,,Mohl bys přijít dolů?" zavolala mamka z obývacího pokoje. Dream nějakou dobu byl už vzhůru. Psal si s kluky, ale nezmiňoval nic o tom co zažil. Zvedl se ze židle a šel dolů po schodišti. Z kuchyně šla naproti do schodů Drista; nesla si pytlík sladkostí.
,, Né abys to přehnala..." drbnul si do ní. Drista na něj vyplázla jazyk a pokračovala dál svým směrem. Došel do pokoje. Zde mamka balila zásilku.
Jeho mamka šije kostýmy nebo kreslí obrazy na zakázku. Tentokrát to vypadalo, jako kostým na skřítka nebo elfa. Mamka ukládala červený plášť do krabice a navrch posadila červený klobouk muchomůrky.
,,Moc se ti povedl. Zákazník určitě bude spokojen." pochválil Dream.
Mamka se usmála. ,, Děkuji. A teď proč jsem tě volala. Potřebuji , abys tento balík dal na poštu. Dnes nestíhám kvůli pohovoru o zasychání barvy na stěně. Myslíš že bys ho mohl cestou vzít, když pojedeš pro Karla s Nickem na letiště..." řekla mamka.
,, Dobře, vezmu ti ho na poštu. Až dobalíš, tak řeknu Nickovi, že můžeme jet." Souhlasil. Mamka se usmála a pronesla:,, Děkuji. Zachvilí budu mít zabaleno, jen dodám adresu...". Dream se usmál a šel říct Sapnapovi, že se cestou staví na poště.
Nick neměl problém. Tak se oba nachystali do města. Mamka Dreamovi předala balík. Dala mu jedno vroucné objetí a pustila je oba ven. Nasedli na místní MHD. Chvíli se jen tak bavili. Poté vystoupili o dalších osm zastávek, odkud je to kousek na poštu.
Když vystoupili , zdálo se Dreamovi, jakoby svět nějak problikával,ale potom nato pozapomenuté. Po chvíli se před nimi problikl strom , že Dream se toho lekl a narazil na Sapnapa. ,, Bacha kámo, kde padáš..." uchechtl se Sapnap ze srandy, ale sranda to moc nebyla... On neviděl co Dream...
Takhle se to podobně v okolí objevovalo více takových anomálií.
Stále víc okolní svět padal do jakéhosi glitche až najednou se Dream propasl do země. V záblesku pádu do černé pixelovaté díry zahlédl , jak Sapnap stojí jakoby na průhledném skle nad místem, kde Dream spadl do díry.
Ale je zajímavé , že ten balík zůstal nahoře...
,,Kde to jsem?" ptal se sám sebe.
Poté co vypadl z víru černé mlhy a neonových pixelů, zjistil že se nachází někde v jungli. A na sobě měl stejné oblečení ,jako když byl s Patches v tom divném světě. Akorát tu tentokrát nebyla... Zůstal tu sám v potemnělé jungli.
Na sobě měl i tu samou brašnu. Prohlédl co v ní má a našel zeleně svítící krystal. ,, To se mi bude hodit v noci, ale proč jsem tady?" ptal se sám sebe. Začal zkoumat okolí. Světlo krystalu dopadlo na něco blyštivého.
Šel se tedy podívat , co to je.
Byla to pořádná mačeta. Zvedl jí a párkrát s ní zamával a poté zkusil rozsekat část zarostené plochy. Doufal , že na něj něco nevyskočí, protože tady neví co čekat.
Nejspíš hodinu mu trvalo, než narazil na řidší les. Přitom než se tam dostal, skoro zapadl do bahna. To by byl jako prasátko XD Vypadal docela jako normální les. Postavil se pod strom. Nevěděl kudy dál... Sedl si tedy na zem. Prohlížel si znovu krystal i mačetu. Nad ním něco zasuštelo ve větví . Poté před sebou uviděl mihnou bílou skrvnu. Vstal s mačetou před sebou nachystaný v pozoru. To něco se totiž k němu blížilo z keřů. A potom ho to stvoření chytlo do chlupatých rukou.
Dream začal panikařit. Stvoření ho pustilo. ,,Nejanči! To tě nemohu ani obejmout?" řeklo to stvoření ženským hlasem. Poté , co se Dream uklidnil, začal zkoumat , co za tvora ho přepadlo. Nejdřív mu připomínalo velikou bílou kočku s modrými detaily, později však zjistil , že je to asi nějaký chlupatý druh draka. Nato že ho potvůrka , stejně skoro vysoká jako on , ho vylekala skoro k smrti, na první dojem vypadá neškodně, dá se říct i roztomile.
,, Omlouvám se , že jsem tě vylekala... Nechtěla jsem tě vylekat... Jmenuji se Flake." představila se Flake a podala mu chlupatou bělostnou tlapku. Dream jí přijal. ,, Omluva přijata, možná zkus příště méně lekací způsob seznámení. Já se jmenuji Dream." představil se .
Flake povyskočila radostí. ,, Tohle až ostatní uslyší, tak mi věřit nebudou!" výskala Flake a vznesla se do vzduchu a vydala se jedním směrem. Dream se jí snažil dohonit ,ale nestačil jí. Nevšiml si, co je pod nohami a jednou nohou zavadil o nastražené lano. Dopadl na síť a ta se vsesla vysoko nad zem. Dream se výšek nebál, ale i tak není příjemné sedět v síti 10m nad zemí.
Vítr houpal sítí. V okolí něco zasuštelo. ,,Co když je to Flake?" doufal Dream, protože se nijak ze sítě nedostane... Jeho mačeta byla na zemi pod ním. Znenadání něco se zachytilo pařáty. Dream se skrčil co nejvíc, co mohl ,aby byl od neznámého modrého ptákovitého tvora, připomínajícího sokola .
,,Gusto! Dolů!" ozval se mužský hlas. Ten pták, Gusto či co, letěl dolů.
Dream si oddechl.Z lesa se blížila mužská postava. Byl to asi stejně starý černovlasý klučina v černé delší kožené vestě, s černými vysokými botami a černé džíny. Celkově působil gotický až emařsky.
,, Ty asi lesní trol nebudeš?!" zavolal mladík ze země, jelikož neviděl, co je nad ním. ,, Né trol teda nejsem..." odpověděl po chvíli Dream.
,,Co si zač? A jak ses chytil do mé pasti na troly?" zavolal znovu klučina.
,,Jedna bílá chlupatá potvora mě málem vylekala k smrti, poté se mi však omluvila a zničehonic se rozhodla , že se vydá za kamarády... Tak jsem běžel za ní..." odpověděl Dream. Gusto se posadil mladíkovi na rameno.
,,Tu potvoru znám... Jmenuje se Flake..." řekl klučina a začal se ohlížet okolí až z jednoho směru se proti němu vrhla bílá potvora.
,,Tady si Zorro! Ani nevíš jak dlouho jsem tě hledala! Že neuvěříš koho jsem potkala!?" zajásala Flake .
,,Koho si potkala?" zeptal se zeptal se Zorro. ,, Potkala jsem Dreama, je tu někde v lese..." řekla Flake.
Dream zapískal ze sítě. To zaujalo pozornost Flake.
,,Co proboha dělá Dream nahoře?" povykovala Flake. Hned ho sundej dolů!" nařídila. ,, Počkej... To je fakt Dream? Jak se sem dostal?" divil se Zorro. ,, Hele... Nevím kdo jste nebo co jste zač... Jediné co si pamatuju byl vír z neonových pixelů... Dál to znáte..." řekl né tak otráveně Dream.
,,Asi se nám tu vyskytuje určitý bug nebo Glitch..." řekl Zorro. ,,Mohl bys ho tedy sundat?" naléhala Flake.
,, Už jdu nato." pověděl Zorro a zvedl mačetu ze země. Flake se připravila k lanu, aby ho mohla postupně pouštět dolů. Poté Zorro přeťal lano jedním švihem a Flake bezpečně posadila Dreama na zem.
,,Jsem nečekal, že budeme první , co tě uvidí bez masky..." pronesl Zorro,,Taky jsem nečekal, že zůstanu viset na stromě ..." řekl Dream.
Zorro se zasmál, poté shlédl k obloze.
,, Zachvilí bude padat noc. Měli bychom se dostat do našeho tábora, protože rozhodně nechceš , aby tě v noci něco sežralo..." řekl Zorro s úšklebkem. ,, Budu rád, když mě vezmete sebou... Já bych to tu dlouho nevydržel..." děkoval Dream. Flake ho objala. ,,My bychom tě tu nenechali..." pronesla , než se vydali na cestu do tábora, kde žije Zorro a Flake.(1157 slov)
Zdravím všechny přeživší, co přežili do vydání další kapitoly po tří měsíční pauze ( letní brigáda, dohánění maturitního učiva, domácí práce... Doufám že se Vám kapitola bude líbit ( i když jsem jí mohla víc rozepsat, ale vy si to domyslíte...) Co myslíte že se příště stane?
ČTEŠ
Z deníku cestovatele
AventuraJmenuji se Clay, ale většina lidí mě zná pod jménem Dream. Rád hraji minecraft a zkouším nové výzvy. Jedno mi došel mail. Na první pohled vypadal normálně, ale opak byl pravdou... Vůbec netuším , co se děje , ale jedno je jisté ... Doma mě už nikdo...