârdı.

Yavaş hareketlerle yüzüne baktığımda eliyle kemerimi takmamı istemişti çok düşüncelisin Ateş serin.

Neye uğradığımı anlamadan kendimi koltuğa yapışmış gibi hissediyorum gaza öyle bi yüklenmiştiki camdan dışarı baktığımda net hiç bir şey net değildi nereye gittiğimizden bi haberdim artık asvalt yolda bitmiş toprak taşlı patika yolda ilerliyorduk.

Burası sanırım tapularda gördügüm yeraltıydı.

Arabadan indiğimde ilerdeki kapıya benzer büyük bi demirden bi kapak vardı .

Ateş önümden yürüyüp gizli bölmedeki kilidi açıp içeri girdi onu takip etmekten başka bir çarem yoktu.

İçeri girdigimde dışarının tozlu havasına oranla ferahtı birkaç basamak indikten sonra karşımda bir asansör duruyordu. etrafa göz gezdirirken ilerideki eski kitaplardan oluşmuş küçük bi kitaplık ,bikaç başarının plaketleri

Ve eski siyah beyaz fotograflar duvarı süslüyordu.

Ben etrafı izledikçe bir çift gözden benim üzerimdeydi sanırım tepkilerimi ölçüyordu.

Asansöre doğru ilerledik kapısı açılınca bizi küçük bir metal oda karşılamıştı. Ateş parmaklarını tuşların üzerinde gezdirken altımızda yedi kat bulunduğunu fark etmiştim. İçlerinde degerli şeylerin varlığını hissedebiliyordum. Arkamızdan açılan kapıdan Ateş hışımla çıkmıştı. Aklından geçenleri anlamak mümkün değildi koridorda onu takip ederken krem rengi yumuşak deri koltuklara oturmuştu . eliyle oturmam için koltuga vurduğunda aramıza mesafe katarak oturdum. Yüzünü yüzüme kitlemişti adeta o kendine has sırıtışını yüzüne takındı. Beni çözmeği istiyorsun ama bunu nasıl yapabileceğin hakkında bi bilgin yok dedi her kelimesinden kararlılık akarken. Benim hakkımda bilmek istediğin herşey en altaki büyük siyah defterin incinde duruyor sadece benim değil senin gizemlerinde orda Melek bilmek istediğin herşey. sınanacaksın birçok defa ancak dogruyu seçtiğin zaman bi alt kata ulaşabilirsin Kaçıncı katta durabileceğine sen karar vereceksin . Dedikleri neydi ben onu araştırırken o beni çok yakındanmı tanıyordu . Bu haksızlık onu araştırdığımı biliyor  . Büyük kitaba ulaşmam gerekiyor ama nasıl , Ateş bunları neden yapıyor benden bişe istediği belliydi hiç bişeye sahip olmayan benden daha ne alınabilirdiki? Düşünceler içindeyken.

Bundan sonra herşey gerçek herşey oyun masum Melek .
Ateş serinin kulagımda uğuldayan sesiydi son duyduğum

YERALTI ATEŞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin