Andreas Wellinger
Zostaliście na Islandii i spaliście w kamperze
Kamil Stoch
Pojechaliście na Kretę
Gregor Schlierenzauer
Zostaliście w Chorwacji
Johan Andre Forfang
Pojechaliście na Litwę
Jakub Wolny
Wyjechaliście do Japonii ze swoimi świadkami
Daniel Andre Tande
Zostaliście na Karaibach
Dawid Kubacki
Udaliście się na farmę po jego dziadkach
Michael Hayboeck
Korzystając z tego, że byliście w Ameryce postanowiliście udać się na podróż po stanach. W ciągu miesiąca zwiedziliście Chicago, Waszyngton, LA, Las Vegas, i całą Californię.
Stefan Kraft
Pojechaliście do Warszawy
Halvor Egner Granerud
Wyjechaliście na Majorkę
Andrzej Stękała
Odwiedziliście twoją rodzinę w Pradze
___________________
Wow mamy trzech Polaków w drugiej serii. Cóż za wyczyn. Poszaleli dzisiaj! 😁
Jest moc.
Wracamy do rzeczywistości...
Nie żeby coś, że ciągle narzekam, ale Polacy są niestety bez formy. Jedyny Kamil (ewentualnie Piotrek) prezentuje jakiś poziom, ale reszta zaplecza... nie jest najlepiej. Rozumiem, że może być zły dzień, bo skoczkowie też są ludźmi, takimi samymi jak my, ale już ciągłe zwalanie braku formy (bo tak trzeba, już zacząć mówić) na to, że coś nie odpaliło, że ciągle szukają tego czegoś. Z jednej strony to rozumiem, bo co mają powiedzieć? Przyznać się do kompletnego braku formy w sezonie olimpijskim? Z drugiej strony, strasznie żal mi patrzeć, na te gorzkie obrazki przybitych skoczków. Widać, że nie mają tego w dupie, i że próbują walczyć. I walczcie dalej!
Z jedenastu Polaków zakwalifikowało się do drugiej serii trzech.
Już odbiegając od polskiej kadry, wyczuwam również kłopoty u Norwegów. Do finałowej serii weszło tylko czterech Norwegów. Ale obronili się Lindvikiem, który dzisiaj zajął drugie miejsce. Halvor od kilku konkursów nie zdobywa punktów. Johan tak naprawdę, dzisiaj miał lepszy dzień. Daniel na ogół dobrze skacze, ale trochę w kratkę, i to samo Robert.
Koniec tych smutasów, bo w Pucharze Narodów po wczorajszym konkursie drużynowym wyprzedziliśmy Szwajcarów i powiększyliśmy znacząco naszą przewagę nad Rosjanami!
Oh Yea 😎
Step by step
(Tak, ten rozdział jest zalany sarkazmem)
CZYTASZ
Preferencje - Skijumping #2 +IMAGIFY
HumorZapraszam na drugą część śnieżnych preferencji! Występują: ~ Andreas Wellinger ~ Kamil Stoch ~ Gregor Schlierenzauer ~ Johan Andre Forfang ~ Jakub Wolny ~ Daniel Andre Tande ~ Dawid Kubacki ~ Michael Hayboeck ~ Stefan Kraft ~ Halvor Egner Graner...