" Elnézést, de szerintem rossz szobába jöttél. Te nem az én nővérkém vagy. " mondta Jungkook nyugodtan.
" Oh! Szia, Lisa vagyok! Szabadidőm van most szóval, gondoltam idejövök mert láttam hogy sírtál és felakarlak vidítani! " Leült a fiú mellé az ágyra. Jungkook teljesen levolt sokkolva, hiszen sohasem beszélt még ilyen sokáig egy ismeretlen lánnyal, na meg ennyire a közelében sem igazán volt semelyik vele egyidős nőnemű embertársa sem.
" O-Oh. Oké. " mondta Jungkook, miközben azon gondolkodott hogyan száműzze ki a szobából a lányt.
" Szóval, miért sírtál? " Kérdezte Lisa, miközben megfogta a mellette ülő kezét, mintha már ezer éve ismerné.
" Nem a te dolgod. " mondta Jungkook kissé idegesen és kirántotta a kezét az érintésből. Újra ránézett a telefonjára és sóhajtott, amikor látta, hogy Taehyung megint elkezdett üzeneteket küldeni, mert láttamozta őt. A lány kíváncsian kikapta a kezéből a telefont, majd megnézte azt.
" Mi a—"
" Add vissza! "
" Tudtad, hogyha teljesre veszed a fényerőt a telefonodon rossz lesz a szemed és a fejed is folyton fájni fog? "
Jungkook idegesen próbálta visszavenni a telefonját, de Lisa nagyon magas és lány létére erős volt, így inkább feladta és sóhajtva figyelte tovább. " Add vissza, kérlek"
" Mi a jó ebben a kütyüben annyira egyébként? " kérdezte játékosan és megforgatta a kezében.
" Valaki olyannal beszélek rajta aki nagyon fontos nekem. Felakarsz vidítani, ugye? Akkor add vissza a telefonom. "
" Psshh, nesze! " dobta a fiú ölébe.
'Ezért utálom a lányokat' gondolta magában Jungkook.
" Ő a kiszemelted? Milyen lány? Gyönyörű? Had lássam! " Mondta, miközben újra lepattant a fiú mellé és annak vállán megtámaszkodva vetett pillantást a megnyitott üzenetekre.
" Van olyan lány akinek Taehyung a neve? " kérdezte, miközben felhúzta egyik szemöldökét.
" Fogd be. Mostmár nyugodtan elmehetsz, végeztem a sírással, látod? "
" Olyan ismerős ez a név... " hagyta figyelmen kívül a barnahajút.
" A KISZEMELTED EGY FIÚ?! "
" ÚRISTEN, MELEG VAGY? "
" EZ A LEGCUKIBB DOLOG AMIT VALAHA ÉLETEMBEN LÁTTAM! " nyomta össze a fiú arcát úgy, hogy aranyosan csücsörítsen. " De igazad van, mennem kell. Látjuk mi még egymást, Jungkook! "
Jungkook felnevetve rázta a fejét, majd újra kezébe vette a telefonját. " Remélem nem. "
——————————————————————
Sziasztok, kihagyással, de itt vagyok:)
VOUS LISEZ
WRONG NUMBER
Fanfiction| fordítás | intojeonjk. Két szeretethiányos fiatal felnőtt beszélgetni kezd telefonon keresztül, nem tudva, hogy ugyanabban a kórházban lábadoznak már nem is olyan régóta. (befejezve) ★ GAYHYUNGKIM