Běžel pryč, když v tom najednou zakopl o kořen a spadl na zem. Někdo se za ním začal smát a poté ho zvedlo za mikinu , podobně jako když kočka nosí koťata. ,, Pusť mě dolů!" začal jančet Dream. Poté ho to pustilo na zem a dopadl na nohy. Konečně se podíval, kdo nebo co ho vlastně tolik vystrašilo.
Byla to Patchy , ale byla to obří čtyř metrová kočka. Vypadala docela divoce s delším kožichem , jak to mívají kočky mývalí. Opravdu z ní šel strach a nohy na ramena. Dream na ní jen hleděl ( kdo by nehleděl kdyby se z jeho kočky stal takový kolos XD)
,,Woow. Proč si tak velká ? A kde to jsme?" ptal se Dream potom co se trochu oprášil. Patchy se protáhla a lehla do trávy.
,, Myslím, že základem ti bude stačit říct, že se nacházíme místě nazývaném Země nezemě ( nebo taky Fantazie :D).Tady tohle místo ,se kde právě nacházíme, se nazývá Centrální louka .Je tady mnoho o čem mluvit, ale můžeš se v tom hodně ztratit...Je tady mnoho spojených světu různého druhu a původu..." řekla Patchy .
,,Moc mi to hlava tedy nebere... Jak se dostaneme zpět domů..." zajímalo ho snad nejvíc. Patchy se zívnutím protáhla a řekla: ,, Neboj, domů se dostaneš... Nejdřív se ale projdeš se mnou a ukážu ti tento svět..." odpověděla .
,,A proč si tak velká?" ptal se znovu.
,, Prostě jsem tady velká." zasmála se Patchy. ,, Dobře... Musím však uznat , že to tu vypadá pěkně." řekl Dream a rozhlížel se po krajině. Byla tu velká zelená louka a na ní třpytivý les , jakoby drahokamy zdoben. Křišťálový potok a různé neznámé ptactvo předvádělo hudební představení v korunách stromů.
,, Pojď. Skoč mi na záda. Ukážu ti další úžasné místo." pobídla Dreama Patchy. Dream nejdříve nevěděl , jak na ni sednou , ale po chvíli , už byl na hřbetě. ,, Chyť se mě pořádně za hřbet. Né že mi vytrhneš chlupy, to bych moc ráda nebyla..." pronesla a vstala na čtyři. Dream malém sletěl dolů.
Patchy se na něj koukla.
,, Radši půjdu krokem , než si zvykneš..." oznámila a započala pomalý krok. Pěkně to houpalo, ale po půlhodině si zvykl.Teď se před nimi rozešel les a objevila se velká černá skála, která se na místech dopadu slunce barevně leskla. Pomalu se k ní blížili. Dream uviděl , že je v té skále otvor s nachovou září.
,, Teď ti chci ukázat křišťálové jeskyně. Jsou nádherné a osvětlené jsou fosforeskující rostliny." řekla před vchodem. A tak vešli dovnitř.
Uvnitř to trochu připomínalo párty světla na discotéce, jak ty rostliny různak svítily. Občas spadla kapka vody ze stropu. Byly zde různé skalní výběžky a svítivé kameny. Dream seskočil ze hřbetu. Sehnul se k zemi a vzal jeden svítivý kámen do ruky. Kámen svítil snad všemi barvami.
,,Že je to nádhera..." žasla Patches. Dream si přehazoval kámen z jedné ruky do druhé. Rozhodl se kámen schovat do kožené brašny co měl u sebe. Poté šel Patchy po boku. Šli dál tunelem. Najednou Patchy plácla tlapou do jedné květiny na stropě.
Z květiny se vytřásl svítivý prach.
Dream zchytal pěknou dávku. Byl celej poprášenej a svítil jako světluška. Sundával prach i z obličeje.
Patches se mu tiše smála, ale v jeskyni to stejně šlo slyšet...
,,Ty seš teda potvora..." zasmál se Dream a nabral trochu prachu a hodil ho na Patches. Patches dostala zásah přímo do čumáku. Až se z toho rozpčíkala. ,,A máš to zpátky..." pomyslel si Dream. Patchy se zamračila a poté se zasmála
,, Pojď, pokračujem..." řekla a pokračovali dál osvětleným tunelem jeskyně. Občas vyběhl nějaký tvoreček nebo vyletěl motýl ladící s jeskyní.
Zachvilí přišli na konec tunelu.
Sluneční svit je lehce oslnil. Poté se jim naskytl pohled na vodopády a levitující ostrovy spojené mosty.
,, Vidíš ten vrchol před sebou?," řekla Patches a Dream se podíval tím směrem.,,Tam se musíš dostat... Tam je cesta domů..." dořekla Patches.
Dream přišel na začátek mostu.
,,To je teda výška... To bych nechtěl sletět dolů..." řekl Dream a začal krok po kroku přecházet most. Otočil se na Patchy. ,,Ty nejdeš?" zeptal se jí .
,, Možná sis toho nevšiml , ale ten most je pro mně malý... Dojdi na vrchol , já si najdu způsob , jak se tam dostat..." . Dreamovi se to moc nezamlouvalo , ale pokračoval dál.
Trochu se to kývadlo, ale pokud se člověk nedíval dolů , tak se to dá přejít v pohodě.
Dream byl na druhém ostrově zbývá zdolat další dva mosty a vyšplhat na vrchol hory. Sledoval , jak mu Patches mizí z dohledu. Přešel k dalšímu mostu. Okolo něj lítalo různo tvorů. Jeden létající tvoreček podobný kolibříkovi mu chvíli poseděl na rameně, než odletěl dál. Tímto způsobem zdolal i druhý a třetí most.
Už měl před sebou jen vrchol. Naštěstí tu byla cesta a po ní se vydal.
Z Patchy byla jen tečka , která již zmizela z obzoru. Už se blížil k vrcholu . Byl zde vrchol zdobený kamennými sloupy. Dream konečně vyšel na vrchol YAAAYYY!
,,Tak si to zvládl..." ozval se hlas za ním. Dream se otočil. Za ním stála Patchy a postava v plášti barvy modré nebo fialové. Zahalené postavě nešlo vidět do obličeje. ,, Než tě pošlu domů, zkontroluj si brašnu..." řekla postava.
Dream byl ještě překvapen , ale nechtěl neposlechnou neznámou postavu a brašnu otevřel. Byla vevnitř jeho maska s usměvavým smajlíkem.
,, Jediné co ti ještě řeknu je : nauč se jí používat a nikdy ji neztrať, neboť tě osud zlý nemine." řekla osoba. Dream se na postavu podíval. Neviděl v její obličeji nic víc než mlhu. Jen přikývl na souhlas.
,, Dobře, tak tedy naviděnou při dalším dobrodružstvím..." řekla ta osoba a rozeběhla se proti Dreamovi a zhodila ho z vrcholu.
*Bžuuum*
S rychlými nádechy a spocen se objevil za svým počítačem. Nechápal co se to vlastně stalo... Byl to snad jen sen?
,, Určitě se ti to nezdálo..." řekla normálně velká Patches. ,, Jsem si myslel, že jsem umřel!" vykřikl Dream. Patches se na něj s ledovým klidem podívala.
,, Zvykej si... Ta postava v plášti má ráda nečekané vtípky a lekačky..." řekla Patches.Z chodby se ozvaly kroky. Poté někdo otevřel dveře.
,,Si v poho brácho?" zeptala se Drista. ,,Jo jo, vše v poho. Jen jsem mluvil s kámošema." vymýšlel si Dream. ,,Dobře..." řekla Drista a opustila pokoj. Dream si odechl.
,, Ještě že tě neslyšela..." řekl Dream.
,,Mě by stejně neslyšela..." odpověděla Patchy a odešla do svého pelechu.
,, Radši by ses měl vyspat... Nebo to z toho přeskočí...( A taky že je už pozdě)" navrhla Patchy.
Dream usoudil , že rada jeho vlastní kočky není špatná. (Jelikož byl také časový posun ( USA a Británie) a ráno kvůli natáčení brzo vstával.)
Pěkně se vyspi, počkej co si na tebe příště vymýšlím ( i když nevím zatím co XD)...(1095 slov)
Tak jste se dočkali další kapitoly, i když si myslím že jsem si to trošku zamotala , nevadí... Je to moje knížka a můžu si tu psát cokoliv co chci XD...
ČTEŠ
Z deníku cestovatele
AventuraJmenuji se Clay, ale většina lidí mě zná pod jménem Dream. Rád hraji minecraft a zkouším nové výzvy. Jedno mi došel mail. Na první pohled vypadal normálně, ale opak byl pravdou... Vůbec netuším , co se děje , ale jedno je jisté ... Doma mě už nikdo...